"minä"
Hobby hallista saat samaan hintaan paremman versioin, eikä edes näköjään ollut kanta-asiakkaille vain. Parquet allergy malli maksoi 399e. Hobby hall, kodinkoneet, pölynimurit -> sieltä löytyy.
Hobby hallista saat samaan hintaan paremman versioin, eikä edes näköjään ollut kanta-asiakkaille vain. Parquet allergy malli maksoi 399e. Hobby hall, kodinkoneet, pölynimurit -> sieltä löytyy.
Dysonia jaksat kuitenkin kantaa rappusissa näppärästi yhdellä kädelläkin, on tosi kevyt vanhaan kolhoomme verrattuna. Mutta sinähän sen päätät, itse en voi kun suositella, suuttimetkin ovat erinomaiset.Vertailin tuota Dysonia ja Electroluxia toisiinsa niin Electroluxissa on parempi imuteho, joten sen taidan nyt tilata
Kiitos kaikille vastauksista!
Imuteho tuossa on 280, kun E:ssä se on 420. Paino molemmissa sama, samoin johdon pituus. En löytänyt tuosta Dysonista äänitasoa, paljonkohan se mahtaa olla?tossa dysoneista vielä Allergia-apu Dyson- Euroopan myydyin pölynimuri
ei ollu e:stä mainintaa paljon on jatkuva teho.Sillä on merkitystä.Imuteho tuossa on 280, kun E:ssä se on 420. Paino molemmissa sama, samoin johdon pituus. En löytänyt tuosta Dysonista äänitasoa, paljonkohan se mahtaa olla?
Hobbyhallin sivujen mukaan Dysonissa äänitaso taitaa olla 83dB.Imuteho tuossa on 280, kun E:ssä se on 420. Paino molemmissa sama, samoin johdon pituus. En löytänyt tuosta Dysonista äänitasoa, paljonkohan se mahtaa olla?
En muista mitä oli, mutta kuuluu A-luokkaan.Imuteho tuossa on 280, kun E:ssä se on 420. Paino molemmissa sama, samoin johdon pituus. En löytänyt tuosta Dysonista äänitasoa, paljonkohan se mahtaa olla?
Siis mitä tuo jatkuva teho tarkottaa? Miten se eroaa tuosta toisesta imutehosta?ei ollu e:stä mainintaa paljon on jatkuva teho.Sillä on merkitystä.
Mulla on ihan perus dyson enkä vaihtais pois mistään hinnasta.Tosi hyvä karvalankamattoihin(kin)Juu näistä juurikin, mutta mikä imuri olis tehokas erityisesti noille karvalankamatoille? Sitä tässä haeskelen
se on se millä se imee kokoajan oli vastassa sitten matto tms..kun perusimureissa se heikkenee.Siis mitä tuo jatkuva teho tarkottaa? Miten se eroaa tuosta toisesta imutehosta?