mitä olet mieltä meidän tulevan keittiön tyylistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kaapiston päätylevyt ois huurrelasia? Toi keittiö on ihan tuollainen peruskeittiö, ei herätä tunteita kummemmin mihinkään suuntaan. Itse en omaan kotiin ottais noin "kylmiä" materiaaleja, jos ostamassani kämpässä ois tuollainen keittiö, niin remppaan menis jos rahat vain riittäis. Muuten ei kuitenkaan herätä mitään erityisempiä kielteisiä tunteita, mutta ne huurrelasit kuulostaa kyllä aika kauheilta, ne ei näytä missään kyllä hyvältä. Jos tykkäätte valitsemistanne materiaaleista, niin siitä tulee kyllä ihan sellainen näpsä ja neutraali keittiö, jota voi helposti muunnella sisustuksella jonkin verran.

En tiiä tuleeko tuollainen allas, mutta plussaa siitä, että ei ole sellainen ihan minikokoinen pyöreä allas, mitä nykyään näkee tosi paljon.

siis kaapit oikealla ja vasemmalla ovat alumiinikehysovilla, en muistanut aluksi sitä oikeaa nimeä. tuosta linkin keittiöstä en tiedä, mutta meidän keittiö ei ainakaan ihan halpa ole. mietin vaan että kyllästynkö vaikka nyt tykkäänkin selkeästi eniten tuosta ja olen kolunnut keittiöitä vaikka kuinka paljon...

siis kaapit oikealla ja vasemmalla ovat alumiinikehysovilla, en muistanut aluksi sitä oikeaa nimeä. tuosta linkin keittiöstä en tiedä, mutta meidän keittiö ei ainakaan ihan halpa ole. mietin vaan että kyllästynkö vaikka nyt tykkäänkin selkeästi eniten tuosta ja olen kolunnut keittiöitä vaikka kuinka paljon...

Mä itse kyllästyin tuohon pähkinään parissa vuodessa. :ashamed: Siis kävi ärsyttämään se tummuus. Kaikki näyttää helposti niin synkältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;21941563:
Ei iske minuun enää nuo modernit keittiöt eikä pähkinä-valkoinen. :) Mun edellinen keittiö oli vähän sinne päin (ei tosin noin kylmän moderni) ja noh.. onneksi meni ohi. :D Nykyinen onkin jo ihan eri maata.

ai, minä taas ajattelen tämän olevan aika "tavallinen" keittiö, modernista keittiöstä on erilainen kuva :D
Millainen keittiö sulla on nykyään?

Ihan kiva muuten mutta aika last seasonia toi tummat alakaapit-vaaleat yläkaapit, se oli viitisen vuotta sitten in... Eikä se oo kovin kivan näköistäkään. Muuten tykkään kyllä, modernit keittiöt on kivoja, joka paljon modernimmat kuin tuo. Mulle ois kauhistus maalaisromanttinen keittiö peiliovineen : /

ai, minä taas ajattelen tämän olevan aika "tavallinen" keittiö, modernista keittiöstä on erilainen kuva :D
Millainen keittiö sulla on nykyään?

Vaalea. :D Ja maalaisromanttiseen viittaava (mutta ei kuitenkaan liikaa).

(niin ja selvennän siis sen verran, että ei meillä uusita keittiötä parin vuoden välein sen mukaan, kyllästynkö vai en, vaan satuttiin tekemään keittiöremppa sekä edelliseen kämppään että nykyiseen. :D)

Viimeksi muokattu:
Ei herättänyt mitään ihastusta, näyttää tavis-keittiöltä. Enkä tykännyt, että alakaappien ovet oli eri ruskean sävyä kuin taso on, liikaa eri sävyjä. Saa aikaan jotenkin rauhattoman fiiliksen.

millainen keittiö teillä on?

mä en tiennytkään, että keittiötäkin pitäisi uusia muodin mukaan :D

Aika yksinkertainen, maalattu, vähän 50-luvun tyylinen keittiö, pääosin muokattua kierrätystavaraa. Ei siis kylmää modernia eikä rimssuista maalaisromantiikkaa, sopii meille kuin nyrkki silmään. :)

Eikä tietenkään kannata uusia keittiötä muodin mukaan! :D Sehän olis aika älytöntä.

Yhteistyössä