Voi kun en osaa sinua sillai konkreettisesti neuvoa kun en tiedä mistä voisi saada asunnon ilman vuokratakuita niitä on varmasti sun vaikea maksaa opiskelijana, mutta kuitenkin sinua ja pientä vauvaa muistan rukouksin ja rukoilen, että saisit rauhan sydämeesi ja sinulle nämäkin asiat johdattuisi ihmeellisellä tavalla elämääsi.Mulla on huono tilanne, odotan lasta yksin, ei ole oikein asuntoa, ei kunnon tuloja koska olen opiskelija ja pelottaa miten taloudellisesti pärjään. En tarvitse paljoa, katon pään päälle ja että ruokaan ja vauvan välttämättömiin tarvikkeisiin riittäisi raha. Pelottaa myös hieman miten tulen yksin jaksamaan. Olen kyllä rukoillut asian vuoksi. Haluaisin sellaisen rauhan sydämeen että asiat järjestyy..
Voi miten ikävä tilanne teillä:hug:Voisitko rukoilla sen puolesta että mieheni saisi vihdoin ja viimein töitä tai vaikka oppisopimuspaikan. Miehelläni on pitkä ja vaikea selkäsairaus jonka takia hänen työllistymismahdollisuudet on aika heikot. Jatkuva rahapula alkaa koetella jo parisuhdettakin ja kun toiveissa kuitenkin olisi perheenlisäystä niin olisi mahtavaa jos mieheni saisi vihdoinkin töitä. Paljon ollaan tehty töitä miehen tilanteen parantamiseksi mutta yli kahden vuoden taistelun jälkeen alkaa olla voimat vähissä ja epätoivo vallata mieltä Ei jaksaisi enää taistella tuulimyllyjä vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
Kiitos :heart:Kiitos sinulle siskoseni kauniista sanoistasi:heart:
Tuli mieleen sanoa sinulle yksi sana: luovuta
Eli totaalinen luovutus asiasta ei edes kyllä vai ei vaan ihan kiitä vain Häntä siitä, että Hänellä on sinulle palvelustehtävä ja kun se ovi aukeaa et voi olla sitä huomaamatta etkä siitä kulkematta koska Hän vaikuttaa sinussa tahtomisen ja tekemisen. Uskovana ymmärrät mitä se tarkoittaa
Siunausta sinulle:heart:
:hug: Rukoilen, että saisit vapauden tästä asiasta ja rohkeuden luovuttaa kaikki nämäkin asiat Jumalalle sillä Hän haluaa tämänkin asian järjestää:heart:Alkuperäinen kirjoittaja kyynelehtivä;21939543:Paljon rukoiltu suhteenalku loppui. Olin liian aktiivinen. pidin hänestä niin paljon..liikaa. En ole koskaan tuntenut niin suurta vetoa ja rakkautta, kuin tunsin häneen. Luulin , että hän on se oikea mies nyt minulle. Minä yritin rukoilla päivittäin siunausta suhteelle, mutta kaikki on hiljentynyt. Olen rikkinäinen, vaikka minulla olisi roppakaupalla tunteita häntä kohtaan.
Rukoile minulle helpotusta, että pääsisin tuskaisesta tunteesta pois.
Kiitos
Kiitos sinulla ja kiva kun olet tänäkin iltana paikalla. Miksi minulle käy aina näin? Minä siis jään aina. Olen rukoillut vuosia, että lyötäisin hyvän suhteen ja eikä minun tarvitsisi enää haavoittua ja nytkin kävi näin. Olen ihan rikki ja olen huutanut Jumalaa apuun, että korjaisi tämän suhteen,, laittaisi liimaa rikkoutuneeseen ruukkuun, antaisi minulle tämän suhteen. Mies on uskova mies ja ensimmäinen joka olisi uskova. Minäkin olen uskova ja olisi niin hienoa. Voi miksi tämän pitää mennä näin. Voi Jumala kuule minun ääneni. pelasta tämä suhde!:hug: Rukoilen, että saisit vapauden tästä asiasta ja rohkeuden luovuttaa kaikki nämäkin asiat Jumalalle sillä Hän haluaa tämänkin asian järjestää:heart:
Onko mies muuttunut etäisemmäksi?Alkuperäinen kirjoittaja kyynelehtivä;21941726:Kiitos sinulla ja kiva kun olet tänäkin iltana paikalla. Miksi minulle käy aina näin? Minä siis jään aina. Olen rukoillut vuosia, että lyötäisin hyvän suhteen ja eikä minun tarvitsisi enää haavoittua ja nytkin kävi näin. Olen ihan rikki ja olen huutanut Jumalaa apuun, että korjaisi tämän suhteen,, laittaisi liimaa rikkoutuneeseen ruukkuun, antaisi minulle tämän suhteen. Mies on uskova mies ja ensimmäinen joka olisi uskova. Minäkin olen uskova ja olisi niin hienoa. Voi miksi tämän pitää mennä näin. Voi Jumala kuule minun ääneni. pelasta tämä suhde!
