T
tuli vain mieleen
Vieras
tuli vain yhtäkkiä miehen kanssa mieleen, että maksaakohan subtv bb talossaolijoille jotain päivärahaa tms.. vai onko ne siellä ihan ilman tuloja?? työkkärirahojahan ne ei tuona aikana kait saada kun eivät ole työtavoitettavissa !?
veri interesting tähän aikaan.. mutta silti
me aikuiset vanhat täällä ajatellaan miksi ne on siellä!!
veri interesting tähän aikaan.. mutta silti