mies ei tee kotona mitään, mä vaan itken kun se ei tajua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin väsynyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin väsynyt!

Vieras
olen sanonut tuhannesti et tee sitä ja tätä, olen pyytänyt, rukoillut ja anonut, mut ikinä se ei mitään tee. ikinä.
tänään mä olen mennyt 6 töihin ja päässyt klo17. mies meni kahdeksaan ja vei lapsen mennessään hoitoon ja pääsi neljältä, mummu haki lapsen jo päivällä.
kävin klo17 jälkeen hakeen lapsen mummulasta, ajettiin kaupan kautta kotiin ja mikä mua täällä odotti? kaksi koiraa jalat ristissä ja kuorsaava mies sohvalla. pyykkivuoret on kattoon asti, kamala nälkä ja villakoirat juoksee nurkissa. ja tää yks vetää lonkkaa.
mä purskahdin vaan itkuun ja mies ei yhtään ymmärrä et miksi. sanoin et mä oon niin väsyny, johon mies sano et aijaa, ei hän oo kun otti tunnin päikkärit. vittuvitunvitunvitunvittu. mä jätän ton. oikeesti. nyt riitti, olkoon rakkautta ja luottamusta ja hyvä meininki, mä en vittu jaksa. ja kyllä, puhuttu ollaan satamiljoona kertaa. olen jättäny siivoomatta ja pyykkäämättä ja ruuat laittamatta, ei tehoa. muuta kun teen sillä hallaa itselleni. NYT LOPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin väsynyt!;21989666:
olen sanonut tuhannesti et tee sitä ja tätä, olen pyytänyt, rukoillut ja anonut, mut ikinä se ei mitään tee. ikinä.
tänään mä olen mennyt 6 töihin ja päässyt klo17. mies meni kahdeksaan ja vei lapsen mennessään hoitoon ja pääsi neljältä, mummu haki lapsen jo päivällä.
kävin klo17 jälkeen hakeen lapsen mummulasta, ajettiin kaupan kautta kotiin ja mikä mua täällä odotti? kaksi koiraa jalat ristissä ja kuorsaava mies sohvalla. pyykkivuoret on kattoon asti, kamala nälkä ja villakoirat juoksee nurkissa. ja tää yks vetää lonkkaa.
mä purskahdin vaan itkuun ja mies ei yhtään ymmärrä et miksi. sanoin et mä oon niin väsyny, johon mies sano et aijaa, ei hän oo kun otti tunnin päikkärit. vittuvitunvitunvitunvittu. mä jätän ton. oikeesti. nyt riitti, olkoon rakkautta ja luottamusta ja hyvä meininki, mä en vittu jaksa. ja kyllä, puhuttu ollaan satamiljoona kertaa. olen jättäny siivoomatta ja pyykkäämättä ja ruuat laittamatta, ei tehoa. muuta kun teen sillä hallaa itselleni. NYT LOPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taidat olla minä :D pikkuasioista se katkeruus kasvaa.Minuaki vituttaa kun tuo ei tee kotitöitä. Tai tekee se ruokaa, mutta ei koskaan siivoa.

henk.koht. en katselis tuollaista päivääkään. jos asutaan samassa taloudessa ja ollaan tasaveroisia kumppaneita, niin silloin myös osallistutaan huushollin ylläpitämiseen yhdessä. eli ei kun menoksi. pärjäät lapsen kanssa paremmin itseksesi, kun ei ole sitä aikuista lasta enää huollettavana.

jos se mies ei ole ihan juoppo, hakkaa sua kaiket päivät, pölli sun rahojas ja meikkejäs ja vedä kadulla ihmisiä turpaan, tarviaako sun jättää sitä siksi ettei se OSAA niitä kotitöitä? sen ei varmaan ole tarvinnut oman äitinsä luona tikkua ristiin laittaa ja se EI vain OSAA. Auta sitä!

en katsoisi minäkään päivääkään tuota menoa. Kodin sotkuisuuden voisin vielä sietääkin, mutta sitä että koiria ei ole viety ulos niin varmaan kävisin raiveliin kiinni!!!! Eläimiä ei rääkätä ja kun niitä on otettu niin ne hoidetaan. Ei se ulkoilutus noin vaikeaa voi olla. Varmaan saisi ukko potlun perseelle jos koirat olisi hoitamatta!

jos se mies ei ole ihan juoppo, hakkaa sua kaiket päivät, pölli sun rahojas ja meikkejäs ja vedä kadulla ihmisiä turpaan, tarviaako sun jättää sitä siksi ettei se OSAA niitä kotitöitä? sen ei varmaan ole tarvinnut oman äitinsä luona tikkua ristiin laittaa ja se EI vain OSAA. Auta sitä!

just. siivoaminen onkin ihan saatanan vaikeeta. jokainen täyspäinen ihminen osaa siivota, jos haluaa.

Tee vaikka lista päivittäisistä kotihommista, jotka miehen täytyy tehdä. Jos ei usko, että kotitöitä on hänelle asti, istutat miehen pöytään ja käytte läpi kaikki päivittäiset kotityöt ja sen kuka ne on tähän asti tehnyt.

Miehet tarvii joskus rautalankaa.

Pellolle vaan! Enemmän kuin siivoustaidon puutteesta kertoo miehen käytös siitä, että se ei välitä siitä miltä susta tuntuu. Jos ei vaivaudu auttamaan toista, eikä tekemään asioita, jotka "ei ole aina yhtä kivaa kuin kaljailta poikien kanssa" niin saa sitten mun mielestä mennä omaan luukkuun makaamaan.

Hei, ootko ajatellut että sanot miehellesi että tulehan, laitetaan nyt nämä pyykit YHDESSÄ, tehdään tämä ruoka YHDESSÄ, korjataan tiskit YHDESSÄ. Me saadaan hirveästi kaikkea ei-niin-kivaa kotityötä tehtyä hujauksessa, kun tartutaan toimeen kahteen pekkaan :) Tehdään molemmat tosin oma-aloitteisestikin noita kotitöitä, mutta joskus niitä kerääntyy kun aina ei jaksa.

oon seukannut nyt kohta 5 kk ja alussa kaikki oli kivaa ja rakkauden huumassa oltiin....päätettiin siis muuttaa yhteen. Tosin siinä rakkauden huumassa tietenkin. mun mielestä ei kannata tehdä lapsia jos ei osaa hoitaa muitakaan asiota. On se lapsi kumminkin suuri vastuu. Joudun aina siivoaamaan kaverini jälkiä. istuuu päivät pitkät koneella. hemmetin laiska *****. Ja jos alankin vaan sanomaan siivoamisesta mitään niin turvatudutaan sitten siihen itkemiseen mikä tosin on niin saatanan lapsellista!. en tajua ollenkaan =(. en saa huomiota päivässä kuin vaan ,että koneelta jotain älisee minulle. tosi romanttista. väsynyt tuohon kokonaan. Tosin kaverillani on peliriippuvuutta ,jonka vuoksi laiminlyö kotitöitään. kehotin että menis rediin hoitaan tuon ongelman pois,koska ei tuo ole enäää normaalia meininkiä. Keksin hyvän keinon jonka avulla kaverini voisi siivota. siivouslista,joka muistuttaa mitä pitää tehdä. Ei ole toiminut ollenkaan. Kyllä se latistaa jos toinen ei halua edes yrittää.

Yhteistyössä