Sydän kurkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä?

Vieras
Mistä voi johtua tunne, että sydän on kurkussa? Mulla on nyt pari viikkoa ollut enemmän ja vähemmän jatkuvasti sellainen inhottava tykyttävä tunne tuossa kurkun ihan alaosassa. Sydämen syke tuntuu siinä inhottavasti ja ahdistaen, tuntuu että jokin menee aina vähän kasaan jokaisella sykäyksellä :(

Ovat ns. hyvälaatuisia lisäluöntejä. Kaikki saavat niitä enemmän tai vähemmän, kaikki eivät vaan tunne niitä. No hätä siis :) Samasta asiasta olen parinkin lääkärin kanssa puhunut kun on huolestuttanut ja toinen sitten selitti asian hyvin perusteellisesti ihan paperille kuvilla havainnollistaen.
Eli ei ole vaarallista :D

Ja tosiaan lisään että stressi usein lisää niitä ja niistä voi saada kierteen juuri stressaamalla niitä. Mulla ne vaivasi sen kaksi vuotta kunnes selvisi mistä johtuvat ja sen jälkeen ei ole enään ollut. Kerran multa otettiin sydänfilmi mihin noi saatiin (kun jaksoin noista voohottaa niin tutkittiin varmaan ihan mun miehenrauhan vuoksi) ja siitäkin sitten jo näki että ei ole niitä vaarallisia.

[QUOTE="Kahlemestari";21986230]Ja tosiaan lisään että stressi usein lisää niitä ja niistä voi saada kierteen juuri stressaamalla niitä. Mulla ne vaivasi sen kaksi vuotta kunnes selvisi mistä johtuvat ja sen jälkeen ei ole enään ollut. Kerran multa otettiin sydänfilmi mihin noi saatiin (kun jaksoin noista voohottaa niin tutkittiin varmaan ihan mun miehenrauhan vuoksi) ja siitäkin sitten jo näki että ei ole niitä vaarallisia.[/QUOTE]

Oi kiitos, tuo on melko lohdullista :)

Mulla on joskus tutkittu sydäntä sivuäänen takia ja siksikin hieman säikähdin tuota, kun tulee tunne, että sydän pomppaa kohta paikoiltaan, vaikka syke onkin melko alhainen.

Yhteistyössä