;(, siis mun rahaa meni noin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja en edes tiedä mistä kautta ne lähetä ups ja tnt tai niitä on niin monta, kun ei mitään ne vastaa tai lähetä, aika hullua

Miksi sitten sanoit, että paketti näkyy olevan tilassa "delivered"? Mistä näet sen?

Miten tilisiirrolla voi maksaa ulkomaille? Pankistako? Jos olisit maksanut paypalilla tai luottokortilla, he nyt auttaisivat huijauksessa ja palauttaisivat rahasi. Ei koskaan pidä maksaa tilisiirroolla, se on kallista ja vaikeaa.

[QUOTE="vieras";22029381]Voi ei, kunpa olisi maksettu edes luottokortilla niin jotain toivoa voisi olla! :( Toivotaan nyt vielä että tilaus saapuu. Tosi kurja juttu. :([/QUOTE]

näillä rahoilla olis voinnut jo aloita tehdä rempaa toisella kerroksella:(

[QUOTE="yrittäjä";22029395]Miksi sitten sanoit, että paketti näkyy olevan tilassa "delivered"? Mistä näet sen?

Miten tilisiirrolla voi maksaa ulkomaille? Pankistako? Jos olisit maksanut paypalilla tai luottokortilla, he nyt auttaisivat huijauksessa ja palauttaisivat rahasi. Ei koskaan pidä maksaa tilisiirroolla, se on kallista ja vaikeaa.[/QUOTE]

siellä on osio mu account ja sieltä näkyy milloin oli lähetetty tilaus, milloin tilasin ja niin edelleen, tilinsirrolla maksoin

siellä on osio mu account ja sieltä näkyy milloin oli lähetetty tilaus, milloin tilasin ja niin edelleen, tilinsirrolla maksoin

Kävit siis fyysisesti pankissa maksamassa laskun? KAIKKIHAN tietävät, että ulkomailta tilattaessa pitää maksaa joko paypalilla tai luottokortilla, jotta jos joutuu huijatuksi, tietää mitä tehdä. He auttavat.

Mä en tunnu ketään, joka suostuisi tilamaan tilisiirrolla.

Eli et saanu traking number? Kun tilasit niin saitko vahvistuksen tilauksesta, tuliko sähköpostia? Katso ne tarkkaan, oisko siellä kuitenki se traking number. Toisekseen, voisko se olla tullissa?

Viimeksi muokattu:
Terve Venakko Milanna.

Oletpa joutunut paskaan tilanteeseen, minulle kävi itselle samoin muutamia vuosia sitten. Voinen siis auttaa sinua. Laita yksityisviestinä mitä olet tilannut, mistä ja myyjän yhteistietoja niin saadaan homma pyörimään.

Rahat takaisin sinulle!

Yhteistyössä