Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";22023675]Vaikka sinulta. Vaan taidan tykätä, jos ukkokultasi käy näitä onnettomia tiirailemassa.[/QUOTE]

Mun mies on käynyt useastikin kattomassa strippareita kun tekee joskus lisätyönä portsarin hommia paikoissa jossa stripparit esiintyy. Tulee sitten kotiin:"Olin tissejä katsomassa."

Ja onkos siinä nyt jotain kamalaa?
Ei mun mies siitä kulu vaikka parit tissit näkis.

Venakko Milanna
No niin nyt se lähti:). laki varma tässä tapauksessa tiedän mä parempi mut te jotka kiusatte vaan kateuden takia, kerro jo jotain, nyt toivon mukaan tämä jatkuva kiusamionen loppu, koska rikosilmoitus jo pakko tehdä, ette te rauhoitatte vähän

"vieras"
Mun mies on käynyt useastikin kattomassa strippareita kun tekee joskus lisätyönä portsarin hommia paikoissa jossa stripparit esiintyy. Tulee sitten kotiin:"Olin tissejä katsomassa."

Ja onkos siinä nyt jotain kamalaa?
Ei mun mies siitä kulu vaikka parit tissit näkis.
ei siinä olekaan mitään kamalaa :D mun oli itsekin tarkotus käydä turkkusexxissä mutta en päässy töiden vuoksi lähtemään sittenkään. kyllä mä voin suoraan sanoa että kun on oikein kunnon tanssija niin niitä liikkeitä ja kehoa on mukava katsella.

ja nainen siis olen.

mua vaan pisti nyt silmään tää että työaikana juodaan ja pitääkin juoda. odottelen työsuojelupiiristä soittoa just takasin. nainen siellä oli aika järkyttynyt kun kerroin tästä ja nyt hän vähän selvittää lisää tätä asiaa ennenkun soittaa mulle takasin.

"vieras"
No niin nyt se lähti:). laki varma tässä tapauksessa tiedän mä parempi mut te jotka kiusatte vaan kateuden takia, kerro jo jotain, nyt toivon mukaan tämä jatkuva kiusamionen loppu, koska rikosilmoitus jo pakko tehdä, ette te rauhoitatte vähän
no kiusaamisesta pitääkin tulla loppu, sitä ei pidäkään sietää.

mutta mieti savanna nyt kaksi kertaa että mitä sä netissä avoimesti itse jaat. täällä on ihan helposti selvitettävissä kaikki sun yksityisetkin asiat.

ihan itse olet tänne nyt kertonut että miten teillä töissä tehdään ja poliisi voi kiinnostua myös noista sun omistakin sanoistasi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22023765]no kiusaamisesta pitääkin tulla loppu, sitä ei pidäkään sietää.

mutta mieti savanna nyt kaksi kertaa että mitä sä netissä avoimesti itse jaat. täällä on ihan helposti selvitettävissä kaikki sun yksityisetkin asiat.

ihan itse olet tänne nyt kertonut että miten teillä töissä tehdään ja poliisi voi kiinnostua myös noista sun omistakin sanoistasi.[/QUOTE]

Tai joku lehti tai työpaikka, tai...

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22023795]Hih, mä laiton linkin 7-päivää lehteen :) Kun tuli tuo tuksukin tässä mainittua...[/QUOTE]

No kylläpä vaan oli ilkeää sinulta. Mä en ymmärrä enää, miksi pitää?? Ei mitään myötätuntoa toista ihmistä kohtaan?

"vieras"
[QUOTE="hih";22023804]ai kamla tota savannan kuvaa tuolla seksimessu sivuilla :D Näyttää niin kotimamilta, ihana! Hihi :)[/QUOTE]
Minuakin se nauratti, mutta kyllä minä kuitenkin säälin Savannaa tai oikeastaan hänen perhettään.

