;(, siis mun rahaa meni noin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kerroin täällä jo että olen maksanut ison tilauksen, en saanut siitä vielä taas laitoin eilen jo 2sähköposti viestiä, sekä soitin mut ne laita luuri kiinni kun kerron että se ja se soita from Fionland. Prkle mä olen vihainen, siis menikö mun rahaa johonkin ja en saa varma takas, kyseessä monta tonnia:(

Jos sä olet laittanut 6 meiliä ja soitat jatkuvasti... miksiköhän... ;)

Katso oletko saanut vastausta meiliin, jos et niin laita sinne ilmoitus että jos ei homma selviä 6 tunnin kuluessa siirrät asian poliisin hoidettavaksi.

Mikä nettikauppa? Jos ulkomailta tilattu, ei niillä läheskään aina seurantakoodia.. Tosin monen tonnin ostoksissa luulisi olevan. Uhkaa nettipuotia rikosseuraamuksilla/poliisilla, jos ne sitten..

Soitin taas kaksi kerta niin hän vaan jotain huusi DIN DIN DAN DAN DON DAN DAN DIN DIN ja laitoi luurin kiinni, eli miten Bangokiin voi soita, siellä oli sellainen puh +66 (0) 872 663 214

Teet pankin kautta sopimuksen, että kun teet sopimuksen jokun kanssa niin sä talletat rahat pankkiin tietylle tilille johon et itse pääse -> tieto lähtee myyjälle -> tavara lähtee sulle ja kun olet kuitannut tavarat saaduks niin rahat siirtyy myyjälle.

tämä on tosi kätevä, kiitos mä en tiennyt tästä, koska jos ei eusta tilaa, niin pelko aina, tuleeko edes, silloin vielä jotenkin luotin maksoin, mut nyt stressi että ei tavara eikä rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22029270:
No onko ne sanonu mitään kun oot aiemmin soittanu? Vai löikö aina luurin korvaan?

mä kysyin sata kerta puhutko englanttia, sitten se vaan seillä huuta din din din dong dong dong, joku vauva huuta, sit se hermostu ja laita luuri kiinni tai ei laita vaan lyö se luuri kii, ihan joka kerta

tämä on tosi kätevä, kiitos mä en tiennyt tästä, koska jos ei eusta tilaa, niin pelko aina, tuleeko edes, silloin vielä jotenkin luotin maksoin, mut nyt stressi että ei tavara eikä rahaa

No jatkossa sit tiedät et tollanenkin vaihtoehto on olemassa just epävarmojen/uusien kauppakuppaneiden kans toimimiseen.
Toivottavasti saat toimituksen vielä ettei kovin kalliiks tule oppirahat.

Mikä tukku/firma oli kyseessä? Alibaban kautta idästä?
Mikä kuljetusfirma ilmoittaa "delivered"? Jos TNT/UPS yms, silloin kyllä tarkoittaa myös, että lähettäjä on antanut heille paketin ihan oikeasti kuljetettavaksi. He eivät pahemmin osallistu huijauksiin.

Toi on vähän kinkkinen tilanne jos on tilattu ulkomailta ja vielä Euroopan ulkopuolelta, todennäköisesti niitä rahoja et enää saa takaisin. :( Siinä ei voi poliisikaan paljon mitään tehdä, saati sitten joku kuluttajasuoja. Poikaystävälle kävi kerran noin että tilasi tavaraa ulkomailta ja ei koskaan saapunut, firmakin jossain vaiheessa vaan "hävisi."

Toivotaan kuitenkin että joku sekaannus kyseessä ja saat tilauksen perille!

Yhteistyössä