Oisko törkeetä mennä kaverin exän kaa treffeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikoeikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikoeikö

Vieras
siinäpä se. Eronneet reilu 3 vuotta sitten, vieläkin hyvissä väleissä..

ja oisko se moraaliseesti oikein, tai oikeamminkin välttämätöntä, kertoa tuolle kaverille?

Puolituttu kaveri vai YSTÄVÄ?

Ystävien miehiin EI kosketa. Missään tilanteessa. Myös exät ovat ystävän miehiä.

Mä menisin treffeille vain ja ainoastaan jos kokisin, että mies on sitä luokkaa, että haluan elää loppuelämän hänen kanssaan ja olisin valmis menettämään kaverin. Koska kyllä se vaikuttaa. Ja ainakin kertoisin. Mutta ei. En menisi siltikään.

[QUOTE="jebulis";22025470]Puolituttu kaveri vai YSTÄVÄ?

Ystävien miehiin EI kosketa. Missään tilanteessa. Myös exät ovat ystävän miehiä.

Mä menisin treffeille vain ja ainoastaan jos kokisin, että mies on sitä luokkaa, että haluan elää loppuelämän hänen kanssaan ja olisin valmis menettämään kaverin. Koska kyllä se vaikuttaa. Ja ainakin kertoisin. Mutta ei. En menisi siltikään.[/QUOTE]

niinpä. mieti tarkkaan oletko valmis luopumaan kaveristasi. mun entinen ystävä (oikeasti ystävä, ei kaveri) alkoi olemaan exäni kanssa 4kk eron jälkeen. oltiin oltu 8 vuotta miehen kanssa yhdessä ennen eroa. ja tietysti homma hoidettiin niin, että mulle ei sanottu mitään, ja yllätin tyypit keskenään. ei ole tämä naispuolinen "ystävä" enää mun elämässäni millään tavalla.

Mun mielestä tuossa ei olisi mitään pahaa kun kerran erosta on jo noin paljon aikaa. Jos olisi ihan tuore ero niin saattaisi herättää epäilyksiä. Mitäs sitten tapahtuu jos vahingossa nappaa kaverin exän? Siis sellaisen hetkellisen seurustelukumppanin jota ei koskaan ehditty tuoda näytille. Meneekö silloinkin välit poikki jos kerran kaverin ex on hänen omaisuuttaan?

[QUOTE="heh";22025534]Mun mielestä tuossa ei olisi mitään pahaa kun kerran erosta on jo noin paljon aikaa. Jos olisi ihan tuore ero niin saattaisi herättää epäilyksiä. Mitäs sitten tapahtuu jos vahingossa nappaa kaverin exän? Siis sellaisen hetkellisen seurustelukumppanin jota ei koskaan ehditty tuoda näytille. Meneekö silloinkin välit poikki jos kerran kaverin ex on hänen omaisuuttaan?[/QUOTE]

no eiköhän sen tajua jokainen, että "hetkellinen seurustelukumppani" on ihan eri asia kuin pitkäaikainen, vakava suhde.

Ei ole mikään ystävä, kaveri vain.

No pitää miettiä, hän kun kuitenkin on jo uudelleen naimisissakin niin tuskin se niin iso asia olisi.. Pitää koittaa vähän kautta rantain urkkia mitä tää tuttu ois mieltä :)

Mä en usko että mä vaan osaisin olla sellaisen ihmisen kanssa jolla on ollut mun parhaan kaverin kanssa puuhia. Kyllä mä jotenkin sitä kai miettisin ja pohtisin. Ja yleensä sitä tietää sellasia asioita existä että ei tulis mieleenkään niitä deittailla, löytyy monia syitä miksi joku on ex :xmas:

Tottakai voi mennä! Jos se mies sattuukin olemaan sulle JUST SE OIKEA mies, niin et kai sinä nyt sitä jonkun toisen ihmisen takia jätä kokematta?! Ei kukaan voi omia jotain henkilöä itselleen loppuelämäksi vain sen takia, että hän sattui seurustelemaan joskus hamassa menneisyydessä tämän kanssa? Onhan se oma mies nyt kuitenkin aina tärkeämpi, kuin kaveri! Jos kaveri tykkää kyttyrää, niin sitten tykätköön. Voit yrittää selittää asian sitten jossain vaiheessa hänelle ja toivottavasti hänkin ymmärtää yskän.

Voisiko joku täällä nyt sitten kertoa mitä pahaa siinä kaverin exän kanssa olemisessa on? Ja jos ihan oikeasti kertoisitte ettekän vaan sanoisi että "se vaan on!".

ystävät ovat eron aikana ne tärkein tukipilari joihin luottaa ja joiden kanssa erosta voi keskustella. siinä vaiheessa kun ystävä tekee valinnan kääntää selän ja olla välittämättä siitä, että elät erotuskaa, niin ei se kovin asiallista käytöstä ole. lisäksi on "hieno" tunne, kun tajuaa, että peliä on ehkä käyty jo pidemmän aikaa sun selän takana, ja että oot vuodattanut _kaikki_ asiasi luottamuksellisesti tälle ihmisellä erosta ja siihen liittyvistä jutuista. eri asia tietysti on, jos erosta on vuosia aikaa ja kumpikin osapuoli on selvästi päässyt sen tietyn elämänvaiheen yli.

Tottakai voi mennä! Jos se mies sattuukin olemaan sulle JUST SE OIKEA mies, niin et kai sinä nyt sitä jonkun toisen ihmisen takia jätä kokematta?! Ei kukaan voi omia jotain henkilöä itselleen loppuelämäksi vain sen takia, että hän sattui seurustelemaan joskus hamassa menneisyydessä tämän kanssa? Onhan se oma mies nyt kuitenkin aina tärkeämpi, kuin kaveri! Jos kaveri tykkää kyttyrää, niin sitten tykätköön. Voit yrittää selittää asian sitten jossain vaiheessa hänelle ja toivottavasti hänkin ymmärtää yskän.

miehiä tulee ja menee, ystävät pysyvät. vittu kun vituttaa sellaiset naiset, jotka pitävät miehiä omia ystäviään tärkeämpinä.

Ei ole mikään ystävä, kaveri vain.

No pitää miettiä, hän kun kuitenkin on jo uudelleen naimisissakin niin tuskin se niin iso asia olisi.. Pitää koittaa vähän kautta rantain urkkia mitä tää tuttu ois mieltä :)

Mä kysyisin ihan suoraan mitä mieltä tää kaveri on asiasta.
Riippuu tietty koska ovat eronneet ja kuinka kauan olivat yhdessä.
Mutta kun tuttus on jo naimisissakin tahollaan niin tuntuu ettei oo niin iso juttu. Niinku itsekin ajattelit.

Jos mun joku tuttu deittailis mun exää niin mua haittais.

Yhteistyössä