Mikäs ikäselle noi petshopit on tarkotettu??

Non compos mentis
Sellasia nukkekotiin hyvin mahtuvia. Jotain 3-5 cm kai korkeudeltaan ne. Nuo kaks ovat niillä leikkineet vuosia. Oisko olleet 3v ja 5v ekaa kertaa semmosilla leikkiessään?

Tyttö sai ensinmäisen Little Pet shoppinsa reilu 3v. Nyt niitä on jo useampi, ja tytöllä ikää 4,5v. Mittasin muutaman tytön pet shopin ja on n.4cm korkeita hahmosta riippuen. Joku vähän pienempi ja joku tais olla lähemmäksi 5cm

"aasa"
Petshopit on sellaista 5-10cm kokoisia ja 3v suosikkileluja. Niitä niitten tavaroita saattaa pistää suuhun jos on taipumusta, meillä ei ole. On yli 4 vuotiaille, mutta kolmeveellehän nuo sopii jo.

"minä"
Meillä tyttö sai ensimmäiset pet shopit juurikin 3 vuotiaana. On leikkinyt niillä tosi paljon. Jos ostaa yhden eläimen jonka mukana tulee joku pieni tarvike sille eläimelle, niin se maksaa 4-5e. Niille saa taloja ja tarvikkeita, mutta verrattuna moniin muihin leluihin niin eivät mielestäni ole kalliita.

"vieras"
[QUOTE="aasa";22014149]Petshopit on sellaista 5-10cm kokoisia ja 3v suosikkileluja. Niitä niitten tavaroita saattaa pistää suuhun jos on taipumusta, meillä ei ole. On yli 4 vuotiaille, mutta kolmeveellehän nuo sopii jo.[/QUOTE]

Onneksi kaikissa petshop paketeissa ei ole pientä tavaraa mukana.

"aasa"
On taloja. Yksi petshop ja jotain niitten tavaraa 4e. Robbarista ostin kolmen packin kympillä. niillä on taloja, halvimmat kaksikymppiä. Typyllä on kahdenkympin pieni synttäritalo, joka on kokonaan auki paitsi sivu ja takaseinät tietty. Mukana synttäritavaroita, pöytä, hatut, kakkupalat tms, ja kaksi petshopia. Valotkin siinä oli :)

"mau"
ne hahmot maksaa alle kympin. Mä olen ostanut niitä kaverisynttärilahjoiksi ja hintaa on ollut suunnilleen 7 euroa. Meidän 5-v tykkää niitä tosi paljon. Mitään taloja meillä ei oo

Non compos mentis
Mun likoilla ei ole erikseen mitään pet shop -taloja, koska heillä on nukkekoti, jossa niillä voi leikkiä. Ei kai kolmevuotias enää siitä hämäänny, jos mukana on jotain pieniä tarvikkeita?

"aasa"
[QUOTE="vieras";22014177]

pikkumuumit kanssa kivoja[/QUOTE]

Joo mutta meillä neiti haluaa Petshoppeja lisää aina. Muihin leluihin ei enää vilkaisekaan, paitsi Cars-autoihin :)

"aasa"
Hinta riippuu kaupasta mistä ostaa. 5-10€n välissä joka tapauksessa. Talojen hintoja en tiedä, kun niitä meillä ei ole.
AI sen verran. Meillä kaikki petsit on ostettu neljällä eurolla, jotka on yksitellen ostettu eli 7. Sit meillä on 20 tai 24 petshop pakki ostettu, niille tuli mukana häkkejä ja ruokaa yms. Hinta oli 30-40e, en nyt muista tarkkaan,

Non compos mentis
Ootteko tehny nukkekodin itse?
Mä oon aina halunnu tehä, mut ohjeet puuttuu :D mä oon niin käsi, että melkeen pitää kiinni pittää et ymmärrän :p
En ole itse tehnyt; enot tekivät tytöille kerran lahjaksi. Kaksi kerrosta siinä on, tapetit seinillä jne. Luultavasti kirjastosta saa kirjoja tai käsityölehtiä, joissa on ohjeetkin tuollaiseen. Nukkekoti on siitä kiva, että se ei rajoita kuka siellä voi asua. Mahtuu ponit, petshopit, star wars -hahmot, nuket, pienet pehmolelut jne.

Ap, yleensä pet shop -hahmoilta tulee joulukalenterikin. Siitä saa niitä hahmoja ja muuta kamaa.

Yhteistyössä