3-4 vk vielä niin olen valmis synnyttämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Viimeisen viikon aikana oon kypsynyt tähän olotilaan ihan totaalisesti:kieh:

Pitää vaan äkkiä laittaa paikat kuntoon ja sanoa sitten vaaville, että tule kun olet valmis tulemaan;)

Tänäänkin on ollut niin järkyttävä päivä, että oli ihan pakko tulla tänne valittamaan:kieh::kieh::kieh:

ai sääkö oot raskaana :D harmaana oon vuoden verran palstaillu mutta enpä oo tienny että ootat :D toivottavasti pääset mahd pian laitokselle! onnea synnytykseen ja kaikkeen tulevaan ü

[QUOTE="vieras";22049323]Mikä kypsyttää raskaana olossa paino vai joku muu olotilassa?[/QUOTE]

Turvotus, ei auta onko mulla painoa vähän tai paljon, silti turvottaa, jää monttu jalkaan ku sitä painaa..
Sitten mulla on tänään tullur supistuksia, hyvä etten ole näytille lähtenyt jne

[QUOTE="vieras";22049405]On sitä aika norsu olotila tuossa vaiheessa joka tapauksessa, eikä asiaa auta jos on ylipainoa sen lisäksi.[/QUOTE]

Näkisitpä mun jalat, ei oo kivaa:snotty:
Joku suositteli syömään puolukoita, niitä mulla onneksi on ihan riittävästi pakkasessa=)

mun viimeisen kahden odotuskuukauden ruokavalioon kuului PALJON ananasta ja mansikoita, kun ne poistaa nesteitä, lisäksi vältin suolaa niin paljon kuin vain voi.

pahimmat raskausarvet tuli nilkkoihin...

Voi piru! Aina kun luen et joku on raskaana niin tulee oma synnytys 7 kk sitten mieleen. Esikoinen siis synty 37+5. Enkä odottanu et syntys sillon vielä. Muistelen sitä varmaan jokatoinen viikko ainakin.

Ja kun haluis olla taas raskaana ja men synnyttää. Mut ikäero olis liian pieni. Katotaan sit ku poika lähestyy 1½ vuoden ikää.

Onnea teille molemmille joka sanoitte olevanne paksun.:flower:

:D No, toivottavasti vuava ei jää turhia viityttelemään.

Täällä taas tuntuu siltä etten olisi vielä piiiiitkään aikaan valmis tätä lapsukaista ulos päästämään, tosin viikkoja on vielä sen 5 vähemmän kuin siellä. Eilen kun yhden naapurin tapasin ja hän kyseli raskauden kestoa, kuullessaan että rv29 menossa hän vain totesi että oma tyttärensä olikin syntynyt jo 2vk tätä aiemmin... pelottava ajatus!

Nyt vain odotellaan äitiyslomille pääsyä, josko sitten alkaisi raskauden loppu tuntua konkreettisemmalta. =)

kokeillaan onnistuisiko maanantaisen ultrakuvan linkittäminen...

Viimeksi muokattu:

Täällä taas tuntuu siltä etten olisi vielä piiiiitkään aikaan valmis tätä lapsukaista ulos päästämään, tosin viikkoja on vielä sen 5 vähemmän kuin siellä. Eilen kun yhden naapurin tapasin ja hän kyseli raskauden kestoa, kuullessaan että rv29 menossa hän vain totesi että oma tyttärensä olikin syntynyt jo 2vk tätä aiemmin... pelottava ajatus!

Nyt vain odotellaan äitiyslomille pääsyä, josko sitten alkaisi raskauden loppu tuntua konkreettisemmalta. =)

Aijaa.com - 6728139.jpg

Ihana kuva:heart:
Mä käyn aina fb:ssä katsomassa omia ultrakuviani:)
Vähän yli 2vk päästä mulla olis rd:n takia ultra, pääsee näkemään vauvan vielä ennen ulostuloa:heart:

Onko tyttö vai poika? ;)

Yhteistyössä