Kyllä on ja minä reagoin vahvasti tähän. pelkään menettäväni hänet.Onko mies muuttunut etäisemmäksi?
Olen tullut takaisin niin kuin oli pihetta. Olen prosessoinut asiaa. Olen tosi allapäin. Olen kysynyt niin monta kertaa, että miksi minun pitää kokea tämä vaihe uudestaan ja uudestaan eri suhteissa ja aina rankasti.kyynelehtivä, mun on pakko mennä nukkumaan että jaksan herätä töihin aikasin.
Koita jaksaa sinnitellä, rukoilen sinulle voimaa ja luota siihen että kaikki kyllä järjestyy.
Meillä on välillä kova kiire vaikka Jumalalla on oma aikataulunsa ja kun on yksinäinen aika kuluu madellen..tiedän itse mitä se on:hug:
Tulethan huomenna linjoille niin jatketaan:wave:
:heart:
Laitoit sitten kuitenkin, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja kyynelehtivä;21947591:Minun piti laittaa sinulle yksityisviestiä, mutta en sitten laittanut. laitan siis taas "kaikelle kansalle". Suhde on ohi. Vaistoan asian. Siksi se hätä oli niin suuri, kun tajusin asian. Ihmissuhdeasiat ovat ainoita asioita, jotka ovat satuttaneet kaikista eniten tässä elämässä ja ajattele joudun käymään yhä uudestaan kipeät asiat.. Miehet tekevät sen minulle aina uudestaan ja uudestaan. Olen kertonut miehelle /miehille, että minua on paljon haavoitettu jo aiemmin ja kaikki miehet vakuuttavat, että he eivät tee niin..ja sitten kuitenkin aina ilmaantuu uusi nainen. Minä siis aina jään...Tämä toistuu kokoajan. En tiedä, mistä asia johtuu. Minusta monet pitävät ihmisenä kyllä ja olen kuulemma nätti ulkoisestikin..mutta kukaan mies ei jää vierelle. Tämän asian puolesta on paljon rukoiltu ja silti tämä toistuu. Olen monesti pyytänyt rukouksessa, että Jumala näytä voimasi suuruus. Anna hyvä mies, joka jää vierelle, mutta tätä ei minulle suoda. Olen tosi rikki. Kuulostan varmaan tosi epätasapainoiselta ja epätoivoiselta täällä. Elämä vaan on ollut kovaa ja usko paremmasta tulevasta horjuu todella.
Kun katsot ainoastaan Jeesukseen, saat voiman, rauhan, ilon, turvallisuuden, toivon ja uskon huomiseen :hug:Olen ihan turhan kauan jo rukoillut ja anonut helpotusta olooni. Osaako joku kertoa miten saan piuhat suoriksi että tuntisin nahoissani edes jotain? vai onko niin että riittää pelkkä usko?
Sinua ja perhettäsi muistan rukouksin:heart:toivoisin lapselleni rauhallista hoidon alkua ja suojelus enkeliä sinne mukaan.toinen on vielä niin pieni 9kk. miehelleni toivoisin hyvää ja palkitsevaa työpaikkaa näiden vuoden huonojen kokemuksien jälkeen. itselleni toivoisin että työnantajani rauhoittuisi ja ehkäpä huomaisi kykyni myös taloudellisesti. kiitos .
Tapahtukoon tässä ihme, rukoilen todella että miehesi onnistuisi :hug:Me kaivataan kipeästi rukouksia, jotta mies saisi tärkeän, tärkeän työtarjouksen läpi. Rahaa tarvitaan nyt niin kipeästi, että mikä keino tahansa on vain avuksi. Joten jos viitsit, olisin TODELLA kiitollinen
Normaalisti tarjoukset menneet niille jotka tekevät työt tappiollisesti :'(