Mitä omituisia asioita inhoat?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
-
Mä inhoan viheltämistä, harmonikansoittoa, iskelmämusiikkia, manteleita, kanelia, anista, sitruunaa jos sitä käytetään leivonnaisissa, sinistä väriä sisustuksessa ja vaatteissa, posliinisia paimentyttöpatsaita, pihatonttuja, kaikennäköisiä matkamuistonukkeja, pellejä ja klovneja, paitapuseroita, sukkahousujen pitämistä (en yleisesti vaan en itse voi käyttää), sitä että päässäni olisi joku päähine, kaikkia puuroja paitsi riisipuuroa, maidon juomista, hiihtämistä

[QUOTE="vieras";21983393]Viulun ja pianon ääntä.[/QUOTE]

Taitavaa viulistia kyllä voi kuunnella ja kauan ;) Mut näähän on ihan makukysymyksiä.

Itse inhoan sitä, että ihmiset ei ymmärrä klassisen musiikin päälle mitään, eivätkä myöskään arvosta sitä.

minäkin
Liian kovat äänet. Ja varsinkin jos tv tai radio on liian kovalla. Keitetyn porkkanan makua ja suutuntumaa. Järven pohjan näkemistä, jonka takia en ui luonnonvesissä enkä mene veneeseen.

Mä inhoan sitä kun ihmiset sanoo HÄH tai TÄH.Tai no en sentään inhoa,mutta se ärsyttää..Todella paljon..Lisäks inhoan sitä,kun jotkut ihmiset kylpee itseruskettavassa mökössä ja näyttävät sen jälkeen jokseenkin tautisilta.Taudin nimeä en tiedä,mutta ei se terveeltä näytä..

lapsesta saakka
Mä inhoan jauhojen koskettamista paljain käsin, hyi puistatus!!! |O Samoin en pysty kävelemään paljain jaloin hiekalla, aiheuttaa saman efektin kuin jauhot.
Mä taas inhoan kuivan pyyhkeen tai yleensäkään minkään kankaan koskettamista, jos omat kädet on just olleet märät, mutta koskettessa jo kuivattu. Erityisesti sellaisen ei-froteepyyhkeen kosketus iholla kaikenkaikkiaan.... :OX

Onko rusinat omituisia? Mä inhoan rusinoita, etenkin jos ne on paistettu jonkun ruoan sisässä niin että ne ovat paisuneet sellaisiksi pöhöttyneiksi. Tulee mielikuva, että pureskelisin kolme viikkoa sitten hukkuneen ja turvonneen juopon lilluvia sormenpäitä.

Inhoan metallia suussa, omassani siis, ja inhoan sitä kun joku puree haarukkaa syödessään. En kestä lainkaan mattojen ryppyyntymistä, kaikki matot on oltavat suorassa heti.

Taitavaa viulistia kyllä voi kuunnella ja kauan ;) Mut näähän on ihan makukysymyksiä.

Itse inhoan sitä, että ihmiset ei ymmärrä klassisen musiikin päälle mitään, eivätkä myöskään arvosta sitä.
Ai niin, mäkin inhoan viulun ääntä. Mä todella pidän klassisesta musiikista, mutta kaikki korkeat ja kimeät äänet yksinään ovat kuvottavia.

Mill'ä lailla omituisia? Siten, että muut eivät oletettavasti inhoa vai?
Sitten tuskin inhokkini ovat kovin poikkeuksellisia. Giniä en saa kurkusta alas, marsipaani on kamalaa.
Punaruskeat nahkasohvat ja harmaat venykekengät ovat hirveitä.

Onko rusinat omituisia? Mä inhoan rusinoita, etenkin jos ne on paistettu jonkun ruoan sisässä niin että ne ovat paisuneet sellaisiksi pöhöttyneiksi. Tulee mielikuva, että pureskelisin kolme viikkoa sitten hukkuneen ja turvonneen juopon lilluvia sormenpäitä.
|O :kieh: Miks menin lukemaan tämän!?? Miten voin enää ikinä syödä maksalaatikkoa, näkemättä tuota silmissäni... :x

"miu"
Inhoan kana- tai possupihiviä joka on sellainen meheväksi paistettu :x tai kinkku sellenen juuri ja juuri kypsä joka narskuu suussa :x :x hyyyyyyiiiiiiiii Paistan itse ne ylikypsäksi, et on sellasta kuivan murenevaa :D
Inhoan myös sitä jos puraisee jäätelötuutin paperia :x se vihloo hampaita.
Inhoan et maton hapsut on sotkussa.
Inhoan sitä, et matossa on kulma rutussa tai muuten vaan kiemuralla.
Matot pitää olla hapsut suorassa ja muuteki suorassa :LOL:

Yhteistyössä