Pitää osata jollain tavalla olla kriittinen. Enpä voi sanoa, että minusta olisi tangon ympärillä kiemurtelemaan ja näin pitäisi Savannankin ajatella.Olis ollut kiva nähdä sun esitys :wave:!
heh, mä en olekkaan strippari, enkä mainosta itseäni täällä tai missään muuallakaan! Eli ei ole kuvia laittaa tänneLaita oma kuvasi sinäkin, jos kehtaat?
Sut olis kiva tavata irl, olis varmaan kehittävä keskustella sinunkaltaisen aikuisen(?) ihmisen kanssa.
Ois voinu tulla sultakin pieru paljon naurannastaOlis ollut kiva nähdä sun esitys :wave:!
Kyllä sine kaatu. Osoitteen voisin laittaa, mutta usko ihan ilman sitä.Hahah, milloin?, m en kyllä kaatu jos juon
Ja usein tekee mieli juoda.Sen takia, mä juon yleensä alkoholittomia, koska en mä jaksa joka päivää bilettä tai vetää känni, mulla parempi tekemistä, kun jatkuva juominen, juon vaan silloin kun mieli tekee
mun on nyt pakko kysyä kun en tajua ollenkaan tätä mutta siis saatteko te savanna provikkaa siitä että TE (siis stripparit) juotte? kilahtaako teille rahaa jokaisesta drinkistä minkä kurkkuunne kumoatte? vai tuleeko ne rahat siitä että te ns. markkinoitte niitä drinksuja ja niin monta drinksua mitä ootte saaneet asiakkaan ostamaan, niin monesta saatte provikat?Tajuatko ero että mä olen strippari ja sä baarimikko tai ei mee vielä perille, että mä olen yksitys yrittäjä siellä ja provikkaat tulee sekä alkoholista, pravateista ja niin edelleen tippit kyllä kans, monta mahdollisuutta tehä rahaa
Siis uudelleen. Rikot palstan sääntöjä. Älä huuda.MINKÄLÄISET VAATTEET MULLA OLI PÄÄLLÄ MESSUILLA, HUHUU?:attn:
ENTÄS HIUKSET? HALUAN TIETÄ ETTÄ USKON ETTÄ JOKU PLUSSALAINEN MUA NÄKI
Olet sinä kyllä tyhmä. En kertonut itse nähneeni sinua eikä mua millään saisi tuommoseen paikkaan.No niin kulta, kerro, mikä vaatetus mulla oli? Kampaus, haluan vaan varmista että oikeasti näit mua
Kysymys ei ollut minulle tarkoitettu, mutta yleensä nämä stripparit ovat nättejä. Savanna ei.Voitko kertoa miten se on sulta pois jos ap strippaa? Jos et kerran ole tunkemassa edes samoille työmarkkinoillekaan. Mikä saa sinut noin ilkeästi haukkumaan Savannan ulkonäköä?
Onko sulla ihmisenä varaa todellakin arvostella toista noin?
Epäilen.