10.09.2010 klo 21.00 <3

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
:heart:
totta kai saat.

Onnea.

Meidän piti vuosi sitten mennä Vantaalla samanlaisessa tapahtumas naimisiin, mut meidät vihittiinkin mun vanhemopien takapihalla.
me aluttiin mennä ihan salaa. Ja palstalla vain kahdelle olin kertonut, mutta omat lapsetkaa ei tieneet. Teinit tiesivät jo illalla, olivat vielä hereillä kun tultiin kotiin klo 22 jällkee ja pienemmille kerrottin sitten aamulla.
Olivathan he ehkä vähän aavistneet, mutta tästä tehtiin vain meidän juhla:heart:

onnea
Onnea tuoreelle avioparille :heart:

Järjestetäänköhän noita useammankin kerran? Kiinnostais kovasti, mut täällä pk-seudulla ollut jo aiemmin tänä vuonna, en ole ollut tietoinen :(

Rollolainen
[QUOTE="vieras";22016176]niin, tuskihan ne todellanaan lähes 20 v yhteiselon aikana tietävät mihin päänsä pistivät kun vihillä kävi.
lue ny edes ketju kunnolla enneko alat.

Onnea ap:lle !![/QUOTE]

ja eihän me olla kihloissakaan oltu kuin VAIN 9vuotta. Aina vaan aateltu että eihän sitä trvii, mutta kuitenkin sitten mentiin. Mä näin lehdessä tuon ilmoituksen ja vihjaisin miehelle että olisko nyt aika. Hän oli samaa mieltä mun kanssa:heart:

Jos erotaan enen Juhannusta niin sit olen kyllä arvioinut väärin. lulisin aika hvin tuntevani tuon miehen 17 vuoden jälkeen.

Yhteistyössä