Hinta riippuu kaupasta mistä ostaa. 5-10n välissä joka tapauksessa yksittäinen pet shop. Talojen hintoja en tiedä, kun niitä meillä ei ole.Niin pinklily että mähän samaan aikaan kanssasi että minkä hintaisia
Haitari varmaan 4-15e pelkillä petshopeilla.hmmm, täytyy harkita kun ei olla oikeen mitään tytölle ostettu ja kun se oikeen pyytämällä pyytää aina mainoksen tullessa, että saisiko ja muutenkin välillä.
Mikä hintasia ne on?
AI sen verran. Meillä kaikki petsit on ostettu neljällä eurolla, jotka on yksitellen ostettu eli 7. Sit meillä on 20 tai 24 petshop pakki ostettu, niille tuli mukana häkkejä ja ruokaa yms. Hinta oli 30-40e, en nyt muista tarkkaan,Hinta riippuu kaupasta mistä ostaa. 5-10n välissä joka tapauksessa. Talojen hintoja en tiedä, kun niitä meillä ei ole.
Ootteko tehny nukkekodin itse?Mun likoilla ei ole erikseen mitään pet shop -taloja, koska heillä on nukkekoti, jossa niillä voi leikkiä. Ei kai kolmevuotias enää siitä hämäänny, jos mukana on jotain pieniä tarvikkeita?
En ole itse tehnyt; enot tekivät tytöille kerran lahjaksi. Kaksi kerrosta siinä on, tapetit seinillä jne. Luultavasti kirjastosta saa kirjoja tai käsityölehtiä, joissa on ohjeetkin tuollaiseen. Nukkekoti on siitä kiva, että se ei rajoita kuka siellä voi asua. Mahtuu ponit, petshopit, star wars -hahmot, nuket, pienet pehmolelut jne.Ootteko tehny nukkekodin itse?
Mä oon aina halunnu tehä, mut ohjeet puuttuu mä oon niin käsi, että melkeen pitää kiinni pittää et ymmärrän