Kuinka monen lapsen paketista paljastuu tänä jouluna zhu zhu hamsteri?

• Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
not for us
Siis...eihän sillä leikitä, korkeintaan katsellaan kun patterikäyttöinen "hamsteri"(ruman ja halvan näköinen minusta) vikisten rullaa pitkin kämppää. Jee. Ja minä kun luulin olevani mielikuvitusköyhä...

"Cairni"
Meillä 5v sai tuollaisen hamsterin synttärilahjaksi kesällä. Sitten sille tietty piti hankkia kaiken valtakunnan tilpehööriä ratoineen päivineen.

Tuolla niin hamsterit kuin radatkin pölyttyvät huoneen nurkassa. Ei ainakaan meidän perheen lelu.

pssst
[QUOTE="Cairni";22060426]Meillä 5v sai tuollaisen hamsterin synttärilahjaksi kesällä. Sitten sille tietty piti hankkia kaiken valtakunnan tilpehööriä ratoineen päivineen.

Tuolla niin hamsterit kuin radatkin pölyttyvät huoneen nurkassa. Ei ainakaan meidän perheen lelu.[/QUOTE]

myy meille :D

"vieras"
Citymarketissa on nyt tarjouksessa 11.95 ja meidän 7v tyttö sai omansa eilen :) eli joulupaketista ei löydy. Enkä kyllä ratojakaan osta, tehköön niitä pahvilaatikoista!

viers
Tyttö 9 v osti itselleen kesäloareissussa omilla rahoilla yhden hamsun ja radanpätkän. Vähän tylsä mun mielestä. Tuskin ostan itse ainakaan toista hamsua ja rataa mutta jonkin varusteen voisi tietysti etsiä jos se jaksaisi sitten kiinnostaa hiean enemmän. Välillä on pitkät ajat nimittäin hyllyssä paikallaan ja välillä sitä kyllä hoivillaan urakalla.

Meidän kissoille tulee ehdottomasti tuommonen, katselin jo kesällä mutta ne oli silloin loppu lelukaupassa. Niitä ahdistaa kun ne ei pääse tuon oikean hamsterin kanssa leikkimään, vaan joutuvat vain tuijottamaan dunan läpi :D.

Yhteistyössä