Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hohhoi
[QUOTE="vieras";22023182]Vai saa stripparit porovikkaa, normaaleille työntekijöille palkka maksetaan rahana :)[/QUOTE]

hohoo, mutta joo, kyllä moni muukin työ menee 'provikka-periaatteella' eikä vaan strippaus.

Jaksamista savanna! tai milana! Ja ota kunnon kuvat itsestäsi jollain ammattikuvaajalla! niin ei tuu tommosia kuvamokia!

[QUOTE="vieras";22023192]Hih, ei tarvi selittää, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! * tyrsk*[/QUOTE]

Laita oma kuvasi sinäkin, jos kehtaat?
Sut olis kiva tavata irl, olis varmaan kehittävä keskustella sinunkaltaisen aikuisen(?) ihmisen kanssa.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023252]Kyllä siellä Turkkusen erotiikkamessuilla kuulemma oli kauniitakin esiintyjiä. Savannalle lähinnä naurettiin.[/QUOTE]

No niin kulta, kerro, mikä vaatetus mulla oli? Kampaus, haluan vaan varmista että oikeasti näit mua:)

"vieras"
[QUOTE="vieras";22023304]Mua hämmästyttää se, että niin moni tässäkään ketjussa ei tunnu tajuavan tuota provikka-asiaa... Ihme juttu.[/QUOTE]

Provikan tajuaa varmasti, mutta ei sitä, että työntekijä juo työpaikalla, se on kiellettyä :) Ja kyllähän tyhminkin strippari tajuaa, että joka päivä ei kannata alkoholia nauttia ja siksi he juovat alkoholittomia drinkkejä :)

"vieras"
Mikähän tässäkin on? Yleensä muijat tuomitsee äiti-ihmisen parista saunasidukasta, mutta tää venakko voi vetää viinaa kuin sieni ja kaikki hyvin.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023274]Hän on ravintolapäällikkö ja tekee ihan rehellistä työtä. Kerran oli jopa auttanut sinut pihalla ylös, kun kaaduit.[/QUOTE]

Hahah, milloin?:LOL:, m en kyllä kaatu jos juon

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023351]Provikan tajuaa varmasti, mutta ei sitä, että työntekijä juo työpaikalla, se on kiellettyä :) Ja kyllähän tyhminkin strippari tajuaa, että joka päivä ei kannata alkoholia nauttia ja siksi he juovat alkoholittomia drinkkejä :)[/QUOTE]

Sen takia, mä juon yleensä alkoholittomia, koska en mä jaksa joka päivää bilettä tai vetää känni, mulla parempi tekemistä, kun jatkuva juominen, juon vaan silloin kun mieli tekee

"vieras"
[QUOTE="vieras";22023357]Mikähän tässäkin on? Yleensä muijat tuomitsee äiti-ihmisen parista saunasidukasta, mutta tää venakko voi vetää viinaa kuin sieni ja kaikki hyvin.[/QUOTE]

Osuit hys hys asiaan! kaikki mitä milanna tekee on tietysti ihanaa ja oikein! Älä väitä vastaan!

[QUOTE="vieras";22023339]:LOL: Pitää osata jollain tavalla olla kriittinen. Enpä voi sanoa, että minusta olisi tangon ympärillä kiemurtelemaan ja näin pitäisi Savannankin ajatella.[/QUOTE]

Miksi pitäisi? Jos mulla olis sellainen vartalo niin olis kiva kokeilla strippaamista, ihan mielenkiinnosta. Olisinpa kokemusta rikkaampi. En myöskään ole niin rohkea että uskaltaisin riisua julkisesti. Onko se sulta, tai näiltä muilta pois jos joku elää tapahtumarikasta elämää? Jos ei itse haluu stripata niin kuka siihen pakottaakaan, ap vai?

Mutta kun mulla ei ole kokemusta strippauksesta, en voi myöskään kenenkään esitystä arvostella.
Harvapa ihminen joka ei esim. hevosista ymmärrä, tulee arvioimaan kouluratsastuskilpailuja.

"vieras"
Tajuatko ero että mä olen strippari ja sä baarimikko:LOL: tai ei mee vielä perille, että mä olen yksitys yrittäjä siellä ja provikkaat tulee sekä alkoholista, pravateista ja niin edelleen tippit kyllä kans, monta mahdollisuutta tehä rahaa
mun on nyt pakko kysyä kun en tajua ollenkaan tätä mutta siis saatteko te savanna provikkaa siitä että TE (siis stripparit) juotte? kilahtaako teille rahaa jokaisesta drinkistä minkä kurkkuunne kumoatte? vai tuleeko ne rahat siitä että te ns. markkinoitte niitä drinksuja ja niin monta drinksua mitä ootte saaneet asiakkaan ostamaan, niin monesta saatte provikat?

on kyllä ihme juttu jos laki ei koske strippareita. tästähän täytyy ihan oikeesti ottaa selvää vaikkapa työsuojelupiiristä. sen verran asia kiinnostaa.

[QUOTE="vieras";22023374]heh, mä en olekkaan strippari, enkä mainosta itseäni täällä tai missään muuallakaan! Eli ei ole kuvia laittaa tänne :)[/QUOTE]

Voitko kertoa miten se on sulta pois jos ap strippaa? Jos et kerran ole tunkemassa edes samoille työmarkkinoillekaan. Mikä saa sinut noin ilkeästi haukkumaan Savannan ulkonäköä?
Onko sulla ihmisenä varaa todellakin arvostella toista noin?
Epäilen.

Näissä herrasmiehille tarkoitetuissa klubeissahan on se idea, että vähäpukeiset tytöt ruinaavat miesasiakkaita tilaamaan näille tytöille aivan järjettömän kallliita drinksuja. Tietenkin tyttö saa tästä sitten osansa.

Ja siis minähän en ole moisilla klubeilla käynyt mutta isommat pojat ovat kertoneet :D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023421]mun on nyt pakko kysyä kun en tajua ollenkaan tätä mutta siis saatteko te savanna provikkaa siitä että TE (siis stripparit) juotte? kilahtaako teille rahaa jokaisesta drinkistä minkä kurkkuunne kumoatte? vai tuleeko ne rahat siitä että te ns. markkinoitte niitä drinksuja ja niin monta drinksua mitä ootte saaneet asiakkaan ostamaan, niin monesta saatte provikat?

on kyllä ihme juttu jos laki ei koske strippareita. tästähän täytyy ihan oikeesti ottaa selvää vaikkapa työsuojelupiiristä. sen verran asia kiinnostaa.[/QUOTE]

Johanna Tukiainen tuomittiin veitsikäräjillä: Mieheni ajoi minut siihen! - 7 päivää

KUUNTELEE VAIKKA SEN JA YMMÄRRÄ ETTÄ JUOMINEN KUULU TYÖHÖN, TUKSUKIN SEN SANO, JOS OTTE OIKEASTI NOIN TIETÄMÄTTÖMIÄ

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä