Huumedokumentin päähenkilö kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21988526]No peesi..aina tämmösissä on pakko muistaa mainita että se oli muuten mun siskon luokkakaverin exän läheinen ystävä ja mä siis tunnen sen toooosi hyvin.[/QUOTE]

Anteex mut täällä rollos on aika pienet piirit ja kaikki oikeesti tuntee toisensa tosi hyvin! esim. antti tuisku on melkein kaikkien tuttu ja kaikki kyl tuntee nää SUOMEN SUOSITUIMMAN HUUMEDOKKARIN TEKIJÄT JA ESIINTYJÄT! et voisit vähän miettii mitä horiset!

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä tyyppi;21990150:
Anteex mut täällä rollos on aika pienet piirit ja kaikki oikeesti tuntee toisensa tosi hyvin! esim. antti tuisku on melkein kaikkien tuttu ja kaikki kyl tuntee nää SUOMEN SUOSITUIMMAN HUUMEDOKKARIN TEKIJÄT JA ESIINTYJÄT! et voisit vähän miettii mitä horiset!

Joo jos oikeesti tuntis ton ihmisen ja olis läheinen, niin sais olla aika helvetin tyhmä ja sydämetön jos tulis sitten jonnekin kaksplussalle huutelee, että MÄ TUNSIN SEN SE TEKI VARMANA ITSARIN!!!1

Ja sille yhdelle, joka kertoi seuranneensa YHDEN käyttäjän toimia ja sitten tykkäsi yleistää, että KAIKKI ne vie vitusti yhteiskunnan varoja; joo. Yleistäminen on tosi kivaa. Kerro muuten, kuka ei vie yhteiskunnan varoja?

Joo jos oikeesti tuntis ton ihmisen ja olis läheinen, niin sais olla aika helvetin tyhmä ja sydämetön jos tulis sitten jonnekin kaksplussalle huutelee, että MÄ TUNSIN SEN SE TEKI VARMANA ITSARIN!!!1

Ja sille yhdelle, joka kertoi seuranneensa YHDEN käyttäjän toimia ja sitten tykkäsi yleistää, että KAIKKI ne vie vitusti yhteiskunnan varoja; joo. Yleistäminen on tosi kivaa. Kerro muuten, kuka ei vie yhteiskunnan varoja?

Hyvähän se on yleistää, jos ei mitään laajemmalla skaalalla tiedä.

kyllä on joo surullista, mutta kaikkihan sen tietää et jos on tosi narkki niin jossain välissä rahat varmana loppuu aineisiin ja sitte on pakko joko saaha rahaa tai aineita lainaan tahi sitten varastaa. ja sitte jos et pysty maksaa lainojas takas nii mites käy. tuskin on kyse itsarista. mut jokainen joka tolle tielle lähtee tietää vaarat ja aika usein myös sen seurauksen, eli tämän. joten. r.i.p. mut mua ei kyllä hetkauta.

[QUOTE="ninni";21992107]kyllä on joo surullista, mutta kaikkihan sen tietää et jos on tosi narkki niin jossain välissä rahat varmana loppuu aineisiin ja sitte on pakko joko saaha rahaa tai aineita lainaan tahi sitten varastaa. ja sitte jos et pysty maksaa lainojas takas nii mites käy. tuskin on kyse itsarista. mut jokainen joka tolle tielle lähtee tietää vaarat ja aika usein myös sen seurauksen, eli tämän. joten. r.i.p. mut mua ei kyllä hetkauta.[/QUOTE]

Just joo taas yks asiantuntija :laugh:

[QUOTE="ninni";21992107]kyllä on joo surullista, mutta kaikkihan sen tietää et jos on tosi narkki niin jossain välissä rahat varmana loppuu aineisiin ja sitte on pakko joko saaha rahaa tai aineita lainaan tahi sitten varastaa. ja sitte jos et pysty maksaa lainojas takas nii mites käy. tuskin on kyse itsarista. mut jokainen joka tolle tielle lähtee tietää vaarat ja aika usein myös sen seurauksen, eli tämän. joten. r.i.p. mut mua ei kyllä hetkauta.[/QUOTE]

Mjoo, ehkä. Mutta kyllä esmes ihan diilamallakin voi rahoittaa oman käyttönsä. Mutta siis itse asiastahan en tiedä miten tää henkilö on kuollut, eikä sillä mitään väliä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä tyyppi;21990150:

Joo siis tuppukylässä asun itsekin ja täällä kaikki tuntee kaikki,mutta jos tosiaan kävis niin että joku mun tuntemani ihminen kuolisi,niin en tosiaan tulis tänne palstalle sitä mainostamaan että hei,mäpä tunsin sen. Mitä järkeä? Mitä se ketään kiinnostaa ootko tuntenu vai et? tulee lähinnä sellanen olo että jotkut haluaa itselleen huomiota hinnalla millä hyvänsä ja brassailee ihan ihme jutuilla. Mitä tyydytystä siitä saa? Vai tunnetko itsesi jotenkin tärkeäksi kun pääset korppikotkien jonon ohi vippinä mässäilemään yksityiskohdilla ja ehkä osaat kertoa jotain inside-tietoa? Siis wau! KUKAAN ei tuu palstalle repostelemaan mihinkään juorupinoon jos vainaja on oikeasti ollut läheinen ystävä tai sukulainen.

Yhteistyössä