Monestako lapsesta haaveilet tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Öinen munkinsyöjä
  • Ensimmäinen viesti
Öinen munkinsyöjä
Siis sinä, mielessäsi, ei välttämättä niin että olisitte sopineet puolisosi kanssa valmiiksi hankkivanne vaikkapa kolme lasta. Mutta että monestako haaveilet juuri nyt?

Minä olen halunnut aina monta lasta, mutta nyt odotan ensimmäistäni yhden keskenmenon jälkeen, ja tuntuu että "Kun yhdenkään sais, niin katotaan sitten". :)

vielä yksi kiitos
haaveilen kuudesta ja koko ajan tuntuu että tää meidän katras ei ole vielä kasassa vaikka nuorin oon vasta 5kk...meillä siis nyt viisi lasta,kolme pienintä tosi pienillä ikäeroilla...

bud
Meillä on kaksi ja tuntuu,että nämä olis tässä. Todella vaikea kuvitella, että kolmas vielä hankittaisiin, vaikka kolme lasta alunperin mulla oli haaveissa joskus vuosia sitten. Muiden vauvoja katselen onnellisena heidän puolestaan, mutta omaa vauvaa en halua ja se on ihana rauha sydämessä. Toivon,ettei vauvakuume muhun enää ikinä iske.

<>
Kolmatta odotan ja voi olla että jää tähän vaikka neljäs oliskin tavallaan haaveissa. On niin kamalia nämä mun raskaudet (kuukausien oksentelut ja kaikki muut krempat päälle) et en tiedä jaksanko enää tämän jälkeen. Ja toisaalta ikä tulee vastaan, mun kun on ollu pakko jättää pitkät välit lasten välille.

Yhteistyössä