Kaikki epänormaali nykyään normaalia!

  • Viestiketjun aloittaja vanhanaikainen(ko)
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21945120]Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, koska Raamattu on hyvä ohjekirja kaikille ihmisille, vaikka ei uskossa olisikaan. Se on aika täydellinen eettinen opas kenelle tahansa ja meidän moraalikäsityksemme perustuu pitkälti Raamatun ohjeisiin. Ja sitä paitsi lasten tekeminen onnistuu vain mieheltä ja naiselta pääsääntöisesti.[/QUOTE]

Onko eettistä noudattaa jonkun muun asettamia moraalilakeja?

Itse olen sitä mieltä, että moraali voi toteutua vain syvällisesti ajattelemalla, ei sääntöjä ja käskyjä noudattamalla.
 
Niinpäti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21947635:
niinkun sanoin, sä tunnet omituisia miehiä.
Ei tartte kuin katsella miehiä keskenään.. urheilussa, kaveriporukoissaan.. siinä seksihuurut vaan höyryää ja uroiden perskannikat supistelee himosta.
 
Niinpäti
Homoseksuaalisuus on ihan luonnossakin marginaali-ilmiö, eikä mitään muuta jos jollakin on jotain ihmeellisiä fantasioita näistä jutuista niin minkäs sille tekee, saahan sitä ihminen fantasioida.
 
Niinpäti
Ilman lakipykäliä ihmisyhteisöt eivät ehkä koskaan olisi tiukasti yksiavioisia: vain 16 prosenttia 850:stä tutkitusta eri kulttuureja edustavasta yhteisöstä on sellaisia. Yli 80 prosenttia on monivaimoisia ja vajaa prosentti monimiehisiä. Länsimaiset ihmiset harjoittavat hyvin paljon sarjallista yksiavioisuutta - siis eroavat ja menevät uudelleen naimisiin.

Uroksella usein monta naarasta

Jotkin harvat nisäkkäät, esimerkiksi gibbonit ja susi, ovat yksiavioisia ja hoitavat poikasiaan naaraan rinnalla.
 
Ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia,jotenkin huokuu tekstistä.
Aika harvassa taitaa olla ne ihmiset, jotka ei olisi pettämistä koskaan kohdanneet. Minäkin olen sitä ympärilläni nähnyt, vaikkei omalle kohdalle ole vielä sattunut.

Parisuhde voi kyllä onnistua, mutta sitä vaan fanatisoidaan nykyään liikaa. Paras parisuhde on sellainen, jossa ajatellaan sitä parisuhdetta kaikkein vähiten, ja ollan yhdessä vain silloin kun kaivataan toista.
 
[QUOTE="hmm";21948017]Kylläpä sulla on tarve puolustella heterouttas.[/QUOTE]

ihan sama jos mä alan väittämään että kaikki naiset on idiootteja, kait sä alkaisit ittees puolustamaan. vai oletko?
 
Jos puhtaasi ajatellaan,mikä on luonnollista ja mikä ei,niin avioliitto miehen ja naisen välillä ON luonnollista kun taas miehen ja miehen tai naisen ja naisen välinen avioliitto EI ole.
Avioliitossa ei ole mitään luonnollista. Täysin ihmisen keksimä juttu. Luonnossa ei avioliittoja ole.
Eläähän jotku eläimet saman kumppanin kanssa, mutta eipä ne missään papin tai tuomarin puheilla käy. :D
 
Miehillä on kova tarve röyhistellä rintaa ja pullistella muniaan toisten urosten edessä. Se kertoo juuri tästä kaipuusta miehen syliin.
Se kertoo vain etäisestä isästä, ja siitä, ettei ole vielä kasvanut aikuiseksi. Aikuinen mies, jolla hormonitoiminta kehittynyt kaipaa vain naisen läheisyyttä. Ja ehkä lastensakin, mutta se on jo eri asia.
 

Yhteistyössä