"hih"
[QUOTE="vieras";22023825]Minuakin se nauratti, mutta kyllä minä kuitenkin säälin Savannaa tai oikeastaan hänen perhettään.[/QUOTE]

No minä en heitä jaksa sääliä, heidän elämäntapansa minulle kuulu...Hauska vaan lukea Savannan juttuja:)

Venakko Milanna
haukukkaa, vaan lisää, tämä keskustelu jo meni kuitenkin etenpäin, kunnialoukkaus tässä on ja pahaa:) miks mun pitää kestää jos mua ilman syytä haukutaan, horoksi, sitten kiusattaan, keksitään oma laki, katsotaan seurauksia, yks jo oli tehnyt mulle pahaa, mut mä tyhmää jäätin asiat, vaikka oli pakko jatka ja nyt mä jatkan, koska oikeasti mietikää ensiksi mitä suusta päästätte

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22023974]Savanna ihan itse kertoo elämästään ja laittelee kuviaan. Eläköön myös sitten sen arvostelun kanssa.[/QUOTE]

Mun on vaikeampaa ymmärtää ihmistä, joka kokee, että voi lytätä toisen ulkonäön ihan täysin ja vielä tahallisen ilkeästi ja sitten kumminkin elää itsensä kanssa tyytyväisenä itseensä. En tajua.

Jos tarkoitus on herätellä sanomalla vaikkapa alkoholin käytöstä, niin ei se varmasti tepsi, kun samaan syssyyn haukutaan ihan suotta kaikinpuolin.

"minä"
[QUOTE="vieras";22023974]Savanna ihan itse kertoo elämästään ja laittelee kuviaan. Eläköön myös sitten sen arvostelun kanssa.[/QUOTE]

Opettele palstan säännöt :

4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
5. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023958]Mitenkähän tuo Savanna voi elää itsensä kanssa.. vai onko tuo hänen elämänsä mielestään normaalia?[/QUOTE]

katso oma elämää, mun elämää täysin normaali, mut erilaisempi kuin sun sekä monipuolisempi, mistä olen onnellinen, ja te kateelliset ette kestää jos joku on onnellinen

"vieras"
haukukkaa, vaan lisää, tämä keskustelu jo meni kuitenkin etenpäin, kunnialoukkaus tässä on ja pahaa:) miks mun pitää kestää jos mua ilman syytä haukutaan, horoksi, sitten kiusattaan, keksitään oma laki, katsotaan seurauksia, yks jo oli tehnyt mulle pahaa, mut mä tyhmää jäätin asiat, vaikka oli pakko jatka ja nyt mä jatkan, koska oikeasti mietikää ensiksi mitä suusta päästätte
mikä oma laki? ei tässä ole kukaan mitään omia lakeja keksiny.

mutta totuus on se, että ne paikat missä sä olet stripparina, on kusessa jos mä vien tämän asian nyt eteenpäin. sehän on selviö että jos olet työsuhteessa, on kaikenlainen alkoholin nauttiminen työaikana laissa kielletty (työturvallisuuslaki, työterveyslaki, alkoholilainsäädäntö noin ensialkuun joista löytyy lisätietoa), on siis rikos olla työpaikalla kännissä.

MUTTA sullahan tilanne on eri koska olet yrittäjä ja omalla toiminimellä töissä niissä paikoissa. silloin se ongelma on SUT palkkaavalla firmalla. ja heillä on juuri äsken Aluehallintovirastolta saamieni tietojen mukaan mahdollisuus menettää anniskelulupansa.

ja kyllä, minäkin voin tämän ketjun laittaa eteenpäin. vaikka lääninhallituksen alkoholitarkastajille, kyllä he tietävät mitä ne turun alueen strippipaikat ovat koska heiltähän ne anniskeluluvatkin irtoavat :D

se palkka pitäis teille tulla ihan jollain mulla keinolla kun että te juotte drinkkejä ja saatte niistä provikat. kenenkään ei kuulu joutua juomaan työpaikallaan!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä