H&M:ssä lasten farkut hintaan 2€/kpl. Melko edullista =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siellä on tänään (en tiedä vaikka olisi huomennakin, tai vaikka koko kuukauden) tarjous, että kaikista aikuisten farkkujen hinnasto -10€ pois ja lasten farkkujen hinnasta -5€ pois.

Mä sitten hiihdin sinne sisälle ja suuntasin alerekille, josta nappasin kahdet farkut joiden ovh oli 15€/kpl, mutta jotka oltiin alennettu 7€/kpl. Ja kun niistä sai vielä 5€ pois, niin hinnaksi jäi 2€/kpl :)

Ja voi että kun on nyt hyvä mieli :)

Viimeksi kun siellä oli moiset alet takeista, niin ostin 2 takkia esikoiselle hintaan 2€/kpl...silloinkin siis hain alerekistä takit :)

Myllyn H&M:än lastenpuolen alerekkiin jäin vissiin kahdet 104 kokoiset perusfarkut..ne saa noutaa sieltä 2€ hintaan omaan käyttöönsä. Vink, vink :)

[QUOTE="mie";21952681]Eikö tuo ollut Kappahlissa tuo tarjous?[/QUOTE]

Kyllä, sama tarjous on myös KappAhllissa, MUTTA heillä tarjous EI koske jo valmiiksi alennettuja tuotteita. H&M:ässä koskee myös niitä.

[QUOTE="mie";21952711]Aaa, ok, just kävin eilen molemmissa, ja silloin ei H&M:llä vielä ollut tuota tarjousta. Pöh! Pitäiskö lähteä äkkiä uudestaan :D[/QUOTE]

Mä kävin siellä (Siis Raision Myllyn H&M:ässä) tänään aamulla heti klo 10 jälkeen. Toista ikkunaa vielä somistivat, joten lieköhän sitten tänään alkanut tarjous? Tai sitten vaan kohensivat sitä ikkunaa tjtn :)

Ja omatunto kestää, niinkö? Kuinka paljon luulette että bangladeshilainen tyttö saa palkkaa 2 euron farkkujen ompelusta, ahtaassa ja pölyävässä tehdashallissa?

Kyllä...mä ihan hyvällä omalla tunnolla ostin ne housut. Tuskin sitä palkkaa maksetaan sen mukaan mikä on housujen lopullinen ulosmääntihinta, vaan muiden perusteiden vuoksi. Ja koska mä tosiaan ostan 95% meidän lasten sisävvaatteista kirppikseltä, niin sen 5% saan hyvällä omalla tunnolla ostaa ihan mistä tahansa.

Ja trokarille pitää kertoa semmoinen ikävä asia, että niitä farkkuja saa alennettuina vain kahdet/hlö.

Yhteistyössä