miksi muka minun pitäisi imettää???

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
typerä anoppi alkoi vinkua kun kerroin ostaneeni tuttelia valmiiksi kaappiin odottamaan vauvan syntymää. :headwall:
höpisi että mun pitäis yrittää imettää. pilatkoon akka ite rumat tissinsä, mä en! eikä se asia kuulu sille pätkääkään! enhän mä edes vois imettää, pullolle vauva kumminkin joutuu esim. yökylään kun menee. :headwall:

sori, oli pakko purkautua!

Ei muiden asia.
Asia on sinun eikä kellään ole mitään varaa tulla sanomaan siihen mitään, ellet erikseen kysy.
Päätös on teille paras! Imetys pilaa rinnat se on FAKTA! Minulla pilasi joten ihan hyvä päätös.

ap
Asia on sinun eikä kellään ole mitään varaa tulla sanomaan siihen mitään, ellet erikseen kysy.
Päätös on teille paras! Imetys pilaa rinnat se on FAKTA! Minulla pilasi joten ihan hyvä päätös.
:heart: niin just. ei tarvi vartaloa pilata vauvan takia. typerä anoppi vaan haluais nähdä mut rumana, ja että mies jättäis mut sen takia! se on niin ärsyttävä ihminen! saas nähdä oikeesti annanko vauvan sille yöhoitoon ollenkaan.

"xxx"
ei sun tarviikaan jos et halua,tosin syyt mitkä luettelit on vähän....no joo,ihan ok,jos et imetä!ite en oo yhtä viidestä lapsestani imettäny ollenkaan,toisiakin vain 2-7kk

"vieras"
Ne on muuten huonot rintsikat, mitkä pilaa rinnat, ei imetys. Kunnon imetysliivit peliin niin imetystä ei juurikaan edes huomaa rinnoista, kunhan ovat hetken palautuneet.

"vieras"
:heart: niin just. ei tarvi vartaloa pilata vauvan takia. typerä anoppi vaan haluais nähdä mut rumana, ja että mies jättäis mut sen takia! se on niin ärsyttävä ihminen! saas nähdä oikeesti annanko vauvan sille yöhoitoon ollenkaan.
Ettei se anoppi vaan ole nätimpi kuin sinä? Takuulla tosi timmissä kunnossa oli, kun kyttäsit kesällä mökkisaunassa :LOL:

v
[QUOTE="minä";21968542]Vielä ksysyt miksi? Etkö tiedä? Ajatteletko vauvaa? Et.[/QUOTE]

??? Täh? Tätä en ikinä ole ymmärtänyt. Pullomaito on ihan yhtä hyvää ja eikös pääasia ole että lapsi kasvaa?

ap
[QUOTE="minä";21968542]Vielä ksysyt miksi? Etkö tiedä? Ajatteletko vauvaa? Et.[/QUOTE]

vauva kyllä syö korvikettakin mielellään. :) mun tissit on mun miestä varten ja seksiä varten. :heart:

"vieras"
Ei sitä voi sanoa pilaako vaiko eikö. Mä en imettänyt kun muutaman viikon, mutta raskauden ja varsinkin maidon nousun myötä tissit kasvoi aika reilusti ja imetyksen loputtua kutistuivat eivätkä todellakaan ole palautuneet vaikka tästä on jo vuosi. Pienet ja roikkuvat lärpäkkeet. Jollain muulla saattaa käydä parempi tuuri.

Se, ettet edes viitsi yrittää imettää, perustellen vielä ettet halua pilata rintojasi, antaa sinusta laiskan, typerän, vastuuttoman ja ällöttävän pinnallisen ihmisen kuvan. Vähän niinkuin joku Henna Kalinainen.
Se, jos yrität etkä silti imettämisessä onnistu, on sitten asia erikseen.

Karu tosiasia on että ikä ne rinnat kuitenkin "pilaa>". vaikka mä en kyllä oikeastaan edes tiedä millaset ne on ne pilalle menneet rinnat?
Ja joo, kyllä munkin tissini muuttuivat raskauksia ja imetyksen myötä mutta ihan ehtaa tavaraa noi edelleen on :xmas:

Mutta siis, kenenkään ei ole pakko imettää. Itsestäni olisi outoa olla imettämättä ja olenkin pitänyt imettämisestä kunhan se on alkanut sujumaan =) Ja meillä kuopus ei edes huolinut pulloa vaikka olisi helpottanut elämää kummasti jos olisi joskus pullosta suostunut juomaan.

Yhteistyössä