Voiko saada tuntipalkkaa13-14 euroa tunnilta pelkällä peruskoulupohjalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Kun aika monet ystäväni saavat palkkaa tuota luokkaa. Heillä tosin kaikilla koulutukset alalleen.
Itse olen jättänyt opiskelut kesken, eli minulla on vain peruskoulu käytynä.
Missä alalla voisin tienata tuon verran täysillä viikkotunneilla?

Toivon, ettei noin paljon saa palkkaa peruskoulupohjalla, sillä olisi aika epäreilua niille, jotka ovat opiskelleet ahkerasti, että joku "vähemmän aikaansaanut" saisi yhtä paljon.

[QUOTE="Höh";22009331]Toivon, ettei noin paljon saa palkkaa peruskoulupohjalla, sillä olisi aika epäreilua niille, jotka ovat opiskelleet ahkerasti, että joku "vähemmän aikaansaanut" saisi yhtä paljon.[/QUOTE]

Häh hää :)

Enpä kyllä osaa sanoa mistä voisit saada sellaista palkkaa tai mihin edes voisit päästä töihin, kun siivoojiltakin nykyään odotetaan ammatillista pätevyyttä tai kokemusta, johon ei lasketa kodin siivousta...

Hyvä myyjä voi saada noin paljon. Kaveri on esimiestehtävissä puhelinmyyntifirmassa ja saa noin 13-15 euroa tunnilta. Tosin se on osaltaan provisiopalkalla ja töitä pitää oikeesti tehdä.

[QUOTE="mii";22009385]Hyvä myyjä voi saada noin paljon. Kaveri on esimiestehtävissä puhelinmyyntifirmassa ja saa noin 13-15 euroa tunnilta. Tosin se on osaltaan provisiopalkalla ja töitä pitää oikeesti tehdä.[/QUOTE]

Mikähän mahtaa olla peruspalkka, sehän se tuntipalkka on...

Vuorotöissä saa tuon verran, ja esimerkiksi työ johon vaaditaan "koulutukseksi" armeijan käyminen. Spol tai vastaava valvontatyö. Siis armeijaan töihin jos ei koulunkäynti kiinnosta.