Ennenaikaisen synnytyksen oireet?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Miten teillä, joilla lapsi syntynyt etuajassa? Mitä oireiluita ollut? Onko supistellut kauan, tullut limatulppaa tms. Vai miten on oireillut?

Mulla on 30viikkoa kasassa, supistuksia tullut muutaman viikon, mutta nyt jo parina yönä niin voimakkaita, että yölläkin herään niihin :/

Neuvolaan on soittoaika klo 12, joten aattelin ensin täältä kysellä pitäskö jo olla huolissaan... Lisäks on muutaman päivän ajan tullut kellertävää limaa paperiin pyyhkiessä. Tätä ei ole ollut aiemmin. Olen uudelleensynnyttäjä.

Kiitän etukäteen vastauksista!

Jaa-a,mun tutuilla ei mitään oireita ole ollut.Supistuksilla synnytys alkanu mut viikkoja on ollu paljon enemmän.
Mulla itsellä oli raskaudessa paljon ennenaikaisia supistuksia ja jouduin käymään paljon lääkärillä tarkistuttamassa kohdunsuun tilannetta.Et varmaan kannattaa se käydä tarkistuttamassa se.

Saattaa olla että sut passitetaan tarkempiin tutkimuksiin.Onhan niitä lääkkeitä jolla saadaa (ehkä) supistukset loppumaan.Jos noin kovaa supistelee niin kyllä minä soittaisin kans synnärille et pitäskö tulla näytille.Ei kannata kauaa aikailla.

Mulla samoja oireita,vihloo tuonne alapäähän hirveesti ja välillä vatsa kovettuu päältä päin! En saanut neuvolalääkäriä ennenkuin keskiviikoks ja niinpä kävin työterveydessä ja antoi viikon saikkua ja käski olla ihan vuodelevossa! mulla nyt viikkoja 29+6 Niin ja sanoi että suoraan saliin olla yhteydessä jos kivut ei levossakaan helpota!

Kiitos vastauksista!!! Oon jo pari viikkoa sitten ollut ekan kerran neuvolaan yhteyksissä supisteluitten takia.. Eivät ottaneet tosissaan. Oisin tarkastuttanut kohdunsuuntilanteen, mutta antoivat tavallisen nla-ajan normaalisti neljän viikon päähän edellisestä.

Täytyy nyt vaatia että tarkastavat sen kohdunsuuntilanteen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 11:29 Alkuperäinen kirjoitti:
Kiitos vastauksista!!! Oon jo pari viikkoa sitten ollut ekan kerran neuvolaan yhteyksissä supisteluitten takia.. Eivät ottaneet tosissaan. Oisin tarkastuttanut kohdunsuuntilanteen, mutta antoivat tavallisen nla-ajan normaalisti neljän viikon päähän edellisestä.

Tule sitten kertomaan mitä sanoivat! Kun tuntuu olevan lääkäreillä / neuvolassa niin monenlaista kantaa näihin asioihin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 11:32 kirpakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 11:29 Alkuperäinen kirjoitti:

Tule sitten kertomaan mitä sanoivat! Kun tuntuu olevan lääkäreillä / neuvolassa niin monenlaista kantaa näihin asioihin!

Joo täytyy tulla! toivotaan että sullakin vauva malttais pysyä vielä masussa :hug:

moi!mulla nyt 15 raskaus viikkoa ja on alkannut supistella, olen ollut lääkärillä sanoivat että kohtu vaan kasvaa ja siitä se kipu johtuu..teen myös töitä,siivoilen porras käytäviä ja aika raskasta on..mitä pitäisi tehdä jotta ei tulisi keskenmeno?
Kiitos

moi!mulla nyt 15 raskaus viikkoa ja on alkannut supistella, olen ollut lääkärillä sanoivat että kohtu vaan kasvaa ja siitä se kipu johtuu..teen myös töitä,siivoilen porras käytäviä ja aika raskasta on..mitä pitäisi tehdä jotta ei tulisi keskenmeno?
Kiitos

itse hoidin ja siivoilin 20 hevosen tallia vielä viikolla25.. sen jälkeen vasta rupesi työ tuntumaan tuskaiselta. Oman jaksamisen mukaan! kyse on kuitenkin pienestä vauvasta!