Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Voitko kertoa miten se on sulta pois jos ap strippaa? Jos et kerran ole tunkemassa edes samoille työmarkkinoillekaan. Mikä saa sinut noin ilkeästi haukkumaan Savannan ulkonäköä?
Onko sulla ihmisenä varaa todellakin arvostella toista noin?
Epäilen.
Sekoitatko minut nyt johonkin toiseen vieras nimimerkillä kirjoittelijaan? En ole koskaan haukkunut ketään tällä palstalla ja nytkin pisti vaan naurattamaan tuo geisha milanna. Itse en tuolla ulkomuodolla ja näöllä kovin korkealle noteeraisi itseäni! Kuva ei valehtele, se sinunkin on myönnettävä :) Näihin kuviin, näihin tunnelmiin... *reps ja kops *

"vieras"
Johanna Tukiainen tuomittiin veitsikäräjillä: Mieheni ajoi minut siihen! - 7 päivää

KUUNTELEE VAIKKA SEN JA YMMÄRRÄ ETTÄ JUOMINEN KUULU TYÖHÖN, TUKSUKIN SEN SANO, JOS OTTE OIKEASTI NOIN TIETÄMÄTTÖMIÄ
kuules, kun minä en usko yhtään mitään mitä tuksu selittää enkä kuuntele tuksun jorinoita. kun se selittää niin paljon paskaa että sillä lannottais kaikki suomen pellot.

en ole tässä ketjussa kertaakaan kysynyt aiheesta mutta nyt aattelin kysästä kun huomasin että olet paikalla. joten älä huuda mulle, jooko?

mä otan tämän asian selville työsuojelupiiristä ja jos he enemmän kiinnostuu niin sanon että tutkivat turun strippibaarit ja ne yksityisyrittäjät jotka niissä strippareina toimii (tän ketjun voi vaikka laittaa heille sitten tiedoksi). eiköhän se siitä lähde eteenpäin.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023487]Kysymys ei ollut minulle tarkoitettu, mutta yleensä nämä stripparit ovat nättejä. Savanna ei.[/QUOTE]

HAHA MISTÄ SÄ TIEDÄT MUN ULKONÄKÖÄ?:LOL:

"vieras"
[QUOTE="vieras";22023543]kuules, kun minä en usko yhtään mitään mitä tuksu selittää enkä kuuntele tuksun jorinoita. kun se selittää niin paljon paskaa että sillä lannottais kaikki suomen pellot.

en ole tässä ketjussa kertaakaan kysynyt aiheesta mutta nyt aattelin kysästä kun huomasin että olet paikalla. joten älä huuda mulle, jooko?

mä otan tämän asian selville työsuojelupiiristä ja jos he enemmän kiinnostuu niin sanon että tutkivat turun strippibaarit ja ne yksityisyrittäjät jotka niissä strippareina toimii (tän ketjun voi vaikka laittaa heille sitten tiedoksi). eiköhän se siitä lähde eteenpäin.[/QUOTE]
Tämähän voisi olla asiaakin. Veljeni on asianajaja.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023543]kuules, kun minä en usko yhtään mitään mitä tuksu selittää enkä kuuntele tuksun jorinoita. kun se selittää niin paljon paskaa että sillä lannottais kaikki suomen pellot.

mä otan tämän asian selville työsuojelupiiristä ja jos he enemmän kiinnostuu niin sanon että tutkivat turun strippibaarit ja ne yksityisyrittäjät jotka niissä strippareina toimii (tän ketjun voi vaikka laittaa heille sitten tiedoksi). eiköhän se siitä lähde eteenpäin.[/QUOTE]

Olehyvää vaan, ja mä nyt laitan tämä ketju poliisille, teen uhkauksesta haukumisesta rikosilmoitus, jos sä et laki tietä etkä tietä mitä stripparit tekee, niin ihan oikeasti nyt sulle ne ongelmat tulee, kiitos, nyt talennan ja se menee etenpäin, odotta vaan sitten yllätyksiä:)

"vieras"
[QUOTE="vieras";22023576]Se kuva kyllä kertoi enemmän kuin 1 000 sanaa. Ja vaikka laittaisit 5 peruukkia päällekkäin ja pidennytkset vielä niin kaunista sinusta ei saa.[/QUOTE]
t pois

[QUOTE="vieras";22023557]sinähän olet ihme vänkääjä :eek:[/QUOTE]

Voi et tiedäkään miten paha. Kaikki kiusaaminen on aina ja iänkaiken saanut mut näkemään punaista. Tervetuloa meille vaikka kahville keskustelemaan :hug:.

