Mikä SINUA ärsyttää uudessa palstassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsy

Vieras
Tehdäänkö lista? En voi tietää, onko tämmöinen lista jo tehty, kun en voi hakua harmaana käyttää!

Minua ärsyttää mm.:
1. Tuo, ettei hakua voi käyttää, ellei ole kirjautuneena.
2. Se, ettei otsikot jää erivärisiksi, kun ne on lukenut.
3. Hymiöitä on liikaa, tai mua ärsyttää, kun niitä käytetään otsikoissa...
4. Liikaa mainoksia pyörii tossa sivussa (joo, ne voi kai jotenkin poistaa, en jaksa nähdä vaivaa, ei ne niin paljoa ärsytä )
5. Facebookin tykkääminen, vaikka se onkin nykyään kaikkialla, silti se jotenkin ärsyttää täällä, enemmän ku esim. Iltasanomissa ;)
6. Se, kun viestissä on linkki ja kun sen linkin aukaisee niin se ei enää aukaisekaan sitä omalle välilehdelleen vaan menee siihen suoraan, tästä samasta välilehdestä ).

Noi tuli ensimmäisenä mieleen, jatkan listaa, kun tulee lisää mieleen.

[QUOTE="vierailija";21942431]-että ketjun aloittajan nimi näkyy niin pienellä otsikon alla, ja viimeksi vastannut isommalla oikealla[/QUOTE]

Olin juuri tulossa laittamaan tämän saman!! Unohdin sen listastani, vaikka se ärsyttää ehkä eniten! Luulen aina, että se otsikon perässä oleva on ketjun aloittaja, vaikka onkin vaan viimeisin vastaaja. Ärsyttävää!

Sivut on tosi sekavat! Vaikeaselkosta luettavaa ja selattavaa. Vierailin täällä ennen suunnilleen joka toinen päivä, nyt tuntuu ettei viitti enää edes vierailla.

Otsikoiden edessä ei tarvitsis olla postimerkin kuvia ja otsikossa ei tarvitsisi myöskään olla hymiöitä! Ja sitten kun avaa ketjun niin tulee liikaa mainoksia ja noi otsikot ei tarvitsis näkyä tossa oikealla vaan voisi olla tyhjää. Ja on vaikea palata ketjusta uudestaan otsikoiden pariin kun toi linkkinappula hukkuu tonne tilpehöörin keskelle...

Varmasti katoaa mainostajatkin (ja sivujen tuotot vähenee) kun porukka katoaa täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;21942452:
Mua ärsyttää se, että linkit ei näy (ainakaan mun ruudulla) kunnolla, siis eivät erotu. Esim.

IS - Ilta-Sanomat

niin, mun ruudulla tuo ei näytä linkiltä, tekstikin saman värinen :| Miten teillä muilla näkyy tuo linkki?

Ei erotu mitenkään. Ärsyttää minuakin.

Ja se, että lukemani ketjut eivät erotu mitenkään - eivät erivärisinä tai noilla kirjekuorilla.

Samat ku ap:lla ja se, ettei nää enää profiilistaan viimeksi vastaamiaan viestejä.

Sisään kirjautuminen meni ihan oudoksi.

Sivut ei päivity, ainakaan mun käyttämänä itsestään, vaan aina pitää olla jotain nappulaa painamassa joka välissä.

Se on kiva uus asia, että näkee, kuka on "linjoilla" just tällä hetkellä, mut sitäkään ei nää kuin ketjussa (siis ketju pitää olla auki), ei nikin kohdalla jos on vaikka vastannut viestiin viimeisenä.

enkä tiedä onko muilla ollut ongelmaa, mutta mua kyllä tää heittää välillä ulos vaikka en kirjautuis ulos..
ja sekin ärsyttää että vanha nikki ei toimi enää enkä todellakaan ala tilailee mitää uutta salasanaa vaan nielen pettymyksen ja loin uuden nikin.
ja sit vielä ärsyttää kun täällä ei enää tapella ku ennen :stick:

Niin ja se ärsyttää että tossa otsikoiden yläpuolella lukee "Foorumi: Mitäs nyt". Riittäis pelkästään "Mitäs nyt" vai pitääkö ne meitä ihan idiootteina.

Toisekseen sivuvalikko (se mistä otetaan esiin seuraavat ´mitäs nyt´ palstan aiheet) voisi olla pelkästään alalaidassa, harvat varmaan vaihtaa sivua tosta ylälaidasta otsikoiden yläpuolelta! Turhaa tuplana pitää sitä!!!

Täällä ärsyttää em. lisäksi se, että pikavastaus on viimeisimmän vastauksen jälkeen ja tarvii aina muistaa rullata tarpeeksi alaspäin, et näkee onko ketjussa lisää sivuja...

ja mikä ihme tää pikavastaus ees on ? onks tää jotenkin merkittävästi nopeampi ? ja miksi tämä on aina auki tässä ja sitten on kummiskin noi vihreet laatikot, ett "vastaa ketjuun" joita kun klikkaa niin kursori menee tähän pikavastaus laatikkoon...
siis ihan hirveesti iha nturhaa sälää tällä sivulla.:rolleyes:

Vituttaa se, kun tää palsta on niiiiin h-i-d-a-s. Ketjut aukeaa niin htaasti, että välillä ehtii hyvin käydä vaikka ylimääräsen lenkin koiran kans ulkona. Haku ei toimi - ei harmaana eikä mustana. Joka paikassa tulee se iänikuinen "sinulla ei ole oikeuksia tähän toimintoon." Ja ylläpito plus modet hykertelee tyytyväisinä, kun palstalaisia suoraan sanottuna vituttaa, ja väki vähenee vähenemistään. En olis ikinä uskonu, että uudistus tarkoittikin samaa kuin paskin ja toimimattomin palsta ikinä :/

Yhteistyössä