etanavoide !?

olisko kellään käyttö kokemuksia siitä etana voiteesta joka auttaa ihoa uudistumaan...?
ajattelin meinaan testata sitä raskausarpiin mutta 100ml purnukka on aika arvokas niin olis kiva kuulla että onkose jollain auttanu iho ongelmiin =)
 
vieras
Luin jostain luontaistuote esiteestä just vähän aikaa sitte, arpiin kuulemma tehoaa . lypsetään tää aine jotenkin etanasta pienellä pipetillä, ja pistetään purkkiin (kai siinäjotain muutakin on)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ONkse niinq etanoist mössättyä voidetta?

Yleensä mitä ällömpi tuote, sen varmempi teho. :xmas:
:LOL: ei niit etanoi mössätä..niistä otetaa pipetillä sitä limaa ja siks se onki niikallista.. etanoihin ei kuulemma satu et niit pidetään hyvin... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ONkse niinq etanoist mössättyä voidetta?

Yleensä mitä ällömpi tuote, sen varmempi teho. :xmas:
:LOL: ei niit etanoi mössätä..niistä otetaa pipetillä sitä limaa ja siks se onki niikallista.. etanoihin ei kuulemma satu et niit pidetään hyvin... :)
Onkohan varma kans ettei etanat kärsi tuossa toimenpiteessä? Ettei ne kuole sit limanhukkaan
:eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
OU JEA! Pitääkin ruveta etanafarmariks ja pistää oma tuote kehitteille B) Oiskohan kastemadoissa mitään hyvää ainetta :whistle: :heart:

Madot ei tietääkseni eritä kauheesti mitään ja sisältä ne on silkkaa P*skaa :LOL:
Paskavoide voisi olla seuraava hittituote. Hoitava Matonaamio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ONkse niinq etanoist mössättyä voidetta?

Yleensä mitä ällömpi tuote, sen varmempi teho. :xmas:
:LOL: ei niit etanoi mössätä..niistä otetaa pipetillä sitä limaa ja siks se onki niikallista.. etanoihin ei kuulemma satu et niit pidetään hyvin... :)
Onkohan varma kans ettei etanat kärsi tuossa toimenpiteessä? Ettei ne kuole sit limanhukkaan
:eek:
tuskin.. eihän ihmisetkää kuole vaik ne luovuttaa verta =)

 
Elise
Minulla on todella rasvainen ja punoittava iho, silti se on aika pintakuiva. Etanavoide on tuntunut hyvältä ihollani. Iho rauhottui ja jotenkin kirkastui heti. Parin viikon käytön jälkeen alkoi tulla finnejä, silloin iho alkoi selvästi puhdistua. Sitä vaihetta kesti parisen viikkoa. Nyt olen käyttänyt sitä viisi viikkoa ja ihoni punoitus on vähentynyt selvästi, jopa kaveritkin ovat huomautelleet asiasta ja iho tuntuukin kivemmalta.
 
kauppias
siis se etanaseerumi ei oo sitä samaa limaa mitä se etana erittää kun se liikkuu. ja muuten oikeesti auttaa, äijä kaverin leikkaus arpi on nyt ihonvärinen 6kk käytön jälkeen ja jos kasvoihin käyttää niin ihan normaalia että saattaa tulla näppyjä kun iho työntää sitä kuonaa sielt ulos, raskaus arpia ei saa mikään voide pois, mut omasta kokemuksesta puhun kun sain tosi tummat arvet kyljistä ja reisistä vaaleneen niin ettei niitä enää ees kunnolla huomaa, pitää muistaa että jokainen on erilainen yksilö ja että kaikki tuotteet ei kaikkiin tehoa, itse olen luontaistuote kaupassa töissä enkä vielä ole yhtään negatiivista kommenttia etanavoiteen ostajilta saanut ;) suosittelen!
 
mie45645
Minulle etanavoide ei sopinut. Minulla on herkkä ja pintakuiva iho. Kaksi päivää kerkesin käyttämään sitä ja iho alkoi oireilemaan. Ihoa kiristi, otsaan tuli näppylöitä (ryyhkää) ja posket alkoivat kuumottaa ja punoittaa. Kokeilun jälkeen iho on onneksi taas normalisoitunut. Kalliiksi tuli.
 
kokemus
Mulla on siisti, kuiva iho ja etanavoiteesta tuli kipeitä finnejä! Mulla ei ole ollut finnejä edes teininä! Lopetin käytön ja finnit hävisivät.
Ensinnäkin se haisee spermalta ja toisekseen etana on todella bakteeripesä vailla vertaa. Tuli mieleeni että olenko ostanut purkillisen bakteereita joilla pilaan hyvän ihoni.
 
kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky;15000706:
No ei niihin raskausarpiin mikään rasva tepsi, koska ihovaurio on syvemmällä kuin mihin mikään rasva yltää.
raskausarpia voi YRITTÄÄ ehkäistä voitelemalla ja joskus pehmeällä kuorintakintaalla kuorimalla..ja paljon voidetta päälle!!
 
oioi
Mulla on siisti, kuiva iho ja etanavoiteesta tuli kipeitä finnejä! Mulla ei ole ollut finnejä edes teininä! Lopetin käytön ja finnit hävisivät.
Ensinnäkin se haisee spermalta ja toisekseen etana on todella bakteeripesä vailla vertaa. Tuli mieleeni että olenko ostanut purkillisen bakteereita joilla pilaan hyvän ihoni.
höpöhöpö, ihanko tosi luulet ettei tuota voidetta ole niin käsitelty että siinä vielä bakteerit pesis, tyhmäkö sie oot?!
 

Yhteistyössä