Voi kun en osaa sinua sillai konkreettisesti neuvoa kun en tiedä mistä voisi saada asunnon ilman vuokratakuita niitä on varmasti sun vaikea maksaa opiskelijana, mutta kuitenkin sinua ja pientä vauvaa muistan rukouksin ja rukoilen, että saisit rauhan sydämeesi ja sinulle nämäkin asiat johdattuisi ihmeellisellä tavalla elämääsi.Mulla on huono tilanne, odotan lasta yksin, ei ole oikein asuntoa, ei kunnon tuloja koska olen opiskelija ja pelottaa miten taloudellisesti pärjään. En tarvitse paljoa, katon pään päälle ja että ruokaan ja vauvan välttämättömiin tarvikkeisiin riittäisi raha. Pelottaa myös hieman miten tulen yksin jaksamaan. Olen kyllä rukoillut asian vuoksi. Haluaisin sellaisen rauhan sydämeen että asiat järjestyy..
Voi miten ikävä tilanne teillä:hug:Voisitko rukoilla sen puolesta että mieheni saisi vihdoin ja viimein töitä tai vaikka oppisopimuspaikan. Miehelläni on pitkä ja vaikea selkäsairaus jonka takia hänen työllistymismahdollisuudet on aika heikot. Jatkuva rahapula alkaa koetella jo parisuhdettakin ja kun toiveissa kuitenkin olisi perheenlisäystä niin olisi mahtavaa jos mieheni saisi vihdoinkin töitä. Paljon ollaan tehty töitä miehen tilanteen parantamiseksi mutta yli kahden vuoden taistelun jälkeen alkaa olla voimat vähissä ja epätoivo vallata mieltä Ei jaksaisi enää taistella tuulimyllyjä vastaan.
Kiitos jo etukäteen.
Kiitos :heart:Kiitos sinulle siskoseni kauniista sanoistasi:heart:
Tuli mieleen sanoa sinulle yksi sana: luovuta
Eli totaalinen luovutus asiasta ei edes kyllä vai ei vaan ihan kiitä vain Häntä siitä, että Hänellä on sinulle palvelustehtävä ja kun se ovi aukeaa et voi olla sitä huomaamatta etkä siitä kulkematta koska Hän vaikuttaa sinussa tahtomisen ja tekemisen. Uskovana ymmärrät mitä se tarkoittaa
Siunausta sinulle:heart: