Rukoilkaa mun puolesta etten ole raskaana!

• Viestiketjun aloittaja rekisteröitynytharmaana
  • Ensimmäinen viesti
rekisteröitynytharmaana
Käyn kohta ostamassa testin kun meen töihin..
en muuta toivo kun että se on nega..
En todellakaan halua olla raskaana varatulle ihmisille mistä hävitin kaikki tiedot sen kusetuksen jälkeen=(
On pillerit käytössä jotka olen joka aamu ottanut samaan kellon aikaan joten MÄ rukoilen vaikken mihinkään kaapujeesuksiin uskokaan että tää on jotain muuta kuin raskautta!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22000954:
eli olet raskaana? *voimia* :hug:
olen testi näytti kaksi viivaa..eli raskautumisesta on kohta 2kk,se on ainut kerta kun olen sängyssä ollut..
olen ihan sekaisin!en tiedä mitä teen mulla on 4 lasta jo ennestään(samalle isälle)ja nyt ehkäisystä huolimatta raskaana tolle joka kusetti mua olevansa vapaa ;(
hävitin kaiken tiedon ihmisestä.asuu 800 kilometriä minusta joten sitä ei noin vain etsitäkään ellen muista sukunimeä.
mitä vittua mä oikeasti teen!

ap
[QUOTE="Mona";22000978]Lasta et ilmeisesti halua pitää. Ota yhteyttä neuvolaan heti niin keskeytys on "helpompi", mitä vähemmän viikkoja. Ja haleja ja voimia![/QUOTE]

tässä se on etten tiedä nyt kun testi näytti ++ mitä teen,haluanko kasvattaa lapsen joka ei tiedä isästään mitään.soitettava joka tapauksessa neuvolaan oon syönyt pillereitä koko ajan ja nyt mulla ilmeisesti jonkin sortin pissatulehdus menossa :/

"Tiinuli"
Alkuperäinen kirjoittaja 2000-lukua eletään;22000999:
Ettekö te osaa käyttää ehkäisyä?! Kätevää sillon, jos ei halua raskautua :)
ja 200-luvulla ainakin Suomessa pitäisi osata peruslukutaito! Ap kirjoitti, että ehkäisystä huolimatta on tullut raskaaksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 2000-lukua eletään;22000999:
Ettekö te osaa käyttää ehkäisyä?! Kätevää sillon, jos ei halua raskautua :)
voi luoja,LUE!
käytin e pillereitä,joka ikinen aamu ottanut ne samalla kellon lyömällä mutta eipä AUTTANUT RASKAANA OLEN

ota silmä käteen ja katso
[QUOTE="Tiinuli";22001008]ja 200-luvulla ainakin Suomessa pitäisi osata peruslukutaito! Ap kirjoitti, että ehkäisystä huolimatta on tullut raskaaksi.[/QUOTE]

Sinulla ilmeisesti PAHA luetun ymmärtämisen vaikeus!!

2000-lukua eletään
[QUOTE="Tiinuli";22001008]ja 200-luvulla ainakin Suomessa pitäisi osata peruslukutaito! Ap kirjoitti, että ehkäisystä huolimatta on tullut raskaaksi.[/QUOTE]

Ap kirjotti myös, ettei tiedä edes miehen sukunimeä. Tietääkö terveystilanteen esim. kupan, kondylooman tai HIV:n osalta? Kondomi suojaa näiltä(kin), pillerit ei. *huokaus*

kovaa kovaa vasten
Pidät lapsen ja tosiaan unohdat sen ukon. Ei toivottavasti ole hankalaa kun asuukin niin kaukana. Älä ikinä kerro isälle että hänon lapsen isä, paitsi sitten kun laspi haluaa ottaa yhteyttä. Oikeesti mä olisin niin kettumainen että näpäytttäisin näin sitä valehtelevaa paskiaista.
Voimia, tiesän että raskasta tulee olemaan mutta sä selviät ihan varmasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 2000-lukua eletään;22001026:
Ap kirjotti myös, ettei tiedä edes miehen sukunimeä. Tietääkö terveystilanteen esim. kupan, kondylooman tai HIV:n osalta? Kondomi suojaa näiltä(kin), pillerit ei. *huokaus*
sanoinko etten tiedä,EN VAI JUURI NYT MUISTA mikä se oikea on kun yleinen.
hänen ajokorttinsa näin ja juteltiin siitä mutta en vain saa päähäni en tiedä miksi.
hänen kaverinsa sukunimen kyllä muistan mutta tiedä viitsiikö edes alkaa ottaa selvää koska siellä on perhe ja lapset tai lapsi ei ole kaiketi syntynyt se mitä sen vaimo odotti :/

ap
Pidät lapsen ja tosiaan unohdat sen ukon. Ei toivottavasti ole hankalaa kun asuukin niin kaukana. Älä ikinä kerro isälle että hänon lapsen isä, paitsi sitten kun laspi haluaa ottaa yhteyttä. Oikeesti mä olisin niin kettumainen että näpäytttäisin näin sitä valehtelevaa paskiaista.
Voimia, tiesän että raskasta tulee olemaan mutta sä selviät ihan varmasti.
näin aamulla ajattelin kun istuin vessan lattialla..
sen tiedän että ensikesänä palaa tänne että silloin hänelle voisi viedä nyytin ja kehua vietkös vaimollesi tuliaisia..
pyh pah.
en aborttia pysty tekemään en pysty edes ajattelemaan sitä vaihtoehtoa.
soitan 11 neuvolaan ja pyydän ajan.katsoa mitä tuhoa pillerit ja lääkekuurit ovat aiheuttaneet onko edes toivoa pienellä :(

"vieras"
Voi ei, oon tosi pahoillani sun puolesta!
Mä soittaisin itselleni heti lääkäriajan, jo ihan sen vuoksi, että saisin lääkkeet virtsatietulehdukseen ja labralähetteen sukupuolitautien varalta.
Tosin jos musta olis kysymys, niin pyytäsin kyllä saman tien aborttiajan myös.. musta ei olisi pitämään lasta noissa olosuhteissa. Melkoinen sissi oot jos siihen pystyt.
Tsemppiä joka tapauksessa :)

ap
Pissatulehdushan siellä oli ja nyt siihen lääkkeet..ensviikolla neuvola aika..
En tee aborttia se nyt on suljettu pois kokonaan.
harmittaa kun koira ja kaikki tulossa että hieman vaatii pitkää venytystä 5 lapsen kanssa.
sitä nyt ei tiedä onko vaurioita lapsella sitten koska oon surutta syöny pillereiden ohella flunssa lääkkeitä,buranaa,ibumaxia.onneks en ole juonyt tuon jutun jälkeen :/

Leukistinen aksolotli
Pissatulehdushan siellä oli ja nyt siihen lääkkeet..ensviikolla neuvola aika..
En tee aborttia se nyt on suljettu pois kokonaan.
harmittaa kun koira ja kaikki tulossa että hieman vaatii pitkää venytystä 5 lapsen kanssa.
sitä nyt ei tiedä onko vaurioita lapsella sitten koska oon surutta syöny pillereiden ohella flunssa lääkkeitä,buranaa,ibumaxia.onneks en ole juonyt tuon jutun jälkeen :/
Tsemppiä sulle! Ei raskaus ole mikään maailman hirvein asia. jaksuja!

Yhteistyössä