:D meinasin kuolla häpeään tänään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
miehen vanhemmat, veli ja tän veljen lapset oli kylässä....

no, mulla oli jäänyt pikkuvessan pöydälle "pillulääkkeet", eli tulehdukseen tarkoitettu lääke. noh, miehen veljen tyttö tulee se paketti kädessä vessassa ja sanoo että "mitä tarkoittaa että emättimeen yksi ruiskullinen iltaisin? isi, mikä on emätin?"

jep jep. siinä me istuttiin kaffepöydässä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;21963041:
Jos jo itse lukemaan oppinut lapsi (varsinkin tyttölapsi) ei tiedä mikä on emätin, ni nolona siinä saa olla sen tytön vanhemmat.

no harvoin kai lapsille puhutaan pimpistä emättimenä..... jos siis puhutaan eka-tokaluokkalaisista.

[QUOTE="vieras";21963037]No kai isi kertoi mikä on emätin?[/QUOTE]

juu kertoi...... oli siinä kahvipöydässä kiva tunnelma kun alettiin puhua mikä on emätin ja miksi sinne emättimeen laitetaan ruiskullinen jotain ainetta. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;21963059:
No mut kyllä sen ikäisen kuuluisi mun mielestä tietää sen oikea nimitys. Kai mä sitten olen outolintu taas.

okkei..... no, kaikki tavallaan. mä taisin vasta ylemmillä ala-asteen luokilla kuulla sanan emätin ekaa kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;21963041:
Jos jo itse lukemaan oppinut lapsi (varsinkin tyttölapsi) ei tiedä mikä on emätin, ni nolona siinä saa olla sen tytön vanhemmat.

Mun tyttö oppi lukemaan 4v2kk:n vanhana. Joo ei tiennyt mikä on emätin.

Ei varmaan ainakaan sellaisissa perheissä, joissa käytetään "pillulääkkeitä".

no mulla ei ole kuin poikia, mutta kun ajattelen niin vaikka mulla olisi tyttöjä niin tuskin puhuisin emättimestä...

ja anteeksi vulgaari sanontani "pillulääkkestäni"... se vaan tuli. :laugh: älä oo niin pipo kireellä.

meillä emätin on pimppi ja penis pippeli. kyllä ne "oikeat" sanat tulee sitten aikanaan.

Yhteistyössä