uusavuton ruokakysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gd

Vieras
Keitin jauhelihakeiton ja se unohtui kattilassa hellalle syönnin jälkeen ja äsken vasta hoksasin asian ja siirsin jääkaappiin. Tarkoitus oli lasten kanssa syödä keittoa vielä huomennakin, se ehti olla lämpimässä vajaa kuusi tuntia, uskaltaako sitä enää syödä?

No vallankin jos keittomäärä on iso, sen jäähtyminen vaatii muutenkin pitkän ajan + helteet on ohitte, joten söisin ihan hyvällä ruokahalulla ja antaisin lapsillekkin.. :)

Ps. Eikai kukaa mikrossa keittoo lämmitä?Makuhan on parhaimmillaan vasta seuraavana päivänä uudelleen hellalla keitettynä.. :D

No vallankin jos keittomäärä on iso, sen jäähtyminen vaatii muutenkin pitkän ajan + helteet on ohitte, joten söisin ihan hyvällä ruokahalulla ja antaisin lapsillekkin.. :)

Ps. Eikai kukaa mikrossa keittoo lämmitä?Makuhan on parhaimmillaan vasta seuraavana päivänä uudelleen hellalla keitettynä.. :D

tottakai mikrossa niin saa jokainen lämmittää annoksensa milloin haluaa. ei sitä nyt ruveta monia kattiloita likaamaan jonkun keiton takia

Siis en kyl vieläkään tajuu miksei, mut ehkäpä oon vähä väsy ja mun pitäs mennä nukkuu :laugh:. Jos tää aukeis mulle paremmin huomenna. Ja toisaalta, täähän on kysymykseen liittymätön juttu kummiski. Tosin meillä syödään yhdessä ruoka.

Tossa taisi ollakin pointtina se, että hänen perheenjäsenensä ruokailevat eri aikoihin, joten jos hellalla tahtoo lämmittää niin se sama keittokattilallinen pitäisi lämmittää monta kertaa päivässä, joten hän näkee järkevämpänä sen, että jokainen ottaa jääkaapista sen lautasellisen kun tahtoo syödä ja lämmittää mikrossa.

On joo kysymykset, mutta niinkai sitä oppii kun kysyy :) Itse pidän myös pari päivää vanhasta makkarasopasta, perunat ja makkarat just sopivan pehmeitä, kivasti muhinut.