G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Luulin ekan lapseni syntymään saakka, että voin imettää milloin huvittaa. Vaikka kerran viikossa ja sit seuraavan kerran vaikka parin päivän päästä. Ja sit jos huvittaa voin imettää vaikka joka päivä. Ajattelin, että muut ajat annan pullosta. En tiennyt imetyksestä yhtään mitään, enkä sitä, että rinnat räjähtää, jos imetysväli jää liian pitkäksi...noloa :x
 
g
Ööh, missä vaiheessa olen väittänyt olevani ammattilainen. Syvät pahoitteluni, mikäli näin on.

Jos minä en Gimpistä tykkää, niin onko se tosiaan noin iso ongelma arvon harmaalle vierailijalle?

Muoks: Raw-muodosta sen verran, että kyllähän Photarillakin pystyy sitä käsittelemään. Oikein vallan mainiosti. Mutta ei kaikilla kameroilla otettuja RAW-kuvia. Esim Paniksen FZ18-kameralla otetut RAW-kuvat eivät oikein pelitä Photarissa, ainakaan uusinta vanhemmissa.

Niin jotta viisastele itseksesi, minä piirrän Paintilla kukkia, poistan värit Silkypixillä, smudgetan Photofiltrellä ja heitän Photariin homehtumaan, kunnes tulostan koko komeuden 10v vanhalla tulostimella, joka ei edes toimi, ja lähetän kaiken postissa sinulle.

Huomasit varmaan myös, etten ole myöskään äidin kielen opettaja?

Ps. Mistä näitä ihmeharmailijavääntäjiä tulee? Jos se kimppi on niin kiva, niin kimppeile ammattimaisesti itseksesi, ja anna meidän noviisien päteä rauhassa Painttiemme kera?

Muoks2: Ja tosiaan, mitä hittoa minä täällä teen vonkumassa. Yääh, olen epäonnistunut yksilö.
voi jestas, anna nyt jo olla tuon pätemisen kanssa :LOL:
 
Tiijättehä ku vatkaa kermavaahtoa, ja jos terät osuu kulhon reunoihin, kuuluu pärinää.
No miä piänenä ja viel isompanakii olin iha sitä mieltä et kun se kerma vaahtoutuu niin siitä kuuluu se pärinä, ja sit kun kerma pärisee, se on valmista :ashamed:
Joskus teininä sit hokasin sen mistä se pärinä kuuluu, kermahan ei itessään pärise :whistle: (eihän? )
:LOL:
 
"piuku"
Lapsena kuvittelin että maapalloja on useita, jokaiselle maalle omansa, Suomen pallo, Ruotsin pallo jne... ja jos pallot törmäävät tulee sota. Mistä lie näin päättelin, tiedä häntä...
 
"Malla"
Luulin lapsena, että kun tulee aikuiseksi niin äiti ja isä antaa pari lakanaa reppuun ja sitten täytyy lähtee maailmalle. Käveleen kodista ja selviytyä. Odotin kauhulla sitä, heh!
 
"mie"
Mulle oli pienenä sanottu, että jos juot mehua ensin ja sen jälken maitoa niin tulee paha olo ja oksentaa. PAri vuotta sitten tajusin vasta että vanhemmat valehtelivat mulle että saisivat mut juomaan maitoa ensin ja sit vasta mehua.Nyt uskallan juoda mehua ekana.
 
"cyycärmes"
Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:

Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
No voi pee... Mun äiti on ollu jotain 40 vuotta osuuspankissa töissä eikä oo vaivautunu mulle tota logoa selittämään. Ihme pimitystä...!!
 
hh
isä ruukas vitsailla että tiellä meni karhu, (siis tiekarhu, se lumiaurakone) ja kun kysyin että "ihan oikee karhuko" niin vastaukseksi sain että "Niin, oikea karhu!" pienellä virneellä. Noh, yläasteella mojovia nauruja päin naamaa kun selitin että illalla meidän pihatiellä oli karhu... ja toissapäivänä... ja tänä aamuna... jne. Huoh. Vois aikuset joskus miettii mistä lapselleen valehtelevat :kieh:
 
ei aina voi olla fiksu
meillä oli joskus lapsena vanhempien huoneessa taulu joka esitti selvästi useita lohikäärmeitä, vihreitä ja aika hassuja. Pari vuotta sitten vasta tajusin mikä se on, kun siivottiin varastoja äidin luona muuttoa varten ja taulu oli ollut siellä pölyttymässä useita vuosia: Se oli ollut maapallonkartta.
 
"viima"
et kerrostaloihin tulee lämminvesi samoin kun kylmä jostain isosta astiasta putkea pitkin. isäntää vähän hymyilytti kun se selvitti että jokaisessa talossa on oma lämminvesisysteemi
 
"viima"
[QUOTE="vieras";21999662]Mitä? Eikö se ole?[/QUOTE]

ei. neuvolaan pitää mennä jos haluaa noita avustuksia. mut ei siellä tietääkseni tartte kuin käydä todentamas raskaus tms.
 
Mä luulin pienenä että radiossa ne bändit soittaa siellä livenä ja ihmettelin että miten ne kaikki voi olla siellä koko ajan, ja vielä vaihtuvatkin niin tiuhaan tahtiin.

Ja asia jota häpeän syvästi. Mä luulin ylä-asteen loppupuolelle että japani on kiinan pääkaupunki. Sain kyllä mojovia nauruja kun sitä ääneen ihmettelin :ashamed:
Joo, en ollut koskaan koulussa kovin tarkkaavainen :D
 
"gen"
Mä oikeesti järkytyin, kuinka tyhmiä porukka voi olle... Siis esim toi än-yy-tee NYT juttu, jonka mä oon hiffannu ekaluokkalaisena, tai toi jarmo trulli. Miten ihmiset voi olla noin daijuja?????
Siis oon mäki joskus eskari-ekaluokkalaisena luullu et ruotsin kieli on suomea väärinpäin tai esim et jos puhelimen luulin nostaa niin se maksaa markan- koska vanhemmat niin väittivät...
 
[QUOTE="vieras";21996706]ja mä 24v:na kun odotin ensimmäistä :D[/QUOTE]

Ja mä 32vuotiaanu kun sain esikoisen :LOL:

Ja toi Ossuspankin logo aukes ihan muutama aika sitten, kun mies alkoi siitä jostain syystä puhuun. En oo yhtään ajatellu mitä se kuvaa.
 

Yhteistyössä