Suositelkaa imuria!

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Meillä on paljon karvalankamattoja, joten imurin pitää kyetä niihinkin. Hinnalla ei oo nyt niin väliä (oon saanu tarpeekseni noista halppisimureista, joihin uponnu varmaan enemmän rahaa, kuin jos olisin kerralla ostanut kunnollisen, mutta hintavamman), mutta osamaksumahdollisuus pitäisi olla. Kooltaan sais olla suht pieni.

Jos jollain olis laittaa vastauksen kaveriksi vielä linkki, mistä imurin saisi tilattua niin olisin enemmän kuin kiitollinen!

"minä"
Dyson Parquet Allergy oli viime kuussa ainakin hobbarissa tosi hyvässä tarjouksessa kanta-asiakkaille, on pussiton, mikä on äärimmäisen hyvä! Ja tekee puhdasta jälkeä, läpinäkyvästä säiliöstä näkee kun pöly kertyy sinne vinhaa vauhtia.

Tuota mä katselinkin. Mietin vaan tuota painoa, on aika raskas. Onko siitä ollu sulle haittaa? Kuinka hyvin puhdistaa matot?
Ei oo mun mielestä ollenkaan raskas. Suosittelen sitä ergonomisella kahvalla, ehkä sekin vaikuttaa raskauden tuntua vähentävästi.

Puhdistaa matot tosi hyvin (meillä on sellasia ihme nöyhdänkerääjämattoja, joten käytän mattosuulaketta niihin). Ja kaikki muutkin. Tosi hyvä imuteho. Mun täti, joka on tehnyt siivoustyötä, ihastui imuriin myöskin ja kehui olevan paras jota on koskaan käyttänyt.

Yhteistyössä