Turvakaukalon ostaminen on tullut ajankohtaiseksi ja tarvitsen apuanne liittyen eri tuvakaukaloihin...

... Ollaan harkittu Maxi-Cosin Pebbleä ja CabrioFixiä, mutta myös Britaxin ja Gracon kaukalot on harkinnassa. Joten nyt saatte suositella mulle sun mielestä hyviä turvakaukaloita ja kertoa, miksi se on mielestäsi hyvä jne. kiitos!

Mulla ei ole kokemusta noista muista. Britaxin babysafe oli meillä ja muuten ei mitään valittamista, ainoastaan jäi meillä tosi nopsaan pieneksi. Eli jouduimme ostamaan seuraavan istuimen jo 7kk iässä.

Mulla ei ole kokemusta noista muista. Britaxin babysafe oli meillä ja muuten ei mitään valittamista, ainoastaan jäi meillä tosi nopsaan pieneksi. Eli jouduimme ostamaan seuraavan istuimen jo 7kk iässä.
Vielä piti lisätä kun jäi vaivaamaan. :D
Eli meillä poika kasvoi ihan omilla käyrillään. Eli varmaan ihan normivauhtia kasvavalla riittää pidempään. :)

"vieras"
Cybex Aton kaukalo ja siihen telakka + Callisto matkarattaat. Kaikki osat ovat huomattavasti turvallisempia, laadukkaampia ja muutenkin parempia kuin vaikka Gracot, jotka taitaa edustaa kyllä paljon myytyä merkkiä, mutta se kai tarkoittaa enemmänkin hapaa hintaa ja joka kaupan tarjontaa.

Cybex Aton kaukalo on tilava ja menee pitkään. Kannattaa myös tutustua turvakaukalotesteihin www.autoliitto.fi . Sieltä saa tukea valintaan.

Meillä on Maxi Cosin CabrioFix Familyfix-jalustalla. On hyvä kaukalo, isokokoinen. Jalustan kanssa saa kätevästi muutettua kallistusta. Kohta pitää vaihtaa istuimeen, toppavaatteissa ei poika enää mahdu kaukaloon.

jos nyt pitäisi lähteä kippo ostoksille nii ostaisin gracon duologic II:sen, menee niin kauan ku tarvii istuinta selkämenosuuntaan.
Mutta jos ei tuota tahdo niin sitten logico s ja niihin matkarattaat, meillä oli nuo gracon quattrosportit, oon ollu tosi tyytyväinen, nyt vaan lähteevät myyntiin kun ei ole enää tarvetta niille.

"wii"
Meillä on graco logico s + telakka ja olen ollut todella tyytyväinen! On pärjännyt hyvin myös autoliiton testissä. Meillä oli alussa lainassa muistaakseni recaron kaukalo ja se oli tosi pieni verrattuna tuohon gracoon. Tykkään tosi paljon kun tuo graco on tilava, talvella haalarit päälläkin mahtuu lapsi kaukaloon hyvin, on kasvunvaraa jne. Aurinkosuoja on tosi kätevä kun se on iso ja liikkuu vapaasti, suojaa tietysti auringolta mutta myös ulkona sen voi kääntää kokonaan vauvan eteen niin suojaa tuulelta ja sateelta kun kantaa kaukaloa autolle. Kiinnitys telakan kanssa on tosi näppärä ja mielestäni helppo kiinnittää myös vöillä. Suosittelen kyllä enkä vaihtaisi pois!

"Kumikameli"
Suosittelen ehdottomasti tätä:
http://www.kuluttaja.fi/tuote/tiedot.aspx?id=7011d933-d64a-4415-87e1-af5704be0441&code=16

Siinä on kaukalo, mutta telakan ansiosta sitä voi käyttää vielä kaukaloajan jälkeen. Meillä on tuo, oli heti vastasyntyneestä ja nyt poika 1v8kk ja hienosti mahtuu siellä istumaan. Ei tarvitse ihmetellä kaukalon varastointia tai myyntiä ja seuraavan istuimen ostoa. Hinta mikä linkissä on, on vanha, kuulemma tänä vuonna myyty jo alle 300e.

Yhteistyössä