miks v***ssa sitä helv suojatienappia pitää painaa jos joku toinen on jo painanut!?

• Viestiketjun aloittaja "nappula"
  • Ensimmäinen viesti
sg
No ei sit kyrsi metron hisseihin vaunuilla jonottaessa. Niissä on semmonen sensori, ettei tarvi koskea siihen nappulaan, kunhan menee tarpeeksi lähelle, niin eiköhän aina joku tuhiseva kääkkä puskee siihe eteen painamaan nappia.

ap
erikoista että ihmiset ottaa tään niin että se olisi mun murhe tai jopa suurin murhe, että olen vihainen tai jopa äiti-ihminen:O Esitin vain kysymyksen, MIKSI? Itsehän toki näen jos toiselta puolelta painetaan, niin en koe tarpeelliseksi painaa toistamiseen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22003462:
Huuda seuraavalla kerralla kovaan ääneen että MÄÄ PAINOIN JO!!!!
hahaa, tuokin on käyny mielessä! Joskus huvitan itseäni ottamalla haukan katseen sitä nappulaa hipeltämään mennyttä kohti ja tuijotan niin kauan että ollaan ohitettu toisemme :D !

kukalie
erikoista että ihmiset ottaa tään niin että se olisi mun murhe tai jopa suurin murhe, että olen vihainen tai jopa äiti-ihminen:O Esitin vain kysymyksen, MIKSI? Itsehän toki näen jos toiselta puolelta painetaan, niin en koe tarpeelliseksi painaa toistamiseen.
Jaa, johtuiskohan se siitä v*****a, mikä oli otsikossa ja niistä huutomerkeistä mitä olit kylvänyt tohon avaukseen? Mulle ei nyt kanssa ihan avaudu että mitä haittaa siitä sun elämään on vaikka joku painaisi sitä nappia tauotta, mutta samapa tuo.

"mä"
[QUOTE="tellu";22003065]Joo nykyään täällä taitaa olla tiukkoja nutturatätejä, jotka valittavat miten palsta on nykyään tylsä :D. [/QUOTE]

Okei, eli sillon on "tiukka nutturatäti", jos ei jaksa ottaa ressiä mitä ihmeellisimmistä asioista, mutta sillon on rento, kun skitsoaa joka pirun asiasta? Parasta palstan logiikkaa taas vaihteeksi :D

Yhteistyössä