miks v***ssa sitä helv suojatienappia pitää painaa jos joku toinen on jo painanut!?

• Viestiketjun aloittaja "nappula"
  • Ensimmäinen viesti
"nappula"
Aina siis aina kun olen ylittämässä suojatietä ja painan nappia, niin sinne toiselle puolelle kurvaa joku joka painaa sitä nappia myös omalta puoleltaan! Vaikka mä jäisin sen pylvään viereen seisomaan niin silti pitää painaa uudestaan. Olettaako ne että se valo vaihtuu nopeemmin jos toiseltakin puolelta painetaan, vai eikö ne tajua, että tod.näk. toi joka seisoon n. 5 cm:n päässä siitä nappulasta on ehkä jo painanut sitä!!

.
[QUOTE="nappula";22002864]Aina siis aina kun olen ylittämässä suojatietä ja painan nappia, niin sinne toiselle puolelle kurvaa joku joka painaa sitä nappia myös omalta puoleltaan! Vaikka mä jäisin sen pylvään viereen seisomaan niin silti pitää painaa uudestaan. Olettaako ne että se valo vaihtuu nopeemmin jos toiseltakin puolelta painetaan, vai eikö ne tajua, että tod.näk. toi joka seisoon n. 5 cm:n päässä siitä nappulasta on ehkä jo painanut sitä!![/QUOTE]
No vittu monta kertaa siinä stondaa akka ja ei ole painanut nappia!

"haha"
On sulla ongelmat :D :D
Mäkin painan aina sitä nappia silti, niin ihmiset vaa tekee!
Onk se sit järkevämpää vaa olettaa et toine on painanu, vaik ei oliskaa, ja sit molemmis päis ihmiset jumittaa ja odottaa et valo vaihtuu, vaik kumpikaa ei olis painanu? :D

"vieras"
On sullakin harmituksen aiheet. Ei tosta noin kovin kannata harmistua :) Ihan kuin pikkulapsi "mä haluan painaa". Yllättävän moni seisoo siitä nappulasta 5 cm:n päästä eikä silti ole sitä painanut. Mistä voi tietää, että olet painanut? Sitten siinä odotetaan ja ihmetellään, kun ei valo vaihdu, kun kukaan ei ole painanut nappia.

"Cairni"
Mä olen myös törmännyt liikennevaloihin joissa siellä vastapuolella ei edes pala se
valo jos sitä on toiselta puolelta painettu- joten ei voi tietää onko toinen painanut vai ei.

Muutaman kerran nimittäin törmätty kavereitten kanssa ja naljailtu " siellä sitä
vaan seisotaan, nappia painamalla nopeutuisi valojen vaihto"
Ja todettu että kas kummaa, eipäs näy vastapuolelle...

"jenny"
eikä sitä tarvii palaa sillon kun siinä on se valo! ruuhka-aikana se valo palaa automaattisesti ilman erillistä painelua.

tosin mua ei kyllä haittaa vaikka joku sitä painelis silti. :) miehelle aina vaan pitää sanoo ettei sitä tarvii painaa.. :b

?
Mikä ihmeen ongelma tuokin on??? kerroppa miten se suo haittaa? tuskin se sitä valonvaihtumista hidastaa se uudelleen painaminen.
Mua tekee pahaa kun äiti-ihmiset tääl kiroo pikkuasioista.

Ys
Minä painan sitä ihan piruuttani. Sanaton viestini on: "Luulen, että olet niin tyhmä, että et ole tajunnut painaa nappia. Siksi painan sitä, ettemme seisoskelisi tässä lopun päivää."

Mä painan sitä aina varmuuden vuoksi just sen takia että vastapuolella seisoja ei oo sitä ehkä tehnyt. Ja vaikak noissa nyt yleensä syttyy valo palamaan kun on painettu nappia, siihenkään ei voi luottaa koska osa valoista on kuitenkin rikki. Pienempi harmi (siis ei harmi lainkaan) on painaa sitä uudelleen kun jäädä oottelemaan ja painaa sitä vasta monen minuutin kuluttua kun huomataan ettei kukaan oo älynny sitä painaa. Ei ne autoilijatkaan joudu yhtään sen kauempaa valoissa odottaa, se napin uudelleen painaminen kun ei tuplaa sitä kävelijöiden vihreää valoa millään lailla

"tellu"
Joo nykyään täällä taitaa olla tiukkoja nutturatätejä, jotka valittavat miten palsta on nykyään tylsä :D.

Ja miksi sille bussille pitää huitoa ainakin viisi ihmistä?? Jos menen tien reunaan ja kaikkin näkevät, etä mun käsi on koko ajan ylhäällä todella selväsi, niin miksi siinä vaiheessa kun sillä bussilla voi olla jo vilkkukin päällä ainakin viiden ihmisen käsi nousee vielä pystyyn, joskus pysyen siinä melkein siihen asti kun astuvat bussiin...prkl

Ärrimiau
Minua taas harmittaa kun täällä ihmiset seisoo painamatta nappia ja sitten kun minä painan, niin just sopiva vaihtoväli menikin juuri ohi ja seuraavaa saa odottaa useamman minuutin.
Yhdessä risteyksessä tapaan näitä tyhjänodottajia joka viikko.

No,
[QUOTE="tellu";22003065]Joo nykyään täällä taitaa olla tiukkoja nutturatätejä, jotka valittavat miten palsta on nykyään tylsä :D.

Ja miksi sille bussille pitää huitoa ainakin viisi ihmistä?? Jos menen tien reunaan ja kaikkin näkevät, etä mun käsi on koko ajan ylhäällä todella selväsi, niin miksi siinä vaiheessa kun sillä bussilla voi olla jo vilkkukin päällä ainakin viiden ihmisen käsi nousee vielä pystyyn, joskus pysyen siinä melkein siihen asti kun astuvat bussiin...prkl[/QUOTE]

Se on kato sellanen kyytiin ilmottautuminen,jos et huido suo ei oteta kyytiin. :D

Yhteistyössä