millaista ollut laivalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laivalle lähtijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laivalle lähtijä

Vieras
en ole moneen vuoteen käynyt ja nyt olemme lähdössä parin ystävän kanssa pitämään hauskaa päivä tukholmassa risteilylle. Laiva silja symphony. Luvassa biletystä, hyvää ruokaa ja juomaa, seurustelua ymym. Kertokaas te omia kokemuksia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja laivalle lähtijä;21960180:
en ole moneen vuoteen käynyt ja nyt olemme lähdössä parin ystävän kanssa pitämään hauskaa päivä tukholmassa risteilylle. Laiva silja symphony. Luvassa biletystä, hyvää ruokaa ja juomaa, seurustelua ymym. Kertokaas te omia kokemuksia! :)

niin ja tietenkin shoppausta! ;)

Me ollaan yleensä miehen kanssa kaksin päivä Tukholmassa -risteilyllä. Otetaan deluxe-hytti, käydään jossain hyvässä ravintolassa syömässä (mihinkään ällöttävään buffettiin mua ei saa), istuskellaan yökerhossa ja käydään Tukholmassa ostoksilla ja kuljeksimassa.

[QUOTE="vieras";21960205]Me ollaan yleensä miehen kanssa kaksin päivä Tukholmassa -risteilyllä. Otetaan deluxe-hytti, käydään jossain hyvässä ravintolassa syömässä (mihinkään ällöttävään buffettiin mua ei saa), istuskellaan yökerhossa ja käydään Tukholmassa ostoksilla ja kuljeksimassa.[/QUOTE]

ooo, kuullostaa tosi hyvältä! :) Joo, olen kuullut että ne buffetit on vähä mitä on, mutta luulen että menemme sinne sillon lähtöpäivänä syömään..sitten joko tukholmassa käydään syömässä jossain hyvässä ravintolassa tai paluumatkalla sitten jossain laivan ravintoloissa...
Mutta siis onko minkäikäistä porukkaa perjantai/lauantaisin...sekin vähän tietysti riippuu kaikesta..mutta kaipailtas ystävien kans sellaista jotain..
Itse olen lapseton sinkku. En siis ole mitään panoja etsimässä, vaan ihan seuraa, mutta ei sekään mikään pakollinen ole. :D

tàà on niin asian vierestà kun vaan vaan voi olla, mutta silti aina huvittaa tàà suomalainen sanonta "laivalla". ajatelkaas lentokoneessa, junassa tai vaikka missà.

Tääkin on kyllä vähän asian vierestä, mutta välillä mä ihmettelen sun vastauksia. Esim. joulukeskustelussa jossa ap kysyy, mitä erilaista tekisi ensi jouluna, sä luettelet maita missä oot ollut, etkä mitään muuta. Kertoisit edes millaista siellä sitten on joulun aikaan.

Ja mikä sua ihmetyttää laivalla? Ei kai se kovin käsittämättömältä tunnu, että se ei ole vain kulkuväline?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21960391:
Tääkin on kyllä vähän asian vierestä, mutta välillä mä ihmettelen sun vastauksia. Esim. joulukeskustelussa jossa ap kysyy, mitä erilaista tekisi ensi jouluna, sä luettelet maita missä oot ollut, etkä mitään muuta. Kertoisit edes millaista siellä sitten on joulun aikaan.

Ja mikä sua ihmetyttää laivalla? Ei kai se kovin käsittämättömältä tunnu, että se ei ole vain kulkuväline?

tarkoitin kyllà sanontaa "laivalla". kuten junassa, buississa... tarkoitin sità ilmaisua suomeksi, kàsitteenà siis. sanontana, ei muuta. joulukeskustelusta... voin antaa kyllà lisàà kommentteja (kysy lisàà) , mutta ko. keskustelun aloittaja kyseli juuri vinkkejà minne mennà jouluksi, kun haluaisi vaihtelua kotiojouluihin. en kommentopinut sen enmpàà millaista joulu on suomessa, italiassa tai palmun alla, koska aihe on laaja. ei muuta :)

ooo, kuullostaa tosi hyvältä! :) Joo, olen kuullut että ne buffetit on vähä mitä on, mutta luulen että menemme sinne sillon lähtöpäivänä syömään..sitten joko tukholmassa käydään syömässä jossain hyvässä ravintolassa tai paluumatkalla sitten jossain laivan ravintoloissa...
Mutta siis onko minkäikäistä porukkaa perjantai/lauantaisin...sekin vähän tietysti riippuu kaikesta..mutta kaipailtas ystävien kans sellaista jotain..
Itse olen lapseton sinkku. En siis ole mitään panoja etsimässä, vaan ihan seuraa, mutta ei sekään mikään pakollinen ole. :D

Kyllä uskon että jos ootte kerran viikonloppuna menossa, niin löytyy seuraa ja ylipäänsä enemmän porukkaa. Me ollaan oltu aina viikolla, ja sillonkin on ihan kivasti ollut kaikenlaista porukkaa. Ei siis pelkästään eläkeläisiä tai lapsiperheitä, vaan ihan laidasta laitaan :)

Viinaa juodaan saavikaupalla, sit laitetaan tyttöporukassa itsemme priimakuntoon ja lainaillaan kuin siskojen kesken luomivärejä, suoristusrautoja, hiuslakkoja, koruja jne. Baarissa isketään miehet, loppuilta sensuroitua yleensä, tullaan omaan hyttiin klo 7 ja klo 8 aamupalalle vieläkin kauheassa humalassa. Jatketaan ryypiskelyä ettei vaan iske krapula, shopataan Visa vinkuen kaikkea kivaa, isketään lsiää miehiä päivätansseissa ja syödään jos muistetaan.. Tuollaista suurin piirtein :D

Viinaa juodaan saavikaupalla, sit laitetaan tyttöporukassa itsemme priimakuntoon ja lainaillaan kuin siskojen kesken luomivärejä, suoristusrautoja, hiuslakkoja, koruja jne. Baarissa isketään miehet, loppuilta sensuroitua yleensä, tullaan omaan hyttiin klo 7 ja klo 8 aamupalalle vieläkin kauheassa humalassa. Jatketaan ryypiskelyä ettei vaan iske krapula, shopataan Visa vinkuen kaikkea kivaa, isketään lsiää miehiä päivätansseissa ja syödään jos muistetaan.. Tuollaista suurin piirtein :D
ei välttämättä ole tällaista. tuota voi tehdä kyllä ihan jossakin tavallisessa ravintolassakin. ei tarvii mennä laivalle

Yhteistyössä