Oisko sinusta lastenohjelmien juontajaksi?

Pikku kakkosta jatkuvasti pakolla kuunnellessani olen huomannut kuinka lastenohjelmien puhetytöläisiä aikuisia yhdistää lässynlässyn puheparren lisäksi uskomattoman yliampuvan-teennäisen-mairea-tapa artikuloida :vampire: Pahimpia on ne naiset jotka laulattavat lapsia.
Moniko äiti puhuu lapsilleen samaan tapaan?
 
lol
Ei susta varmaan olis, ainakaan sen perusteella mitä oot täällä itsestäsi kertonut: erakko, mielenterveysongelmia, pitkäaikaistyöttämyyttä..... Tossa tarvii mennä töihin silloin kun on työpäivä ja aika ulospäin suuntautunutkin pitää olla - tulla toimeen ihmisten kanssa, kun nääs ne on ihmiset jotka sen ohjelman tekee, ei riitä et ruudun toisella puolella on lapset sitä katsomassa ;)
 
Mies aina sanoo, että susta tulis hyvä lastenohjelmien juontaja :) Tiedä sitten...
Lasten kanssa työtä teen ja erilaisia lastentapahtumiakin on tullut juonnettua joten voishan sitä jonkinlaista poitentiaalia löytyä.... :saint:
 
Ei olisi.

"yliampuvan-teennäisen-mairea-tapa artikuloida" Lapset kuitenkin tykkäävät siitä ja pienet lapset tarvitsevatkin selkeän selvän artikulaation omaavan yksilön. Vaikka itseänikin joskus ärsyttää juonnot, en kuitenkaan lässytystä niissä ole huomannut.
 
Ei susta varmaan olis, ainakaan sen perusteella mitä oot täällä itsestäsi kertonut: erakko, mielenterveysongelmia, pitkäaikaistyöttämyyttä..... Tossa tarvii mennä töihin silloin kun on työpäivä ja aika ulospäin suuntautunutkin pitää olla - tulla toimeen ihmisten kanssa, kun nääs ne on ihmiset jotka sen ohjelman tekee, ei riitä et ruudun toisella puolella on lapset sitä katsomassa ;)
Tästähän sais laajennettua keskustelua. Monikohan ns normaalilta tai ylipositiiviselta vaikuttava ihminen saattaa olla sairastanut depression? Tai ollut pitkään työttömänä? Tarkottaako työttömyys samaa kun työn vieroksuminen? Eikös Mikko Kuustonenkin valittu vuoden positiivisemmaksi suomalaiseksi juuri silloin kun hän sairasti depressiota ja sinnitteli aurinkoisen roolissaan mielialalääkkeet taskussaan? Monenko suomalaisen viihdealan ihmisen hauskan julkisivun takaa on paljastunut vain haavoittunut surullinen ihminen?
 
Viimeksi muokattu:
"Gilda"
Eipä todellakaan olisi! Lapsiparat varmaan pelkäisivät, kun vihaisen näköinen täti murahtelisi ruudun takana. :D Lastenohjelmien juontajan pitää olla niin ällömakean pirteä, että diabeetikkoa ihan heikottaa.

Vähän off topic; mutta jotain maagista on Mimissä ja Kukussa (vaikka eivät juontajia olekaan), kun tuo nukke ja mikä-lie- hahmot saavat minut viipyilemään kanavalla hetkeä pidempään, enkä tiedä ärsyttääkö vai viihdyttääkö niiden ilmeily ja hoilottaminen.
 
Ei susta varmaan olis, ainakaan sen perusteella mitä oot täällä itsestäsi kertonut: erakko, mielenterveysongelmia, pitkäaikaistyöttämyyttä..... Tossa tarvii mennä töihin silloin kun on työpäivä ja aika ulospäin suuntautunutkin pitää olla - tulla toimeen ihmisten kanssa, kun nääs ne on ihmiset jotka sen ohjelman tekee, ei riitä et ruudun toisella puolella on lapset sitä katsomassa ;)
Ihanaa tämmöinen kommentointi. Märällä rätillä pitkin kasvoja....




Ei musta olis, en mä tykkäis olla kameran edessä- en osais kuvitella puhuvani lapsille kun joku karvainen keski-ikäinen kameramies zoomailis mun linssin läpi samalla kun askartelen.
 
[QUOTE="Gilda";21959035]Eipä todellakaan olisi! Lapsiparat varmaan pelkäisivät, kun vihaisen näköinen täti murahtelisi ruudun takana. :D Lastenohjelmien juontajan pitää olla niin ällömakean pirteä, että diabeetikkoa ihan heikottaa.

Vähän off topic; mutta jotain maagista on Mimissä ja Kukussa (vaikka eivät juontajia olekaan), kun tuo nukke ja mikä-lie- hahmot saavat minut viipyilemään kanavalla hetkeä pidempään, enkä tiedä ärsyttääkö vai viihdyttääkö niiden ilmeily ja hoilottaminen.[/QUOTE]

Mäkin jään usein katsomaan- mä aina katsoa tapitan että miten iso suu sillä mimillä onkaan... ja että mahtuuko ne hampaat sinne kun sulkee suunsa :D:ashamed:
 
Mua ei todennäköisesti huolittaisi mihinkään lastenohjelmaan. Traumatisoisin kuitenkin kokonaisen sukupolven painajaisunilla kamalasta, kiroilevasta ja kiukkuisesta jättitädistä, joka liiskaa lapsia pannukakuksi istumalla niiden päälle.
 
eih
Ei olisi. Mä olen liian rauhallinen siihen hommaan, en mikään ADHD-tyyppi niin kuin lastenohjelmien juontajat tuntuvat olevan. Enkä tykkää olla minkään yleisön edessä. Lasten kanssa tulen kyllä hyvin juttuun muuten.
 
bud
No ei olis! :LOL: Multa ei oikein luonnistu toi lirkuti lirkuti vaikka omaa pikkusta hellittelenkin. Mutta noi juontajat, eiköhän siihen ole joku syy, että heidän pitää puhua juuri niin ärsyttävästi lässyttäen. Noi varmasti tosi tarkkaan suunniteltu noi lastenohjelmat ainakin ylellä.
 
No ei olisi, eikä kyllä minkään muunkaan ohjelman juontajaksi. Johan ne lapsiparat olisivat ihan ihmeissään, jos esimerkiksi Pikku Kakkosessa olisi juontajana minunlaiseni ihminen, joka olisi siellä suurinpiirtein paniikissa kun jännittäisi niin paljon esiintyä kameran edessä ja mutisisin siellä vain jotain, että "Niin tota seuraavaksi me katsotaan Rölli".
 
minusta ois ja tykkäisinkin sellasta työtä tehdä!

sain hyvää palautetta päiväkodissa juurikin luonnollisesta kanssakäymisestä lasten kans ensimmäisestä päivästä alkaen, siihen ei siis tosiaankaan kuulu mikään lässytys ja yliampuva tättärää-täti joka suunnilleen loukkaa ihmisarvoa.

Kehuja sateli myös kto:n harjoitustunneilla missä aikuiset ihmiset "esittivät" lapsia, ja minä toimin ohjaajana. Myös kuvitteellisessa tilanteessa siis onnistuu.
 
Minä en halua kameroiden eteen.
Mutta minusta olisi todella hauskaa olla mukana dubbaamassa lastenohjelmia. Pystyn eläytymään tarinoihin eri äänenpainoilla.
Mieskin lumoutuu tarinoihin mukaan kun luen lapsille iltasatua. :p
 
Olisi kyllä. Tottakai siellä pitää liioitellusti lässyttää. Kuka lapsi jaksais jotain monotonista ääntä kuunnella :D Eli näyttelijän taitoa se tarvitsee ja lapset rakastaa välillä sellaista jopa ihan kotonakin ;)
 

Yhteistyössä