Limatulppa, seksin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 35

Vieras
Mietin tässä, että voiko limatulppaa irrota seksin jälkeen? Miten sen erottaa miehen tavarasta?

Multa on tullut nyt n. vuorokausi seksin jälkeen semmoista kellertävää sitkeää silikonimaista ja venyvää limaa PALJON. Synnytystähän se ei ennakoi mitenkään. Mutta lähinnä mietin, että oisiko nyt sitten sitä kuuluisaa limatulppaa vai voiko miehen tavara mennä tuollaiseksi tuolla sisäolosuhteissa? Ei haissut miltään ja paperiin jäi pyyhkiessä. En varmaan muuten olisi sitä huomannut, mutta joutui useasti pyyhkimään kun tuli niin paljon.

Mulla ei ollut limatulpan seassa verta.

Ap, onko tuollaista limaa koskaan ennen tullut? Kyllähän sinä nyt itse tiedät miltä miehesi mälli näyttää kun valuu ulos ;) jos tuo on jotain aivan uutta niin on varmastikin limatulppaa. Eikä se välttämättä liity eiliseen seksiin millään lailla! Olisi sitä voinut tulla tänään joka tapauksessa.

Meidän vauva syntyi 5päivää limatulpan jälkeen. Toivottavasti ap:lla pysyisi vielä masussa!

Mun mielestä tommosta ei oo tullu ja epäilen et miehen jutut ois jo illalla tullu pois (kirkasta ja venyvää). Sen takia mietityttää kun raskaus vissiin muuttaa olosuhteita tuolla et voiko muuttaa sen miehenkin tavaran tommoseksi jos jää sinne vähäksi aikaa. Viikon aikana parina päivänä tullut vastaavaa mutta paljon vähemmän. Nyt ihan yllätti tuo määrä mitä tommosta tuli. Selkeesti erilaista kun normivalkovuoto.

Kyllä varmasti oli sitten limatulppaa. Eihän mieheltä edes tule noin paljon mälliä kerralla :D Multa tuli limatulppaa määrällisesti varmaan 3ruokalusikallisen verran yhdellä kertaa, eli sitä siis oli paperissa ihan tajuton määrä.
Ap, koita ottaa rauhallisesti jos vain mahdollista. Ethän halua että vauva syntyy vielä!

Täytyy tosiaan varmaan nyt ottaa ihan lepia vaan (hankala vaan tälleen joulun alla). Kun paikat oli neuvolalääkärissä jo pehmeät. Kuhan ei nyt vaan aukeamaan alkaisi pahemmin. Pari viikkoa kun vielä vauva pysyisi matkassa. Mutta kiitos vastauksesta!