Mitä sitä söisi, kun ei mitään mieli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

:6

Vieras
Raskaana olen... Ei tee mitään mieli syödä, mutta nälkä vaivaa. Kaikki ruoka vaikuttaa yököttävän, mutta jotain pitäisi syödä. Syömisestä tulee huono olo, mutta myös nälkäisenäkin on huono olo. Jos jotain yrittää närhiä, niin se on tosi hidasta ja vaivalloista. Mikään ei tunnu menevän alas. Onko teillä jotain vinkkejä, että mikä ihme maistuisi? Yksilöllistähän tää varmaan on, mutta kaikki vinkit ovat tervetulleita! Tänks! :)

Joulun aikaan oli mulla pahimmat kuvotukset. Mikään muu ei mennyt alas kuin viili! Saatoin elää muutaman päivän pelkällä viilillä. Jaffa oli toinen mikä meni alas. Oli siinä sitten mukavata kun muut possutteli jouluruokien ääressä samaan aikaan kun ite yökki vessassa :D

kaurapuuro, näkkileipä (ilman päälisiä, helpotti minun pahoinvointiani),sipsit, vissy, marjat ja hedelmät näillä eväillä minä raskaus aikana elelin niinä kausina kun mitään ei tehnyt mieli.

Kiitokset teille! Minä ja vauveli ei siis varmaan sitten kuollakaan, vaikka syötäisiinkin "huonosti". :) Otitteko kuitenkin jotain vitamiinilisiä vai ei?

Joo raskausvitaminia otin, sininen purkki, en muista minkä merkkistä. Terve lapsi syntyi vaikka söinkin raskausaikana välillä todella epäterveellisesti, kun ei mikään meinannut pysyä sisällä. Lapsi kuulemma ottaa kaiken tarvitsemansa, äidin kroppa sitten enemmänkin joutuu sen puutoksen kohteeksi.
En sitten tiedä johtuiko siitä se että sairastelin paljon lapsen ensimmäisen vuoden aikana.

Kiitokset teille! Minä ja vauveli ei siis varmaan sitten kuollakaan, vaikka syötäisiinkin "huonosti". :) Otitteko kuitenkin jotain vitamiinilisiä vai ei?

Juu kyllä se vauva omansa ottaa, ei hätiä mitiä. Kasvissyöjänä söin raskaus multitabseja. Tosin en enää loppuajasta kun ei ollut enää varaa ostaa. :P Mut ihan ehjä typykkä tuli. Ei kai niitä muuten tarvii, jos ei rautalisiä?

Yhteistyössä