Te joilla ollut lyhyt synnytysväli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miumiu"

Vieras
Minulla tulee synnytysväliksi 1,5v. Ja nyt rv25+2 ja kohdunkaulaa jäljellä 1cm,paikat pehmeät ja sormelle auki..onkohan kuinka normaalia uudestaan synnyttäjille että kypsyy näin aikaisin? Lääkäri kyllä kirjoitti supistelujen takia sairasloman äloman alkuun asti...

Mulle povaili lääkäri ennenaikaista synnytystä ja hyvin nopeaa sellaista.
Lapsilla ikäeroa alle vuosi.
Nro. 2 meni kuitenkin reilulla viikolla yli lasketunajan ja synnytys kesti vuorokausia vaikka supistelikin koko raskauden ja kohdunsuu oli hiukan auki ja pehmeä.
Eli eli, tästä mä vedän johtopäätöksen että jokainen synnytys ja raskaus on erilainen :)

Normaalia. Meillä lapsilla ikäeroa vuosi, ja pitkään olin tuon verran auki. Supistuksia oli myös suht paljon, eteenpäin mentiin vaan. Toinen lapsi syntyi rv. 40+1. Terkkari veikkaisi jo rv. 37+jotain että kohta lähtee..

Mulla synnytysten väli oli 1 v 3 kk ja raskaus meni 2 viikkoa yli vaikka tuntui että tulee ulos ennen aikojaan, ja monelta olen kuullut että seuraava synnytys saattaa venähtää pidemmälle jos väli on pieni

Meillä esikoisen ja toisen lapsen välissä on tasan 1v 1kk. Molemmat käynnistettiin rv 41+ ja alakerta oli molemmista niin supussa ja kiinni kuin vaan voi olla. Kolmannesta nyt rv 39 meneillään ja olen 1cm auki ja kanavaa 3cm jäljellä.
Taitaa olla ihan tapauskohtaista, jokainen raskaus on ihan erilainen.
Sulla on vielä niin vähän viikkoja että ota rauhallisesti ja lepäile kotosalla hyvällä omallatunnolla. Onnea odotukseen !

Meillä ikäerona 1v5kk ja molemmat syntyneet muutamia päiviä yli lasketun ajan. On niin yksilöllistä miten käy jne... Tutullakin käynnistyi synnytys viikolla 27 (oli auki jo ainakin 4 cm), joka saatiin onneksi pysäytettyä ja hän joutui totaaliseen lepoon viikolle 34 asti. Sen jälkeen alkoi liikkumaan oikein reipaasti, mutta eipä vauva sitten kuitenkaan tullutkaan kuin vasta lähes laskettuna aikana.

Meillä ikäerona 1v5kk ja molemmat syntyneet muutamia päiviä yli lasketun ajan. On niin yksilöllistä miten käy jne... Tutullakin käynnistyi synnytys viikolla 27 (oli auki jo ainakin 4 cm), joka saatiin onneksi pysäytettyä ja hän joutui totaaliseen lepoon viikolle 34 asti. Sen jälkeen alkoi liikkumaan oikein reipaasti, mutta eipä vauva sitten kuitenkaan tullutkaan kuin vasta lähes laskettuna aikana.

Niin, ja hänellä oli kyse esikoisesta, mutta silti noin.

Yhteistyössä