Onko jonkun mielestä Ellen DeGeneres hauska tai edes kovinkaan mielenkiintoinen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuurmootuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en pidä oikeastaan ohjelmasta, ainoastaan niistä kilpailuosuuksista. Niistä joissa yleisöstä joku pääsee kisaa ja sit kaikki voittaa. Ne on hauskoja :)
Mutten mä muuten siitä mitenkään tykkää, ne käsikirjoitetut vitsitkin on tyhmiä, jotenkin teennäisiä.
Pakko silti tunnustaa että tulee sitä katottua. Johtuen ettei monestikaan samaan aikaan tule mitään parempaakaan.

Se on musta typerä ja koko ohjelma on typerä. Kaikki hyppivät ja rääkyvät koko ajan kuin piriä vetäneet avohoitopotilaat.
Ärsyttää sekin, kun se jakaa koko ajan tavaroita yleisölleen.
*Saatte lainelaudan, pakkauksen kissanhiekkaa ja kolme tuubia peräpukamavoidetta* , hyppikää ja huutakaa ääliöt

Alkuperäinen kirjoittaja äksyy;21999875:
Yhtään pidemmälle en tätä ketjua lue, kun vastaan tähän. Se perustuu vain ja ainostaan materialismiin ja rahan valtaan.
Suurta ihastusta saadaan antamalla tavaroita ja rahaa muka elämän potkimille.

Ja kuinka pyyteetöntä se auttaminen tosiaan on, oikein huokuu tuosta ohjelmasta ja paskat.

Älkää nyt haukkuko. Ellen on oikeasti ihan kiva ja TAVALLINEN ,siksi siitä pidetään!
Jutut ei mitään ihmeellisimpiä, mutta tosiaan sellanen perus-POSITIIVINEN ohjelma.
OK,tanssit ja hurraamiset ällöjä. Mutta koittakaa ymmärtää että jossain muualla ihmiset on vähän
erilaisia, kuin jöröt nörtit täällä suomessa.

Ellen on suosittu koska hän on aidosti iloinen, se ei ole teeskenneltyä hymyä ja positiivisuutta.
Mä tykkään katsoa silloin tällöin ihan vaan aivojen levoksi, ei tartte ajatella mytään.

Yhteistyössä