onko ketää kokeillut avitcid-kuuria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mama

Jäsen
27.04.2004
673
0
16
mulla ku jäi esikoisesta komeet raskausarvet ja kuha tää toinen on maailmaan tullu niin ajattelin koittaa noihin arpiin sitä avitcid-voidetta. mut olis kiva kuulla kokemuksia tosta voiteesta =) minkälaisia tuloksia saanu sen käytöllä jne..? sellasetki kertomaan jotka käyttänyt sitä aknearpien häivyttämiseen ku siihenhän toi on alunperin tarkotettu =) :flower:

Ei kannata kesää vasten käyttää sitä koska "kuurin" aikana ei saa olla auringossa. Itse ole käyttänyt akneen. Kuorii ihoa todella voimakkaasti. En tiedä miten vaikuttaa raskausarpiin, mutta olen kuullut että tehoaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:57 missy kirjoitti:
Ei kannata kesää vasten käyttää sitä koska "kuurin" aikana ei saa olla auringossa. Itse ole käyttänyt akneen. Kuorii ihoa todella voimakkaasti. En tiedä miten vaikuttaa raskausarpiin, mutta olen kuullut että tehoaa.

oliko sulla sitä vahvempaa vai laimeampaa voidetta? ku itse ajattelin kysyä suoraan sitä vahvempaa ku on noi arvet kuitenki sen verran vaikeat varmaan saada haalistumaan enkä tosiaan oo mikää herkkäihonen :D mutta olisko se vahvempi kuitenkin liian vahvaa..? mulla on tän toisen laskettu aika just sopivasti loppukesästä ja imetyksen jälkeen ajattelin ton kuurin aloittaa =)

Minä käyttänyt reilun kuukauden avitcidia ryppyvoiteena. Eka 1 kk 0.25%, nyt totuttlelen ihoani 0.50%. Pikkasen tuntuu iho hellältä mutta mun ihoa se ei ole kuorinut. Voiteen teho tuolee ilmeisesti vasta 6-8 viikon käytön jälkeen. Joten josa tämä parempi vaihtoehto kun restylanet, botoxit ym

Itse sain koululääkäriltä reseptin tuohon miedompaan voiteeseen. Nyt olen sitä lievään akneeni käytelly ja hyvin on toiminut, ihoärsytystä ei ole ollut, iho on puhdistunut tosi hyvin ja arvet ovat haalenneet ???? Suosittelen! ????

Yhteistyössä