Kyllä sitä voi aikuisenakin näköjään oppia uutta, miten inhottavia ihmisiä maa päällään kantaakaan. Ja täällä "ÄITIpalstalla". Jumalauta, kaameampaa paikkaa saa hakea. Olis kiva nähdä kaikki nämä suunsoittajat livenä, en usko että kovinkaan moni saisi suutaan edes auki. Tuskin kukaan normaali ihminen harrastaa vittuilua netissä.

"vieras"
Olehyvää vaan, ja mä nyt laitan tämä ketju poliisille, teen uhkauksesta haukumisesta rikosilmoitus, jos sä et laki tietä etkä tietä mitä stripparit tekee, niin ihan oikeasti nyt sulle ne ongelmat tulee, kiitos, nyt talennan ja se menee etenpäin, odotta vaan sitten yllätyksiä:)
Laittelehan sinä eteenpäin juttuja. Veljeni tietää lakiasioista enemmän kuin joku kämänen strippari.

[QUOTE="vieras";22023596]Laittelehan sinä eteenpäin juttuja. Veljeni tietää lakiasioista enemmän kuin joku kämänen strippari.[/QUOTE]

Olet uskomaton typerys. "Meidän isi on parempi kuin teidän isi"
Tsiisus!

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023596]Laittelehan sinä eteenpäin juttuja. Veljeni tietää lakiasioista enemmän kuin joku kämänen strippari.[/QUOTE]

ja muista tästäkin mä voin pyytä korvauksia, kun haukut mua kokoajan, eli katsotaan sitten kuka voita, niin nyt poistun vähän ajaks kun meen tekemään rikosilmoitusta

"vieras"
kiitos.

tiedätkö savanna että en ole uhkaillut sinua mitenkään. en myöskään haukkunut. olen asiallisen kysymyksen tässä sulle esittäny johon sinä et kyennyt vastaamaan muuten kun laittamalla tuksulinkkiä. ja tämän voi modet tarkistaa.

se, ettei tiedä mitä stripparit tekee ja mitä heidän työnkuvaansa kuuluu, ei ole rikos. eikä myöskään se, että soitan työsuojelupiiriin ja kysyn että onko laillista juoda työaikana viinaa, vaikka olis strippari. laita vaan poliisille tämä ketju tiedoksi niin he nauravat sut pellolle.

mulle ei tule tästä ketjusta mitään ongelmia, mutta sulle saattaa tulla.

Leukistinen aksolotli
Mä tykkään susta Savanna, mua ois kiinnostanut nähdä sun tukka ja meikki, oon kai niin turhamainen henkilö, että semmoset mua kiinnostaa. Sen sijaan en niinkään tykkää ajatuksesta, että riisut yleisön edessä... Olet jotenkin niin hauska tyyppi ja semmoinen suloinen. Varsinkin tuntuu pahalta ajatella, että olit kipeänä esiintymässä ja että on miltei pakko juoda. Ja ne paniikkioireet ja muut.

ei ole tarkoitus arvostella, vaan esittää huolestunutta. Mikä on tietty varmaan ärsyttävää. Toivon sulle kaikkia hyviä asioita sun elämään. Harmittaa tämä haukkuminen, mitä ihmiset nytkin tekee.

"vieras"
Voi et tiedäkään miten paha. Kaikki kiusaaminen on aina ja iänkaiken saanut mut näkemään punaista. Tervetuloa meille vaikka kahville keskustelemaan :hug:.

Kyllä sitä voi aikuisenakin näköjään oppia uutta, miten inhottavia ihmisiä maa päällään kantaakaan. Ja täällä "ÄITIpalstalla". Jumalauta, kaameampaa paikkaa saa hakea. Olis kiva nähdä kaikki nämä suunsoittajat livenä, en usko että kovinkaan moni saisi suutaan edes auki. Tuskin kukaan normaali ihminen harrastaa vittuilua netissä.
Menehän etusivulle. Ensin on Mitäs nyt -palsta, jossa luultavasti voi kaikki keskustella ja sen jälkeen tulee sitten eri-ikäisten äitien palstoja.

"vieras"
Sä olet uskomaton :) Ei ole kyse siitä mitä stripparit tekee vaan siitä, että työpaikalla ei saa olla humalassa :) Kysy vaikka poliisilta !!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä