Mitä omituisia asioita inhoat?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
katkarapuja ja muitakin äyriäisiä (en suostu maistamaan), rahkaa, keinohedelmöitystä, eläinrääkkäystä ja -rääkkääjiä, hammaslääkäriä, kokoomusta, tampooneja, pedofiilejä, tiskiä, pirtelöä, jyrki kataista, sirkka-liisa anttilaa, pohjanmaan murretta, islamia, luumukiisseliä, sotaa, rusinasoppaa, rään syöntiä, styroxin raapimista, spermapankkeja, liejuryömijöitä, muiden piereskelyä, formulaa, lauri tähkää ja muita suomipoppareita.. jne

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Inhoan inhoan!
Inhoan farkkukankaan raapimista yli kaiken. Mies kun raapii farkkujen läpi jalkaansa, niin kyllä puistattaa! Jos itseä kutittaa, niin ei voi raapia, täytyy naputtaa kutisevaa kohtaa :D

Toinen inhottava juttu on tiskien nostaminen kuivauskaappiin, on niin järjettömän inhottavaa, jos astioista pääsee valumaan vettä käsivarsia pitkin! Brr!

Mua inhottaa hajut, etenkin sen jälkeen kun lopetin itse röökaamisen niin haistaa kaiken paremmin. Yököttää imelät hajuvedet, hien ja lianhaju. Ja nyt uutuutena sormien naksuttelu, se että väännetään/vedetään sormea niin että nivel naksahtaa.
Lapsen hikiset ja tahmeat kädet inhottavat ja se jos ihmiset ei vedä vessaa.

Liian hiljaa puhuvat ihmiset jotka piipittää niin ettei saa mitään selvää.

[QUOTE="miu";21983568]Inhoan kana- tai possupihiviä joka on sellainen meheväksi paistettu :x tai kinkku sellenen juuri ja juuri kypsä joka narskuu suussa :x :x hyyyyyyiiiiiiiii Paistan itse ne ylikypsäksi, et on sellasta kuivan murenevaa :D
Inhoan myös sitä jos puraisee jäätelötuutin paperia :x se vihloo hampaita.
Inhoan et maton hapsut on sotkussa.
Inhoan sitä, et matossa on kulma rutussa tai muuten vaan kiemuralla.
Matot pitää olla hapsut suorassa ja muuteki suorassa :LOL:
[/QUOTE]

Kohtalontoveri. :kiss:

Meillä tyttö oppi suoristamaan mattoja samalla kun lähti kävelemään. Ei siis komennettu tai mitään sellaista, mutta esimerkkiä seurasi kun äiti kulki ympäri kämppää mattoja oikomassa. :LOL:

Yhteistyössä