"vieras"
Muista peruukki!ja muista tästäkin mä voin pyytä korvauksia, kun haukut mua kokoajan, eli katsotaan sitten kuka voita, niin nyt poistun vähän ajaks kun meen tekemään rikosilmoitusta
Muista peruukki!ja muista tästäkin mä voin pyytä korvauksia, kun haukut mua kokoajan, eli katsotaan sitten kuka voita, niin nyt poistun vähän ajaks kun meen tekemään rikosilmoitusta
Vaikka sinulta. Vaan taidan tykätä, jos ukkokultasi käy näitä onnettomia tiirailemassa.Onko Milannaa ihan pakko kiusata? Mitä sitten jos joku keikuttaa peppua rahasta ja juo tauolla vähän samppakaljaa. Keltä se on pois?
Piip, palsta-aika on käytettyja muista tästäkin mä voin pyytä korvauksia, kun haukut mua kokoajan, eli katsotaan sitten kuka voita, niin nyt poistun vähän ajaks kun meen tekemään rikosilmoitusta
ei siinä olekaan mitään kamalaa mun oli itsekin tarkotus käydä turkkusexxissä mutta en päässy töiden vuoksi lähtemään sittenkään. kyllä mä voin suoraan sanoa että kun on oikein kunnon tanssija niin niitä liikkeitä ja kehoa on mukava katsella.Mun mies on käynyt useastikin kattomassa strippareita kun tekee joskus lisätyönä portsarin hommia paikoissa jossa stripparit esiintyy. Tulee sitten kotiin:"Olin tissejä katsomassa."
Ja onkos siinä nyt jotain kamalaa?
Ei mun mies siitä kulu vaikka parit tissit näkis.
Tuksun lakiNo niin nyt se lähti. laki varma tässä tapauksessa tiedän mä parempi mut te jotka kiusatte vaan kateuden takia, kerro jo jotain, nyt toivon mukaan tämä jatkuva kiusamionen loppu, koska rikosilmoitus jo pakko tehdä, ette te rauhoitatte vähän
no kiusaamisesta pitääkin tulla loppu, sitä ei pidäkään sietää.No niin nyt se lähti. laki varma tässä tapauksessa tiedän mä parempi mut te jotka kiusatte vaan kateuden takia, kerro jo jotain, nyt toivon mukaan tämä jatkuva kiusamionen loppu, koska rikosilmoitus jo pakko tehdä, ette te rauhoitatte vähän
mikä oma laki? ei tässä ole kukaan mitään omia lakeja keksiny.haukukkaa, vaan lisää, tämä keskustelu jo meni kuitenkin etenpäin, kunnialoukkaus tässä on ja pahaa miks mun pitää kestää jos mua ilman syytä haukutaan, horoksi, sitten kiusattaan, keksitään oma laki, katsotaan seurauksia, yks jo oli tehnyt mulle pahaa, mut mä tyhmää jäätin asiat, vaikka oli pakko jatka ja nyt mä jatkan, koska oikeasti mietikää ensiksi mitä suusta päästätte