Sydän kurkussa- tunne, mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "susanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rytmihäiriöiltä mustakin kuullostaa, mulla rytmihäiriöt tekee samanlaista tunnetta. Etenki sillon ku jää yks lyönti välistä niin seuraava tuntuu tosi ikävältä.

Yleensä rytmihäiriöt on vaarattomia mut kannattaahan ne tutkituttaa jos niitä ihan yhtäkkiä alkaa tuleen.

Jos rytmihäiriöt ilmaantuu yllättäen tai jos niihin etenkin liittyy kipua, niin suosituksena on lääkärikäynti. Muutoinhan nuo on suhteellisen harmittomia, paitsi jos jatkuvat yhtäsoittoa kovin kauan niin saattavat aiheuttaa veritulpan.

sama vika...epäilen välillä sydäntä, keuhkoja/astmaa, paniikkihäiriötä, verenpainetta, yläselän lihasjumittumia... onhan näitä. (pitäs ottaa kai tosissaan...)

mulla oli jossain vaiheessa n.5 v sitten samanlaista (olin silloin jotain 20-v) ja asiaa tutkittiin, otettiin sydänfilmit jne.. Mitään vikaa ei löytynyt silloin ja nyttemmin tuollaista tunnetta tulee enää muutaman kerran vuodessa. Nyt jälkeenpäin ajatellen mulla oli tuolloin aika kurja elämäntilanne, yksinäisyyttä, stressiä jne ja oon ite laittanut kaiken sen piikkiin. Kannattaahan tuo tutkituttaa, ettei sitten ainakaan jää häiritsemään!

Yhteistyössä