J
"jjjj"
Vieras
Hmm... Kuten tuolla aiemmin sanoin, kannabis on MIEDOMPI päihde kuin alkoholi.
Että lasiviiniä on pahempi kuin sätkällinen ruohoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmm... Kuten tuolla aiemmin sanoin, kannabis on MIEDOMPI päihde kuin alkoholi.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21948571:Usko tai älä jos paskansyöminen kiellettäisiin, niin ihmiset rupeaisivat syömään paskaa, vaikka ennen ei tullut mieleenkään syödä sitä![]()
Kerro mitä haittaa kannabiksen käytöstä on? Varsinkin mua kiinnostaisi kuulla mitkä haitat ovat pahempia kuin alkoholin käytöstä tulevat?
No niin, olisihan se mahdollista, koska kaikki kielletty houkuttaa ja kiehtoo
Mutta pointtina tuossa oli se, että vaikka kannabis laillistettaisiin, niin ei se tarkoita sitä että jokainen suomalainen alkaisi kiskomaan sitä. Eihän nytkään jokainen ihminen juo alkoholia, polta tupakkaa... Vaikka ne ovat laillisia.
No niin, olisihan se mahdollista, koska kaikki kielletty houkuttaa ja kiehtoo
Mutta pointtina tuossa oli se, että vaikka kannabis laillistettaisiin, niin ei se tarkoita sitä että jokainen suomalainen alkaisi kiskomaan sitä. Eihän nytkään jokainen ihminen juo alkoholia, polta tupakkaa... Vaikka ne ovat laillisia.
Juu, sitäkin. esim. aivovammapotilailla on ollut vaurioiden laajentumisen estävää vaikutusta, anoreksian hoidossa ok, glaukoomapotilailla hyvä, kroonisilla kipupotilailla hyvä ja vissiin jotain alzheimeriakin estävää vaikutusta...
Voisitko nyt kertoa mikä siinä kannabiksessa on niin kamalaa? Et osaa perustella yhtään näitä sun väitteitäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21948620:Miettikääpä, jopa jenkeissäkin ollaan laillistamassa kannabista kovaa vauhtia ja monessa osavaltiossa se on jo laillista.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21948620:Ja jengi polttaa muutenkin pilveä niin paljon kun heitä huvittaa eli hyvin tuntuu toimivan kieltolaki ja itseasiassa jenkeissäkin on huomattu se, että vaikka rangaistuksia ollaan kovennettu kannabiksen osalta niin se ei ole vähentänyt sen käyttöä yhtään. Miettikääpä, jopa jenkeissäkin ollaan laillistamassa kannabista kovaa vauhtia ja monessa osavaltiossa se on jo laillista.
Kyllä olen. Oletko itse?
Kyllä olen. Oletko itse?
Ja Euroopassa on Suomen lisäksi vain Ruotsi ja Kreikka, joissa kannabis on laitonta :wave:
Ja Euroopassa on Suomen lisäksi vain Ruotsi ja Kreikka, joissa kannabis on laitonta :wave:
Minäkin olen. Mutta en tunne niitä psykoosiin vajonneita, vaikka palstan mukaan se iskee jo ekoista hatseista.