Siis niin kuin talvikenkiä ajattelin. Linkitelkääs kuvia!
Suzyanne 12.09.2010 #4 Tässä vaihtoehtoja joita voisin itse harkita ko. takin kanssa: Kengät | Blowfish: Hamish - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Björn Borg: Gloria - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Fly London: Yeddo - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Legero: 00528-00 - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Bronx: Reno - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Ara: 48523-06 - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Vagabond: Joan - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Ja muita samantyylisiä, eli rentoja ja arkikäyttöön sopivia, niin kuin takkikin.
Tässä vaihtoehtoja joita voisin itse harkita ko. takin kanssa: Kengät | Blowfish: Hamish - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Björn Borg: Gloria - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Fly London: Yeddo - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Legero: 00528-00 - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Bronx: Reno - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Ara: 48523-06 - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Kengät | Vagabond: Joan - Osta ne sivulta BRANDOS.fi Ja muita samantyylisiä, eli rentoja ja arkikäyttöön sopivia, niin kuin takkikin.
Suzyanne 12.09.2010 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Afrika: Näytä alkuperäinen viesti Höh mulla ei näy noi brandoksen sivujen kuvat Click to expand... Harmi. Tässä linkki Brandoksen sivuille, sieltä naisten kengät, ja vapaa-aika. Olin linkittänyt mustia, rentoja, päasiassa pohjepituisia saappaita, sekä nilkkureita. Kengät, saappaat, bootsit ja tennarit nettikaupasta! | BRANDOS.fi Siellä on monia jotka itselleni huolisin, ja varmaan tilaankin. Bronxin kengät ovat suosikeitani, myös Björn Borgin kengistä pidän. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 12.09.2010
Alkuperäinen kirjoittaja Afrika: Näytä alkuperäinen viesti Höh mulla ei näy noi brandoksen sivujen kuvat Click to expand... Harmi. Tässä linkki Brandoksen sivuille, sieltä naisten kengät, ja vapaa-aika. Olin linkittänyt mustia, rentoja, päasiassa pohjepituisia saappaita, sekä nilkkureita. Kengät, saappaat, bootsit ja tennarit nettikaupasta! | BRANDOS.fi Siellä on monia jotka itselleni huolisin, ja varmaan tilaankin. Bronxin kengät ovat suosikeitani, myös Björn Borgin kengistä pidän.