Joskus muutama vuosi sitten näin kun kolme mopopoikaa ajoi hyvin lähellä linja-autoa. Nopeusrajootus vain 40, mutta ei se silti ole järkevää ajaa niin lähellä, että voisi melkein kädellä koittaa linkan perään.
Pitääkö mun nyt selittää sulle mikä on syksy ja mikä on pimeä?Millä vitun syyspimiällä???????? On se helvetti vieköön kumma jos TAAS laitetaan mun syyksi se, että jotkut pellet ei osaa ajaa kunnolla!!! Ja aika vitun sokia pitää olla jos ei kirkkaassa päivänvalossa näe tienreunassa kulkevaa ihmistä!!!
Uskomatonta. :OMusta oli käsittämätöntä,ettäm un autokouluopettajani "opetti" mulle,että tasa-arvoisessa risteyksessä EI tarvitse katsoa vasemmalle,koska sieltä tulee vain vakuutusyhtiö.Olin siinä kohtaa jo,että anteeksi mitä?!Hittojako minä hyödyn siitä,että sieltä tulee vakuutusyhtiö,jos makaan mullan alla??
Eli toinen ei ollut kirkkaassa päivänvalossa eikä silloinkaan ollut valoja?Tuo toinen tapaus mistä mainittin tapahtui viime kuussa kirkkaassa päivänvaloss, olisko silloonkin pitänyt olla valo päällä?
Minkä helvetin takia pistetään mun syyksi toisten törttöölyt
No niin oli mustakin.Siinä kohtaa uskoin todella itse olevani 18-vuotiaana viisaampi kuin se vieressä istuva keski-ikäinen.Voitte kuitenkin luottaa ja uskoa siihen,että mä en ihan aja kuten mut on opetettu.Uskomatonta. :O
Se oli niin myöhää syksyä että sadesäällä oli hämärää päivälläkin.Mä en koe tarpeelliseksi pitää valoja silloon kun näkyvyyttä on eli EI ole pimiää.
Niin se aika menee. Nyt kun muistelen niin omassa mopossani ei ollut vilkkuja. Kyllähän siinä käsipelillä joutui oppimaan vilkkujen tärkeyden, eli näyttämään AJOISSA mihin on menossa.
Kylläpäs se dementia meinaa iskeä.
Juu, kieltämättä logiikka tällä palstalla on mielenkiintoinen, mut kauheen kiva, että täältä löytyi jo syyllinenkinEi kattos kun se on palstalogiikan mukaan vain ja ainoastaan mun vika eikä niissä teineissä ole mitään vikaa vaikka tuosta touhusta valittaa moni. Nih. :stick:
Missään en oo sanonu että ei väliä jotka ajalee skoottereilla ja mopoilla kuinka sattuu.:stick: Eli mitä vitun väliä teineillä jotka ajalee skoottereilla ja mopoilla kuinka sattuu, kunhan keskitytään pääasiaan eli soittamaan suutaan Scarletille. :kiss: