Ärsyttää ne äidit (ja isätkin) jotka julistaa suureen ääneen että hedelmöityshoidot tulisi kieltää

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tästä päästään sitten taas siihen, että miksi narkkarit ja juopot tulee raskaaksi? Onko se jotakin sairasta pilaa?
Tarvitaan tähän maailmaan niitäkin, jotka ymmärtävät sen realiteetit. Turvallisen lapsuuden viettäneet ovat liian sinisilmäisiä, ja tulevat ennemmin tai myöhemmin pettymään tähän elämään. Ja se lasku on silloin tosi korkealta ja kovaa.

Ksantippa S.
Kannattaa nyt keskittyä faktoihin, eikä mihinkään toimimattomaan logiikkaan.
Ei taida ainakaan logiikkaan kannattaa keskittyä tässä keskustelussa. Muutama mielenterveyspotilas toitottaa, miten muita sairauksia sopii hoitaa mutta lapsettomuutta ei, koska luonto on näin tarkoittanut.

Mitä faktoihin taas tulee, 13 (vai 14) sivun aikana on heitetty yksi tieteellinen linkki, jota sitäkin tulkittiin niin väärin, että silmiä kivisti. Silti vain hoetaan, että "tutkimukset niin ja tutkimukset näin".

Nyt tuli se piste, että minä luovutan. Kiitokset kaikille.

[QUOTE="mie";21940322]Sisälukutaidolla vai lapsettomuuden syyllä? Vai sillä, millaisia keinoja lapsen saaamiseksi
tarvitaan?[/QUOTE]

Sillä, että jollakin on sairaus. Lunatic sanoi, ettei lapsettomuus ole sairaus, kun sanottiin, että sairauksiakin hoidetaan lääketieteen avulla.

Nehän ankarimmin sikiää, joiden ei pitäisi. Niin se vaan menee. Kaikenlaiset sekopäät tulee raskaaksi, kun eivät käytä ehkäisyä ja paneskelevat ympäri kyliä.

Ajattele, moni tässäkin asiattomuuksia laukonut on jonkun äiti! Sanattomaksi vetää.:|
Kannattaisi vaan teidänkin akateemisesti koulutettujen materialististen uraäitien tehdä lapsenne silloin, kun niitä ihan itse saatte, niin ei tarvitse lasten kärsiä komplikaatioista, joita synnyttäjän korkea ikä voi aiheuttaa. Mutta onneksi teille niin tärkeä status ja raha auttaa teitä ihan kaikessa, jopa lapsen saamisessa silloin, kun se ei biologisesti olisi enää viisasta.

Lapsi voi olla onnellinen, vaikkei vanhemmilla olekaan taloa, Volvoa, ja viittä korkeakoulututkintoa vakituisine työpaikkoineen.

"mie"
Sillä, että jollakin on sairaus. Lunatic sanoi, ettei lapsettomuus ole sairaus, kun sanottiin, että sairauksiakin hoidetaan lääketieteen avulla.
Lunatikki saa pitää mielipiteensä. Oman elämäni fakta on kuitenkin se, että omalla kohdallani lapsettomuudella on suora
syy-yhteys oireyhtymään, jonka johdosta hormonitasoissani on riittävän suuri häikkä estämään ovulaation, mutta kuitenkin niin pieni että pienimmällä mahdollisella suun kautta otettavalla annoksella on saatu ovulaatio aikaiseksi.

Mutta ilmeisesti olen siis epäkelpo lisääntymään, koska tämän lääkityksen tarvitsin lasten saamiseksi..

Ei taida ainakaan logiikkaan kannattaa keskittyä tässä keskustelussa. Muutama mielenterveyspotilas toitottaa, miten muita sairauksia sopii hoitaa mutta lapsettomuutta ei, koska luonto on näin tarkoittanut.

Mitä faktoihin taas tulee, 13 (vai 14) sivun aikana on heitetty yksi tieteellinen linkki, jota sitäkin tulkittiin niin väärin, että silmiä kivisti. Silti vain hoetaan, että "tutkimukset niin ja tutkimukset näin".

Nyt tuli se piste, että minä luovutan. Kiitokset kaikille.
Mä olen niitä linkkejä tänne joskus laittanut. Ei ne silloin ketään kiinnostaneet.

Kannattaisi vaan teidänkin akateemisesti koulutettujen materialististen uraäitien tehdä lapsenne silloin, kun niitä ihan itse saatte, niin ei tarvitse lasten kärsiä komplikaatioista, joita synnyttäjän korkea ikä voi aiheuttaa. Mutta onneksi teille niin tärkeä status ja raha auttaa teitä ihan kaikessa, jopa lapsen saamisessa silloin, kun se ei biologisesti olisi enää viisasta.

Lapsi voi olla onnellinen, vaikkei vanhemmilla olekaan taloa, Volvoa, ja viittä korkeakoulututkintoa vakituisine työpaikkoineen.
Ei tarvitte olla vanhempi nainen, että on ongelmia raskautumisessa. Luulis sun sen verran tietävän kun kerran niin fiksu olet olevinaan.

Leukistinen aksolotli

Aikamoisia oletuksia teet, tietämättä oikeastaan mitään. Joku saattaa yrittää lasta 18 vuotiaasta asti, odottaen sitä turhaan 10 vuotta. Se taas, että joku tulee vahingossa raskaaksi, ei todista, että hänellä on hyvät geenit, tai että hän on hyvä äiti.

Mitä tulee kommenttieni asiallisuuteen, niin verrattuna koeputkilasten cyborgeiksi nimittämiseen ja heidän olemassaolonsa kyseenalaistamiseen, olen ollut mielestäni hyvinkin asiallinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="mie";21940389]Lunatikki saa pitää mielipiteensä. Oman elämäni fakta on kuitenkin se, että omalla kohdallani lapsettomuudella on suora
syy-yhteys oireyhtymään, jonka johdosta hormonitasoissani on riittävän suuri häikkä estämään ovulaation, mutta kuitenkin niin pieni että pienimmällä mahdollisella suun kautta otettavalla annoksella on saatu ovulaatio aikaiseksi.

Mutta ilmeisesti olen siis epäkelpo lisääntymään, koska tämän lääkityksen tarvitsin lasten saamiseksi..[/QUOTE]

Sä olet vielä pikkurikollinen minuun verrattuna.. Mulla kun ei oo munasarjoja ollenkaan, niin ollaan jouduttu käyttämään luovutettuja munasoluja. Tästä johtuen sekä minä että mun lapset ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa ja avoimia maaleja julkisille kivityksille.

Lunatic
Lapsettomuuden oireyhtymä? Lapsettomuus ei ole sairaus, mutta monet sairaudet voivat aiheuttaa lapsettomuutta.
Juuri näin.

Keneltäkään ei ole pois jos joku ei saa lapsia, se ei mitenkään vaaranna kenenkään terveyttä.. ei edes sen joka niitä lapsia ei saa.

Vai onko joku kuollut jos ei ole raskaana ja synnytä? Hmmmm.. eipä tuu ketään mieleen tähän hätään.

Just joo, että sen kun jotkut lapset kärsikööt.
Kaikki kärsii joskus. Toiset ennemmin, toiset myöhemmin. Lapsi kasvaa siihen ympäristöön soveltuvaksi, jossa se kasvaa. Jos on kovin epävakaista, niin siinä oppii varomaan tiettyjä juttuja, ja pärjää. Moni suomalainen nainen tulee aikuisena raiskatuksi, koska luottaa lakiin. Heille on lapsesta asti opetettu, että raiskaaminen on Suomessa kiellettyä, ja voi mennä vaikka jalat levällään ilman housuja kadulle makaamaan, eikä kukaan voi koskea.

Onko se kärsimys sitten kivempi kohdata aikuisena? Kun on tyhmänä luottanut kaikkiin ja kaikkeen...

"mie"

Yleistää osaat ainakin, jos et muuta. Mikään mainitsemasi ei päde kohdallani, en ole akateemisesti koulutettu, en uraäiti, en erityisen materialistinenkaan. Esikoisen yrityksen alkaessa ikää oli vähän yli 24, eikä asiaa olisi auttanut yhtään, vaikka yritys olisi aloitettu vaikka 16-vuotiaana.

Kaikki kärsii joskus. Toiset ennemmin, toiset myöhemmin. Lapsi kasvaa siihen ympäristöön soveltuvaksi, jossa se kasvaa. Jos on kovin epävakaista, niin siinä oppii varomaan tiettyjä juttuja, ja pärjää. Moni suomalainen nainen tulee aikuisena raiskatuksi, koska luottaa lakiin. Heille on lapsesta asti opetettu, että raiskaaminen on Suomessa kiellettyä, ja voi mennä vaikka jalat levällään ilman housuja kadulle makaamaan, eikä kukaan voi koskea.

Onko se kärsimys sitten kivempi kohdata aikuisena? Kun on tyhmänä luottanut kaikkiin ja kaikkeen...
Voi järjettömyys taas sua. Sä et taida tajuta todellisuudesta yhtään mitään vaan taas suollat jotakin ihmeen kuraa tänne.

kelpais
Mä haluaisin kuulla lisää perusteluja sille, miksi lapsen pitää olla nimenomaan biologinen? Miksi adoptoitu lapsi ei kelpaa?

Turha vastata, että adoptoiminen on vaikeaa - joo, se on sitä nyt, mutta kyllä hyvä tavaton sentään ihmisen säätämiä lakeja voidaan muuttaa jos kerran luonnonlakejakin muutetaan.
Kuule vaikeammaksi se vaan koko ajan muuttuu eikä adoptiohakijoiden mielipiteitä tässä oteta huomioon. Mutta sähän et tietenkään usko, kun lapsellisesti Kuvittelet tietäväsi kaiken.

"Huh huh"
Sä olet vielä pikkurikollinen minuun verrattuna.. Mulla kun ei oo munasarjoja ollenkaan, niin ollaan jouduttu käyttämään luovutettuja munasoluja. Tästä johtuen sekä minä että mun lapset ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa ja avoimia maaleja julkisille kivityksille.
Taidan olla vielä suurempi rikollinen. Munasarjat ovat jo eläkkeellä, joten alkion adoption avulla raskaana. Olen vielä sinkkukin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä