Kaksplussan testisivusto avattu

=)
Saisiko palstalle vielä neonvärisen strobon? Nyt on karsittu jo migreenialttiit (ja kaikki muut ei-punavihersokeat), saataisiin epileptikotkin karsittua lukijakunnasta?
Erittäin hyvä !
Tästä hyvä ja toteutuskelpoinen idea ylläpidolle ihan ilmaiseksi. =)

Yksi hyvä voisi olla myös äänen lisääminen palstalle. Miten olisi vaikka rentouttavaa koliikkkivauvan ääntelyä. =)
 
=)
Aivan ihastuttava tuo mainos joka on puoliksi piilossa pikavastaus palkin alla. Ette ole ajatelleet että jokaisen viestin yhteyteen saisi kätevästi mainospaikan? Se toisi kivasti lisäväriä ku täällä on muuten niin vähän noita eri värejä.
 
Plaaaa
Edelleenkään en pysty tekemään uusia alotuksia ainakaan vauvat-puolelle enkä muokkamaan jos olemassa olevan pinon etusivua... Missä vika???

Sitten kerhopuolellakin on uudistuksia tullut. Ovatko suljetut kerhot edelleen suljettuja?
Miksi joissakin kerhoissa näkyy tuolla listassa kuka sinne on viimeksi kirjottanut?
Kerhojen yksityisyys siis huolestuttaa... Jotkut kerhot näkyvät listassa harmaalla ja toiset mustalla... Mikä niissä on erona?
 
"mä"
Ettekö te uudistuksen takana olevat tyypit tajua, mikä kato tällä palstalla on nyt käyny? Sekö oli se tarkotus? Alotukset roikkuu etusivulla, eikä kenelläkään ole enää intoa tehdä uusia ja porukka senkus vaan vähenee. Te teitte suuren mokan, ette vaan pysty millään myöntämään sitä!
 
Taustaahan voisi vaihtaa useamminkin. Tämänhetkisen taustan värit eivät sovi ollekaan sivuston muuhun kelta-siniseen teemaan ja ovat muutenkin aivan liian synkät. Mun näytölläni ainakin nuo Piltin sydämet näkyvät ihan vähän reunoissa rumasti, jos ne on tarkoituksella yritetty piilottaa, niin eikö sitä voisi tehdä vähän huolellisemmin? Jos taustan on aivan pakko olla joku cool monivärinen, eikö se voisi ennemminkin olla nyt syksyinen kuin jouluinen ja edes vähän pirteämpi.
 
Ja kysymykset jatkuvat : sain viestin ja nyt minun pitäisi se työkalujen kautta hyväksyä. Kun yritän hyväksyä niin saan vastaukseksi etten ole valinnut hyväksyttävää viestiä. No, mistä se valitaan? Muuta rastia ruutuun juttua ei ollut kuin "ilmoita asiaton viesti".
Nyt viesti jää viestipalkkiin roikkumaan lukemattomana vaikka olen sen lukenut.
Muilla on varmaan sama ongelma.
:wave: Huhuu, miten tämä asia hoituu???
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";21963803]Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja

Onko tuossa otsikon alla todellakin pakko lukea "aloittaja se-ja-se"? Luulisi pelkän nimimerkin lihavoituna riittävän.

Ja nopeasti vilkaistuani tätäkin viestiketjua olen huomaavinani, että aika harvaa uutta toimintoa edes käytetään tai ollaan kaivattu.

Kertaan vielä omia mielipiteitäni:

saapuneet viestit näkyvät selkeästi ja niihin pääsee näppärästi käsiksi
aloitusten kaiveleminen tietyltä sivulta on helpompaa (jos se nyt toimii...)
tekstin muokkaamisen näkyminen ja muokkaaja on hyvä asia

poistettu teksti ei katoa lainauksista, huono homma
lainausten editoimisen mahdollisuus on huono homma
jos voi lainata vain yhtä, pitäisi näkyä koko ketjun tiedot, esim. klo, nimimerkit
kursivointi ei näy lainauksissa, vaikka se on toisinaan oleellista
ylenmääräinen härpäkkeiden ja värien käyttö rasittaa ja vaikeuttaa lukemista
Facebook-hörhöilyt hemmettiin
päällekkäisten painikkeiden sijoittelua ja tarpeellisuutta pitäisi miettiä
nimimerkki on pystyttävä vaihtamaan
hymiöiden sijoittaminen pudotusvalikkoon on kökköä

Kommentoikaa muutkin.

ja ettei totuus unohtuisi:

Ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies

Hmmm. "siirry sivulle" -> valitsen 3. Päädyn sivulle 1101. No jos lasken noi ykköset yhteen, niin onhan se kolme.

harmaille eri paikkaan tuo viestinkirjoittaja kohta kun lainaa tekstiä ja eri paikkaan myös nyt tuolla vastauslaatikon alla olevat sivunumerot.
(vaikka tuohon foorumi-plussalaiset-mitäs nyt-ketjun nimi yläpuolelle.Ei sitä aina vastauslaatikkoa tarvitse kun sivua vaihtaa.)
linkit pitäisi aueta eri sivulle
kaikki linkit ei edes aukea ollenkaan
lainauksia voisi näkyä enemmän vaikka max (3-5)

aloittajan nimi olisi selkeämmin ketjun alla
ketjujen kirjekuoret saisi olisi selkeämmät,ennen oli todella paljon selkeämpää katsella ketjuja joita oli avannut.
nikkiäkään ei vissiin pysty vaihtaan
ja mitäs nytin päivitys kun ketjujen otsikoita lukee mitäs nyttiä klikkaamalla

Ylläpito voisi näihin kyllä vastata mikä on muuttumassa mikä ei.Ei kai ole liikaa pyydetty?
Näistä nyt aika monissa ketjuissa (tässäkin) ollut pohdintaa.[/QUOTE]

Linkit aukeavat uuteen ikkunaan,kiitos siitä :flower: =)
 
ok
Vanhat hymiöt takaisin! Nuo uudet hymyt ja vihanaamat on laimean mitäänsanomattomia.

Linkit ei erotu tarpeeksi, joku korostus pitäisi olla tai vaikka se linkkiteksti vain eikä linkatun sivun otsikkoa tms. Vai onko vika selaimessani, Google Chrome?
 
...
ennen tuli käyttäjän kirjoittamat viestit aikajärjestyksessä, siis uusin viesti ensiksi jne. nyt kun klikkaat jonkun käyttäjän nimeä ja katsot mitä hän on kirjoittanut, tulee ihan random järjestyksessä ne.
 
...
Tätä tarkoitin, joku oli jo muukin kysellyt:Voisko saada takaisin sen toiminnon et oman nimimerkin alta löytyy 15 viimeisintä keskustelua mihin on kirjottanu/alottanu? Se oli tosi hyvä jos halus jotain ketjua seurata pidemmän aikaa. Nyt niitä ei löydä mistään. Tai löytää sellasa vuoden vanhoja ketjuja mut ei niitä viimesimpiä. Ei niillä vanhoilla tee mitään.

Ja ottakaa nyt jo pois tuo järkyttävä ruututausta! Sehän aiheuttaa hirveää päänsärkyä!
 
"Hei"
Nyt suljettuihin kerhoihinkin voi hakea ilman että tietää salasanan kerhoon.
Voisiko sen jäsenhakemuksen mukaan laittaa mahollisuuden kirjottaa jotain vapaasti...
Voisi perustella miksi haluaa kerhoon yms...
 
"vieras"
Voi ei, uusi mitäs nyt on niin sekavan näköinen että päätä särkee. Valitettavaa myös että etusivulla samat jutut päivästä toiseen, käyttäjät ilmeisesti vähentyneet? Musta/punainen tausta aiheuttaa hillitöntä päänsärkyä, ja aloitusotsikot hukkuvat toisiinsa..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22017219]Voi ei, uusi mitäs nyt on niin sekavan näköinen että päätä särkee. Valitettavaa myös että etusivulla samat jutut päivästä toiseen, käyttäjät ilmeisesti vähentyneet? Musta/punainen tausta aiheuttaa hillitöntä päänsärkyä, ja aloitusotsikot hukkuvat toisiinsa..[/QUOTE]

Etusivu ei edelleenkään päivity automaattisesti, vaan se pitää itse päivittää. Siitä syystä sulla on siellä samat jutut päivästä toiseen.
 
"mä"
[QUOTE="jaa";22017903]Varmaan tälläseksi jää.Kummasti vaan mitään ei tapahdu vaikka käyttäjätkin vähenee.Oisko aihetta tehdä jotakin![/QUOTE]

En usko, että palstaa saadaan enää pelastettua. Ylläpidon olisi pitänyt heti alkuunsakin kuunnella käyttäjiä eikä vain tehdä oman päänsä mukaan. En edes muista, koska tänne olisi tullut jokin muutos (lukuunottamatta tuota taustaa, joka muutettiin kohtuullisesta karmeaksi!). En myöskään usko, että ylläpito enää lukee tätä ketjua tahi tulevat juurikaan enää kommentoimaan.

Joillakin ei vain ole pokkaa myöntää, että on tullu tehtyä emämunaus!
 
Herra Majuri
[QUOTE="mä";22017925]En usko, että palstaa saadaan enää pelastettua. Ylläpidon olisi pitänyt heti alkuunsakin kuunnella käyttäjiä eikä vain tehdä oman päänsä mukaan. En edes muista, koska tänne olisi tullut jokin muutos (lukuunottamatta tuota taustaa, joka muutettiin kohtuullisesta karmeaksi!). En myöskään usko, että ylläpito enää lukee tätä ketjua tahi tulevat juurikaan enää kommentoimaan.

Joillakin ei vain ole pokkaa myöntää, että on tullu tehtyä emämunaus![/QUOTE]

Mä luulen, että ne on vaan korjaavinaan palstaa, mutta juovat vain olutta työaikana ja naureskelevat palstan pilaamiselleen.
 
Mua kyllä risoo tämä ylenmääräinen valittaminen ylläpidolle. Sivusto on yhä beta, joten ei voida olettaa sen toimivan täydellisesti. Toisekseen, tuli tästä lopulta millainen hyvänsä, niin kaikki eivät silloinkaan ole tyytyväisiä, vaikka yp ottaisi asiakseen korjata jokaisen moitteen (hyvä esim. on tuo taustaväri, joka nähtävästi jossain vaiheessa oli ruudullinen -> siitä sai migreenin, ja kun se nyt on punamusta, niin siitäkin saa migreenin). Kolmannekseen, me käytämme tätä ilmaiseksi, joten...?

No, onhan toimiva nettisaitti myös lehden arvostusta nostava, ja päinvastoin. Mutta siltikin, ym. kohdat ovat mielestäni ne tärkeimmät, joiden vuoksi tämän kirjoitin.
 

Yhteistyössä